Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, det hadde vel vært stas! :strix: Da skulle du jaggu fått noe Amerikagodt og -digg tilbake også :jepp:

Er bare å gi meg adresse, så skal jeg sende :Nikke:

Men jeg kan vente til nærmere desember om du vil altså ;) hihi

God helg mazzi, kos deg masse! Og alle andre som er inne her :):klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var lenge på kafé med han godeste i formiddag. Kjempekoselig! :rødme: Satt i kafévinduet og så på alle de rare folka, og ikke minst på alle de forskjellige barnevognene som kom forbi. :)

I kveld skal vi ha nydelig mat og bare kose oss! :jepp:

Skrevet

Er bare å gi meg adresse, så skal jeg sende :Nikke:

Men jeg kan vente til nærmere desember om du vil altså ;) hihi

PM sendt :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Trening og middag unnagjort. Skal snart ut i regnet og gå en tur. Slapper av og vier ikke skolearbeidet altfor mange tankene. Blir nok ikke så mange frihelger fremover, så jeg må bare nyte tida. :)

Skrevet

Må så absolutt nyte tiden mens du kan :jepp:

Skrevet

Tror jeg skal være helt crazy og dra hjem fra lesesalen snart... :ler: Må øve litt på en presentasjon og sånt, så jeg tror egentlig jeg vil jobbe vel så bra hjemme som her. Er helt i svime jeg, så trøtt er jeg.

:sove:

Skrevet

Fikk ikke gjort noe i går, og hittil i dag har jeg vært opptatt. Nå, derimot! Nå er det bare å kjøre i gang! :pisk:

Skrevet

Har vært litt effektiv nå, og tror jeg har presentasjonen sånn nesten klar. Nå gjenstår det bare å skjønne hva jeg faktisk snakker om, sånn at jeg ikke er heeeelt blank når/hvis det blir noen spørsmål. Det blir nok en vel så stor jobb som å lage selve presentasjonen... :sukk: Dette er så langt fra mitt fagfelt som jeg kan komme, nesten. :bond:

Skrevet

Å herreh... holdt bare ut halvparten av den kjøpesenter-videoen, jeg. :dåne:

Når er presentasjonen din? :)

Skrevet

08.15. Forsåvidt greit, så er det overstått. Nå har jeg prokrastinert litt til. Vi har vært ute og spist og så på kafé. Må kanskje snart komme i hakk? :rolleyes:

Skrevet

Åja, det er i morgen allerede! Deilig å ha det tidlig da, det verste er jo å gå og grue seg hele dagen. heier på deg! :duskedame:

Skrevet

I morgen allerede ja... :sukk: Nå vurderer jeg å dra på skolen tiiiiidlig for å forberede meg i morgen tidlig istedet for i dag. Kan noen banke inn i hodet mitt at det er en dårlig idé? :sjenert:

Skrevet

Dårlig idé! :slår:

(du ba om det! :fnise:)

Skrevet

Ja, jeg gjorde visst det... :sukk:

Skrevet

Nå har jeg sett litt på Sykehuset mens jeg har surfa etter julegaveidéer. Har kommet frem til at jeg skal lage hjemmelagd müsli som jeg gir bort i norgesglass fra Ikea. Og kanskje hjemmelagde knekkebrød.

Vurderte et øyeblikk å bake boller i kveld, men det er vel i drøyeste laget. Jeg har jo tross alt mye å gjøre. Bare jeg kommer i gang.. :murvegg: Det er så vanskelig å vite hvor jeg skal begynne når jeg føler at jeg ikke har kontroll i det hele tatt! :sukk:

Skrevet

Har fått gjort litt nå. Min nye taktikk er å krysse fingrene for at foreleser og alle andre er så trøtte så tidlig på morgenen at de ikke avslører mine kunnskapshull.

Plan B, hvis vanskelige spørsmål skulle dukke opp, er å bryte sammen i krampegråt og hikste frem at jeg er gravid og har det litt tøft og at verden er dum mot meg. (Kan bli litt vanskelig å fake krampegråt, så jeg håper jeg ikke trenger å ty til plan B.)

Med disse finfine planene i boks er jeg nå klar for en god natts søvn. :sove:

Gjest Neferet
Skrevet

Lykke til med presentasjonen!! :duskedame:

Bare 3 minutter igjen nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...