Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra du fikk godkjent presentasjonen! :hoppe: Godt du slapp å ty til plan B. :fnise:

Håper du har en fin kveld. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det fint jeg, men jeg er helt utkjørt. Det ble plutselig en dobbel treningsøkt i dag, først spinning og så styrke. Merker at det ikke går like lett lenger.. :dåne:

Skrevet

Da kan jeg trøste deg med at det blir bare værre.... :fnise:

Skrevet

I dag skulle vi sove lenge, for han godeste skulle ikke begynne før halv ti. Meeen... 06.55 ringte en (som hadde gjort en feil) og trodde de hadde en avtale. Vips så var han godeste på jobb. Han er nesten litt for snill i blant. Men det betyr jo bare mer penger i kassa, så for all del! :sjenert:

Skrevet

Da kan jeg trøste deg med at det blir bare værre.... :fnise:

Takk for trøsten, du! :ler:

Skrevet

I dag skulle vi sove lenge, for han godeste skulle ikke begynne før halv ti. Meeen... 06.55 ringte en (som hadde gjort en feil) og trodde de hadde en avtale. Vips så var han godeste på jobb. Han er nesten litt for snill i blant. Men det betyr jo bare mer penger i kassa, så for all del! :sjenert:

Broder'n jobber for et dekkskift firma.

De har masse og gjøre for tiden, og han har nå 18 timers arbeidsdager.

Det burde virkelig bety penger i kassa!

Jeg synes og at han er for snill, men det er jo som jeg tenker; Noen må jo gjøre det.

Planer for helga, Mazi?

Vi skal på stress-handle-Sverige-tur i morra.

Tror ikke jeg gleder meg så veldig.

Noe sier meg at det kan bli folksomt på ferga over...

Skrevet

Oi, da kan jeg jo spørre deg om en ting jeg har lurt litt på! Hva driver dekkskiftfirmaene med resten av året? Det er jo i aller høyeste grad en sesongjobb.. ;) 18 timers arbeidsdager er jo helt umenneskelig! Godt det bare er mens det står på som verst! Snart bør vel folk flest ha skifta dekk... :roll:

Jeg tror ikke vi har noen planer for helga, faktisk. Jeg bør vel jobbe litt med skolearbeid, men hvis jeg kjenner meg selv rett blir det nok ikke sånn.. :sjenert:

Det kan sikkert bli folksomt på ferja, men den tar heldigvis ikke så altfor lang tid! Og tenk på "belønninga" i form av alle de billige glutenfrie varene som ikke finnes i Norge! :jepp: Jeg pleier forresten å kjøpe litt forskjellig utvalg av posesauser når jeg er i Sverige. Det er mange flere "vanlige" sauser som er glutenfrie i Sverige enn her, og de er jo greie når det skal gå fort, eller som grunnlag for noe mer "selvlaget". :)

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har også en sånn altfor snill en.... Prøver å lære henne å ta litt hensyn til seg selv en gang i blant, men det er ikke så lett!

Håper du får en fin fredag! :klemmer:

Skrevet

Takk for tipset!

Utenom stress-sesongen driver de med akkurat det samme.

På¨gangen er bare ikke like stor.

Skrevet

Er litt for snill til tider jeg og. Bortsett for når jeg er lat og ikke gidder jobbe :ler:

God morgen, Mazzi! :kaffekopp:

Straks helg! :hoppe:

Skrevet

Lat ja, der sa du noe... Jeg må kanskje snart surre meg avgårde til skolen. :sjenert:

Skrevet

Masse masse jobbevibber: Animated%20gif%20Gift.gif

(se, den er så full av jobbevibber at den hopper!)

Skrevet

Jobbevibber og kjærleik, her var det fint å komme inn! :strix:

Skrevet

Her:

present.gif

Oooooh, shiny!

Og en :kaffekopp: Og kanskje en til? :kaffekopp:

Skrevet

Wow, nå må jeg jo nesten!

Hadde planer om å dra hjem snart, men han godeste har enda ikke begynt på husarbeidet han lovte å gjøre, så jeg tror jeg blir på skolen litt til i protest. At det skal være så vanskelig å ta en runde med støvsugeren og ta oppvasken! :roll: Jeg er så lei av å gjøre absolutt alt! :sukk: Jada, han jobber og jeg er "bare" student, men jeg har likevel både masteroppgave og et fag til samtidig, i tillegg til at jeg faktisk er litt opptatt med å dyrke frem et nytt liv også... :grine:

Skrevet

Kjenner meg såååå igjen i det du skriver!

Hvor vanskelig er det å legge klærne inn i tørketrommelen når han ser vaskemaskinen er ferdig? :roll:

Og jeg begynte i mars å mase på han om at han måtte vaske dusjen, for jeg hadde bekkenløsning (og ville ikke puste inn den sterke vaskegreia) Jaaaada... han skulle gjøre det... Det endte opp med at jeg slurv-vasket den og vasket den ordentlig i juli når vesla kom ut og bekkenet mitt var blitt bra :rolleyes:

Og nå har jeg mast enda en stund på han om det samme, så i dag måtte jeg jo bare gjøre det selv... vasket alle sofaputene i går, vasket alle gulvene her om dagen, oppvask og klær er det kontinuerlig.. Og lage middag selvsagt...

Jadda... Heldigvis har jeg en ganske snill unge da som lar meg få gjør litt... ;) Men ikke i dag... i dag har hun vært et lite troll siden klokka 5 i morrest.. :sukk:

Der ble det klagekupping av meg gitt :fnise:

Skrevet

Klagekupping er helt greit!! Det er bare godt å vite at jeg ikke er alene om å ha en ganske håpløs mann når det kommer til sånne ting! :Nikke: Jeg dro hjem etterhvert, og da hadde han støvsugd ca en kvadrat. Jeg lot han fint få fullføre de resterende 29 pluss ta oppvasken. Hjalp litt med å tørke, det er det eneste. Nå har jeg lagd middagen klar da. Det var tydeligvis min jobb. Det er stort sett det, med mindre noe annet er avtalt.. Men matlaging gjør meg ikke like mye som husarbeid, så det er forsåvidt greit nok. Hadde bare likt om det ikke ble tatt for gitt, men faktisk verdsatt! :sjenert: Håper det lille trollet har roa seg litt siden du skrev! :klemmer:

God helg til deg og, Minttu! :klem:

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne komme med noe mer konstruktivt, men....

Mannfolk er håpløse.

Min er intet unntak når det kommer til husarbeid, skjønt han glimter til når han blir spurt om det.

Men hvorfor må jeg spørre for at det skal skje noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...