Mazilla Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3361 Del Skrevet 10. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3362 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg savner :juhu: jeg. Ikke at jeg trenger den akkurat nå, jeg bare savner den på generelt grunnlag. Nemlig. (Det tyder kanskje på at jeg ikke har det sånn altfor ille ellers, og det er jo bra.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. november 2010 #3363 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan var den? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3364 Del Skrevet 10. november 2010 Ehm, hvordan skal jeg forklare det da tro... :klø: Den hoppa opp og ned med et stort glis rundt munnen, og strakte armene i været da den var oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. november 2010 #3365 Del Skrevet 10. november 2010 Åjah, den husker jeg! Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2010 #3366 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg kan ikke se dem fordi de ikke har øyne? :klø: Nei, fordi de ligger i ro i en klynge til de har fått pels og øyne og begynt å gå! Jeg savner :juhu: jeg. Ikke at jeg trenger den akkurat nå, jeg bare savner den på generelt grunnlag. Nemlig. (Det tyder kanskje på at jeg ikke har det sånn altfor ille ellers, og det er jo bra.) Jeg tror vi savner :juhu: alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3367 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Dagens middag: Wok Strimla svinekjøtt Flatbiff av storfe Gulrøtter Bambusskudd Vannkastanjer Brokkoli Purre Hvitløk Litt tomatpuré Litt kokosmelk Diverse krydder som kan varme litt på en iskald dag Cashewnøtter Nudler til dem som tåler denslags. Endret 10. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. november 2010 #3368 Del Skrevet 10. november 2010 Wok er godt. Morsomt med musefangingen. Slike hendelser piffer jo opp en ellers grå lesedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2010 #3369 Del Skrevet 11. november 2010 Dagens middag: Wok Strimla svinekjøtt Flatbiff av storfe Gulrøtter Bambusskudd Vannkastanjer Brokkoli Purre Hvitløk Litt tomatpuré Litt kokosmelk Diverse krydder som kan varme litt på en iskald dag Cashewnøtter Nudler til dem som tåler denslags. - Hadde vel egentlig passet med en :juhu: her også... Den passet egentlig til det aller meste, utenom grovalvorlige ting da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3370 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Står litt fast med masteroppgaven. Vet ikke helt hva mer jeg kan gjøre før jeg har gjort intervjuene eller snakka med veileder igjen. Er det lov å gå på shopping istedet da, selv om jeg egentlig har vært innom alle butikkene og sett at ingenting passer? Endret 11. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. november 2010 #3371 Del Skrevet 11. november 2010 JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2010 #3372 Del Skrevet 11. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3373 Del Skrevet 11. november 2010 Ingen shopping foreløpig. Har sovet litt istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3374 Del Skrevet 11. november 2010 Gikk ut på shopping. Kom hjem med rosenkål, gulrøtter, mandelpoteter, vårløk, ruccola, creme fraiche og fløte. Ikke akkurat storshopping.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2010 Forfatter #3375 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er så lei av at han godeste aldri vet når han er ferdig på jobb... Dette er andre gangen denne uka han er på møte på ubestemt tid etter arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3376 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har faktisk vært effektiv i lange tider! Måtte det bare fortsette! :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #3377 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har faktisk vært effektiv i lange tider! Måtte det bare fortsette! :pls: Åh, send litt vibber til meg'a? Så kjedelig med møter på ubestemt tid. Skjer det ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3378 Del Skrevet 12. november 2010 Her, en uåpna dose med vibber! Resten må jeg nesten ha selv... Skjer ikke så veldig ofte, men har vært to ganger denne uka. Men han er aldri ferdig på jobb til samme tid til vanlig heller. Alt mellom 14 og 21 er normalt. Litt vanskelig å forholde seg til, selv om jeg gjerne vet sånn ca når han slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3379 Del Skrevet 12. november 2010 Fikk ikke kjøpt kakao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #3380 Del Skrevet 12. november 2010 Hvorfor ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå