Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker plan B best, synes du bør ta den FØR foredraget - så slipper du antagelig alle ekle spørsmål. :fnise:

Lykke til! (du er vel ferdig nå, men... ja.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det har gått greit, uansett om det ble plan A eller B! :duskedame:

Skrevet

Nå er jeg ferdig. Det gikk forsåvidt fint, men takket være fullstendig snøkaos var det bare to andre studenter + foreleser der. Jeg kom dessuten ikke i gang før et kvarter over tida, fordi foreleseren hadde noen tåpelige tekniske problemer. Slapp ekle spørsmål, så nå venter jeg bare på den skriftlige tilbakemeldingen og bestått/ikke bestått. Regner med å ha bestått, men stort mer forventer jeg ikke. Ja ja, jeg slapp ihvertfall å ty til Plan B! :fnise:

Utrolig ufyselig vær her i dag! :haar: For et øyeblikk siden var det plutselig helt blå himmel, men nå har det lagt seg et grått skylag som gjør at det er helt trollsk ute. For et kvarter siden snødde det så tett at sikten var maks 0,5 meter. For en stakkars sørlending som ikke kan fordra vinteren er det aaaaaaltfor tidlig at den kommer allerede... :kjefte::grine:

Gjest Neferet
Skrevet

Da bor du vel på feil sted.... :sjenert:

Så bra du er ferdig med presentasjonen! Alltid godt å være ferdig med sånne ekle ting! :klemmer:

Skrevet

Vel overstått presentasjon :hug:

Når får du vite resultatet da? :)

Her har det også snødd litt, men ikke så mye.. Er kaldt :fryser:

Skrevet

Så bra du er ferdig med presentasjonen! Alltid godt å være ferdig med sånne ekle ting! :klemmer:

Det er jeg klar over! Og jeg priser meg lykkelig over at dette er den siste vinteren her oppe!! Snart er vi tilbake der vi hører hjemme! :hoppe:

Veldig deilig å være ferdig med presentasjonen! Neste gang jeg har presentasjon er det for å forsvare masteroppgaven! :sjokk:

Takk! Er ikke helt sikker på når jeg får resultatet. Forhåpentligvis i løpet av dagen, men det har ikke kommet noe foreløpig, så det spørs vel.

Her snør det fortsatt tett ca hvert femte minutt. Tipper det er rundt 10 cm snø ute nå. :spy:

Skrevet

Det er jeg klar over! Og jeg priser meg lykkelig over at dette er den siste vinteren her oppe!! Snart er vi tilbake der vi hører hjemme! :hoppe:

Veldig deilig å være ferdig med presentasjonen! Neste gang jeg har presentasjon er det for å forsvare masteroppgaven! :sjokk:

Takk! Er ikke helt sikker på når jeg får resultatet. Forhåpentligvis i løpet av dagen, men det har ikke kommet noe foreløpig, så det spørs vel.

Her snør det fortsatt tett ca hvert femte minutt. Tipper det er rundt 10 cm snø ute nå. :spy:

Skrevet

Ojj såpass ja :hakeslepp:

Hører rykter om at det er mye snø i Bodø også, men her har vi bare noen få flak her og der :lur: Ser bare ut som litt flass :Nikke:

Skrevet (endret)

:bolledeig: Positivliste :bolledeig:

-Mer energi i dag enn på lenge

-Mindre snø i byen enn på skolen

-En stor bolle fruktsalat i kjøleskapet

-Han godeste kommer straks hjem en snartur

-Hjemmelagd pizza i ovnen (og bolle i den andre ovnen! :nigo: )

-Fikk godkjent presentasjonen, og bare positive tilbakemeldinger

Endret av Mazilla
Skrevet

:( Og en liten negativliste :(

-Han godeste ble kræsja i igjen i dag

-Han er fryktelig sliten, men må ut igjen på jobb etterpå

-Jeg liker ikke å se han sånn :(

Skrevet

Hjelpes, litt av et program som går på NRK nå! :dåne: Handler om to stykker som skal fri til kjærestene sine. Han ene skal kle seg i Max Mekker-kostyme og fri til dama på jobben hennes. Småsært, men greit nok. Hun andre skal fri til typen i en idrettshall. Hun har invitert masse gjester, kjøpt en fancy kjole, bestilt blomster, vært hos frisør og sminkør og hele pakka.. :dåne: Lurer på hvordan bryllupet deres kommer til å bli, når frieriet tar såpass av! :dåne:

Skrevet

...men rørt må jeg jo bli likevel, samme hvor teit programmet er... :flau:

Begge sa ja. :grine:

Skrevet

Så bra at du fikk godkjent! :hoppe:

Men liker ikke at det har kommet snø! Her har det ikke kommet noe enda, men er spådt snø om ikke så lenge.. Men men, jeg ser så fram til jul og sånn, så det blir bare litt koselig :happy:

Huff, ikke noe koselig at han blir kræsja så i! Jobber han med noe hvor han kjører bil eller noe? Også er det idioter ute på tur som ikke klarer å kjøre?

Må bare spørre :sjenert:

Ha en flott dag videre! :klem:

Skrevet

Ja, han kjører stort sett hele dagen i jobben.. :sukk: Hvis folk bare hadde holdt avstand til bilen foran hadde det ikke vært noe problem, men det er tydeligvis veldig vanskelig for folk! :roll: To ganger på tre dager, det liker jeg ikke! :riste: Håper han har fått sitt for en stund nå..

Snø liker jeg ikke. Jeg kan til nød takle hvit jul, men jeg synes egentlig det er mest praktisk å slippe snøen i jula og! ;)

:klem: tilbake

Skrevet

Huff, såpass :(

Nei nå får du gi deg! Man må du ha snø i jula, det er jo en del av moroa! :jepp:

Skrevet

Kanskje.. ;) Men hjemme er snø som regel bare slaps og gråvær, og det blir liksom ikke så mye julestemning av det. Skal det først være, så må det være ordentlig hvit jul! :Nikke:

Skrevet

Snø, hva er det? :vetikke:

Her er det sol og 25 grader :sol:

Skrevet

Ti still! :fnise:

Jeg gleder meg til å kunne stå på snowboard jeg :happy:

Skrevet

Nypoppa :popcorn: med white cheddar, i beste Androide-stil... :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...