Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå sitter Ælen å plystrer på sangen :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Det må jo bare bety at den er en hit! :digge:
Skrevet

Nå har vi gått tur i over halvannen time i øs pøs :regn: . Jeg har krøpet i joggebuksa og satt meg i sofaen med julemarsipan ( :flau: ) og en god kopp te! :rødme:

Skrevet

ååååå, jeg fikk lyst på julemarsipan her... :kjefte:

men du fortjener det du da.. som har gått i øs-pøs!!! :)

Skrevet (endret)

Det ble marsipan på deg til slutt ja! Bra det, tror ikke det er bra å ikke gi etter for preggi-cravings!! :fnise:

Endret av cypress
Skrevet

Juleprodukter før 1. desember? :nei:

Jeg syns man kan bruke gravidkortet for alt det er verdt altså, men dette er litt over streken :riste: Spesielt siden jeg ikke får tak i julemarsipan og julebrus selv, ikke den 1. desember engang :grine:

Skrevet

Har julemarsipanen kommet allerede???? *sjokkert!* Men skjønner godt du spiste det, det er jo kjempegodt! Spesielt de pølsene fra nidar med sjokoladetrekk... sikle, sikle!!!

Men enig med de over her om at det eeeegentlig er altfor tidlig å kjøpe sånt nå, det er jo enda lenge til desember!

(Hm, regelen om å ikke starte en setning med "men" har tydeligvis gått meg hus forbi, ser jeg ... :gjeiper: )

Ha en fin dag iallefall! :)

Skrevet

Juleprodukter før 1. desember? :nei:

Jeg syns man kan bruke gravidkortet for alt det er verdt altså, men dette er litt over streken :riste: Spesielt siden jeg ikke får tak i julemarsipan og julebrus selv, ikke den 1. desember engang :grine:

Har de ikke marsipan i amrika? :hakeslepp:

Skrevet

Spesielt siden jeg ikke får tak i julemarsipan og julebrus selv, ikke den 1. desember engang :grine:

Hvorfor ikke? :klø:

Jeg kan sende til deg :jepp::fnise:

Skrevet

Er på lesesalen. Har mye på tapetet, men kommer ikke helt i gang. Får vel bare stå på, for snart er det helg! :nigo:

Skrevet

Hvorfor ikke? :klø:

Jeg kan sende til deg :jepp::fnise:

Åh, det hadde vel vært stas! :strix: Da skulle du jaggu fått noe Amerikagodt og -digg tilbake også :jepp:

Skrevet

Åh, det hadde vel vært stas! :strix: Da skulle du jaggu fått noe Amerikagodt og -digg tilbake også :jepp:

Ooh, kan jeg også sende noe til deg?? :nigo:

Skrevet

Ooh, kan jeg også sende noe til deg?? :nigo:

Alle kan selvsagt sende noe til meg :jepp:

Men alle har kanskje ikke like edle motiver som Minttu? :fnise:

Skrevet

Hva mener du, Androide? :plystre::rolleyes:

Jeg mener forresten å huske at du en gang i fjor høst lovte at du skulle sende meg en sjokolade som ikke finnes i Norge (bortsett fra muligens på Sandvika storsenter)... :sjenert::lur:

Skrevet

Hva mener du, Androide? :plystre::rolleyes:

Jeg mener forresten å huske at du en gang i fjor høst lovte at du skulle sende meg en sjokolade som ikke finnes i Norge (bortsett fra muligens på Sandvika storsenter)... :sjenert::lur:

post-33993-1287156077,2826_thumb.jpg

Værsågo'

:enig:

Skrevet

Håper du har en fin fredag! :klemmer:

Ganske fin! Stikkord: Sofa, telys, Smash, TV. Eneste som mangler er han godeste.. ;)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=426092&st=228

Så da er det bare og... eh... bolle i vei.

:ler:

OK, den var litt dårlig, men nå har jeg ihvertall videreført oppskriften på de fantastisk gode bollene jeg bakte igår.

:ler:

post-33993-1287156077,2826_thumb.jpg

Værsågo'

:enig:

Imponerende hukommelse, Androide! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...