Minttu Skrevet 15. oktober 2010 #3181 Skrevet 15. oktober 2010 Åh, det hadde vel vært stas! Da skulle du jaggu fått noe Amerikagodt og -digg tilbake også Er bare å gi meg adresse, så skal jeg sende Men jeg kan vente til nærmere desember om du vil altså hihi God helg mazzi, kos deg masse! Og alle andre som er inne her
Mazilla Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #3182 Skrevet 16. oktober 2010 Var lenge på kafé med han godeste i formiddag. Kjempekoselig! :rødme: Satt i kafévinduet og så på alle de rare folka, og ikke minst på alle de forskjellige barnevognene som kom forbi. I kveld skal vi ha nydelig mat og bare kose oss!
Androide Skrevet 16. oktober 2010 #3184 Skrevet 16. oktober 2010 Er bare å gi meg adresse, så skal jeg sende Men jeg kan vente til nærmere desember om du vil altså hihi PM sendt
Mazilla Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3185 Skrevet 17. oktober 2010 Trening og middag unnagjort. Skal snart ut i regnet og gå en tur. Slapper av og vier ikke skolearbeidet altfor mange tankene. Blir nok ikke så mange frihelger fremover, så jeg må bare nyte tida.
Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3187 Skrevet 18. oktober 2010 Tror jeg skal være helt crazy og dra hjem fra lesesalen snart... Må øve litt på en presentasjon og sånt, så jeg tror egentlig jeg vil jobbe vel så bra hjemme som her. Er helt i svime jeg, så trøtt er jeg.
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3188 Skrevet 19. oktober 2010 Fikk ikke gjort noe i går, og hittil i dag har jeg vært opptatt. Nå, derimot! Nå er det bare å kjøre i gang!
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3190 Skrevet 19. oktober 2010 Har vært litt effektiv nå, og tror jeg har presentasjonen sånn nesten klar. Nå gjenstår det bare å skjønne hva jeg faktisk snakker om, sånn at jeg ikke er heeeelt blank når/hvis det blir noen spørsmål. Det blir nok en vel så stor jobb som å lage selve presentasjonen... Dette er så langt fra mitt fagfelt som jeg kan komme, nesten.
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #3191 Skrevet 19. oktober 2010 Å herreh... holdt bare ut halvparten av den kjøpesenter-videoen, jeg. :dåne: Når er presentasjonen din?
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3192 Skrevet 19. oktober 2010 08.15. Forsåvidt greit, så er det overstått. Nå har jeg prokrastinert litt til. Vi har vært ute og spist og så på kafé. Må kanskje snart komme i hakk?
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #3193 Skrevet 19. oktober 2010 Åja, det er i morgen allerede! Deilig å ha det tidlig da, det verste er jo å gå og grue seg hele dagen. heier på deg!
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3194 Skrevet 19. oktober 2010 I morgen allerede ja... Nå vurderer jeg å dra på skolen tiiiiidlig for å forberede meg i morgen tidlig istedet for i dag. Kan noen banke inn i hodet mitt at det er en dårlig idé?
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3196 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, jeg gjorde visst det...
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3197 Skrevet 19. oktober 2010 Nå har jeg sett litt på Sykehuset mens jeg har surfa etter julegaveidéer. Har kommet frem til at jeg skal lage hjemmelagd müsli som jeg gir bort i norgesglass fra Ikea. Og kanskje hjemmelagde knekkebrød. Vurderte et øyeblikk å bake boller i kveld, men det er vel i drøyeste laget. Jeg har jo tross alt mye å gjøre. Bare jeg kommer i gang.. Det er så vanskelig å vite hvor jeg skal begynne når jeg føler at jeg ikke har kontroll i det hele tatt!
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3198 Skrevet 19. oktober 2010 Har fått gjort litt nå. Min nye taktikk er å krysse fingrene for at foreleser og alle andre er så trøtte så tidlig på morgenen at de ikke avslører mine kunnskapshull. Plan B, hvis vanskelige spørsmål skulle dukke opp, er å bryte sammen i krampegråt og hikste frem at jeg er gravid og har det litt tøft og at verden er dum mot meg. (Kan bli litt vanskelig å fake krampegråt, så jeg håper jeg ikke trenger å ty til plan B.) Med disse finfine planene i boks er jeg nå klar for en god natts søvn.
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2010 #3200 Skrevet 20. oktober 2010 Lykke til med presentasjonen!! Bare 3 minutter igjen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå