Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å nærme meg noe jeg kan sende til veileder nå. Har god tro på å få sendt det i løpet av formiddagen. Kanskje jeg skal si innen lunsj, bare sånn for moro skyld og galskap? :vetikke: Ja, det gjør jeg! :jepp:

Skrevet

Snart klart til avsending! I den grad en kladd til en kladd kan bli klar... ;)

Skrevet

Sendt! :bond:

Tror sannelig jeg skal lage meg en kopp kakao jeg. Har gitt opp kaféen og gått til innkjøp av poser som skal blandes med vann.

Skrevet

Brannsår på tunga :(

Skrevet

Æh, nå satt jeg plutselig med en kopp kakao jeg og...

*skylder på mazilla*

:fnise:

Skrevet

Bare hyggelig å kunne bidra til positiv påvirkning! :fnise:

Snart en time siden jeg sendte avsted alt, har foreløpig ikke gjort annet enn å surre på nettet og brenne meg på kakaoen siden det.

Skrevet

Jeg tror det er vanlig praksis å få fri resten av dagen etter at man har sendt noe til veileder! :opplyser: Dette lønner det seg derfor alltid å gjøre tidlig på dagen! :jepp:

Skrevet

Jeg hadde jo fri i går da, så jeg vet ikke helt om jeg har fortjent det.. ;) Planen er ihvertfall å lese ferdig en artikkel jeg har slåss med i noen dager nå først, og så evt dra etter det.

Skrevet

God formiddag D.O.A. (og dere andre!) :)

Hittil i dag har jeg faktisk klart å være litt effektiv. Ikke verst! Måtte ha en liten kg-pause nå, men jeg tror ikke den blir så lang, for da er det så vanskelig å komme inn igjen i lesinga etterpå.

Skrevet

:nigo:

Dilemma: Fullføre dagbokrunden eller gå tilbake til pensum? Tror sannelig jeg skal være overmenneske og gå tilbake til pensum, og så heller ta en liten dagbokrunde igjen halvveis i kapitlet, f.eks! :jepp:

Skrevet

Så koselig! :klemmer: Denne boka er ikke så fryktelig spennende for tida, den handler mest om skolen, men du er hjertelig velkommen til å stikke innom i blant likevel! :jepp:

:kose:

Skrevet

Så koselig! :klemmer: Denne boka er ikke så fryktelig spennende for tida, den handler mest om skolen, men du er hjertelig velkommen til å stikke innom i blant likevel! :jepp:

:kose:

jeg liker meg i boka di jeg og vil gjerne følge skolegangen videre :jepp: har ikke helt styr på hvor du ligger an i studiene nå, men kanskje en liten oppsumering?? :sjenert: (kan ta det på PM altås, hvis du vil.. )

:klemmer:

Skrevet

Jeg har begynt på masteroppgaven nå for et par uker siden, og skal levere 1.april. Har termin 21. (men det står det mer om i Mazziluskboka som ligger blant graviditetsbøkene). Etter det er jeg ferdig med studier for en stund. Synes det holder nå, etter snart 6 år.. ;)

Skrevet

Jeg har begynt på masteroppgaven nå for et par uker siden, og skal levere 1.april. Har termin 21. (men det står det mer om i Mazziluskboka som ligger blant graviditetsbøkene). Etter det er jeg ferdig med studier for en stund. Synes det holder nå, etter snart 6 år.. ;)

det virker som om du har nok å henge fingrene i om dagen :) så flink du er :kose:

så spennende med både masteroppgave og baby!! lette etter link til babydagboka, men fant den ikke... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...