DDuck Skrevet 12. november 2010 #3381 Del Skrevet 12. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3382 Del Skrevet 12. november 2010 Fordi åpningstidene som stod på nettet var feil. De samme åpningstidene som jeg forøvrig fikk dem til å oppdatere tidligere i uka, fordi det stod på nettsida deres at de hadde sommerstengt. Jeg vil ha kakao! Får vurdere om jeg skal kjøpe en tullekakao fra automat, men det blir jo på ingen måte det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3383 Del Skrevet 12. november 2010 Hurra, jeg er alene på lesesalen og kan tygge dropset mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3384 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Den ultimate kjedsomhets-spotify-leken: Velg en artist, kom deg til en annen via related artists. Ikke lov å gå bakover. Jeg har strevd i en halvtime med å komme meg fra Britney Spears til Guano Apes. Var virkelig på sporet, men så rota jeg meg vekk igjen.. Bonus: Ved å spille litt av hver artist oppdager jeg stadig nye band! Endret 12. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2010 #3385 Del Skrevet 12. november 2010 Det er artig å finne nye band Men tror jeg skal holde meg unna den veien du er på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3386 Del Skrevet 13. november 2010 Avsted på trening. Satser på at jeg finner motivasjonen et sted på veien til treningssenteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2010 #3387 Del Skrevet 13. november 2010 Håper du fant motivasjonen, og at du har en flott lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3388 Del Skrevet 14. november 2010 Hadde en kjempefin lørdag, og det gikk i ett fra morgen til kveld: Styrketrening, spinning, bytur, kafé, lunsj, "Pappa" med Sven Nordin, middag, TV, sjokolade, romanlesing, og vips så var det natta! I dag hadde vi en lat morgen før jeg dro på lesesalen. Er helt alene her. Alt ligger dermed til rette for å få gjort litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2010 #3389 Del Skrevet 14. november 2010 Åh, lesesalen på en søndag! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3390 Del Skrevet 14. november 2010 Det er vel omtrent første gang jeg er på lesesalen uten at du er det, Pingting, så det er i grunnen ikke så fryktelig imponerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2010 Forfatter #3391 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Oi, har visst blitt A-kjendis.. :dåne: På tide å komme seg hjem fra lesesalen. Han godeste skulle vaske klær i dag, spent på å se om han har gjort det. Han er god på å glemme sånt. Merkelig hvordan han aldri glemmer å lese bøker eller spille pc-spill, mens husarbeidet alltid går i glemmeboka.. Endret 14. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2010 #3392 Del Skrevet 15. november 2010 Typisk mannesyndrom det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. november 2010 #3393 Del Skrevet 15. november 2010 Min skal vaske klær og vaske opp i dag OG er småsyk. Lurer litt på hvordan det går, jeg. Har du en fin mandag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3394 Del Skrevet 15. november 2010 I går hadde han faktisk vaska to maskiner med tøy OG lagd ferdig middagen, så jeg får nesten litt dårlig samvittighet for å ha tatt sorgene på forskudd.. Dagen i dag har vært fin, men lite effektiv. Først ultralyd, så kafé med han godeste, nå lesesalen. Kom for en stund siden, men måtte jo være med på felleslunsj før jeg kunne begynne med noe fornuftig! Må prøve å pløye meg gjennom resten av en artikkel nå. Bør egentlig få sendt avsted ting til veilederen min i dag, men jeg tror muligens det må vente til i morgen formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3395 Del Skrevet 15. november 2010 Sliter "litt" med konsentrasjonen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. november 2010 #3396 Del Skrevet 15. november 2010 Vet hvordan det er, og det er dritslitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 15. november 2010 #3397 Del Skrevet 15. november 2010 Har ikke fått lest gjennom alle sidene dine, dessverre, men ser iallefall at du har en flink mann som har vasket klær og laget middag! Håper det gikk bra på ultralyden!! Kom motivasjonen på slutten av dagen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3398 Del Skrevet 15. november 2010 Det gikk finfint på ultralyden. Motivasjonen kom aldri, så jeg dro hjem istedet. Får satse på en bedre dag i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 15. november 2010 #3399 Del Skrevet 15. november 2010 Det gikk finfint på ultralyden. Motivasjonen kom aldri, så jeg dro hjem istedet. Får satse på en bedre dag i morra! Så bra at alt står bra til! Pyttsann, i morgen kommer motivasjonen, vett'u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3400 Del Skrevet 15. november 2010 Det må den bare, så så enkelt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå