Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det! For øyeblikket er julegaveshopping på ebay mye viktigere enn skolearbeid, men jeg får vel snart komme i hakk igjen... :rolleyes:

(Leste litt i stad altså. Har ikke bare surra siden jeg kom på lesesalen 07.15...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo viktig å få unnagjort julegavene også, så slipper du å, eh, bruke tid på det senere... :sjenert:

Skrevet

Nemlig! :jepp:

Nei, nå begynner det å ta litt av... Har nettopp kjøpt en sånn til broren min. Sikkert tegn på at jeg burde la Ebay være Ebay, og heller vende tilbake til bøkene... :sjenert:

Skrevet

Haha, det så ut som du burde la ebay være ebay ja..

Jeg gleder meg også til helg.... :sukk:

Skrevet

Lenge siden jeg har lagt in spor av meg her.....haha den hatten var jo tragisk morsom :ler:

Og nå er du jammen meg over de magiske 12 ukene :hoppe: Har dere sagt det til mange enda eller??

:klem:

Skrevet

Nå smittet du meg, jeg kjøpte meg plutselig et smykke! :kjefte:

Skrevet

Godt å se at så mange likte paraplyhatten, da faller den sikkert i smak hos broren min! :ler: Bør kanskje vurdere å kjøpe noe annet i tillegg da, men.. ;)

Neytiri: Vi har sagt det til en del etterhvert nå. Snart er det sikkert "allmenn" kjent! :Nikke:

Pingting: Gratulerer! :nigo:

Skrevet

aww er så koselig når man begynner å fortelle folk :rødme:

Skrevet
:hjerte: Det er nesten det jeg gleder meg mest til når/hvis det skulle skje, å fortelle det til folk, og jeg vet hvordan jeg skal gjøre det også :nigo:
Skrevet

Uff, jeg liker ikke å fortelle det jeg.. Som nevnt i den andre boka er jeg ikke helt komfortabel med å fortelle folk at vi har :sengekos: ... :sjenert:

Men det er moro så fort nyheten er ute da! :jepp:

Skrevet

:sengekos: er da en helt naturlig ting! :)

Tviler på at folk ser dere for seg når dere forteller nyheten :fnise: Jeg har iallefall aldri tenkt det når noen har fortalt meg det :hoho:

Skrevet
:ler: ja det er en merkelig hang-up! Jeg tror heller ikke folk ser for seg at dere er i senga når du forteller at dere skal ha barn! :fnise:
Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har bare tenkt den tanken to ganger, og det var samme paret begge gangene. Han er en forferdelig tussifass, så jeg synes rett og slett litt synd på henne som må ha :sengekos: med ham.... Og de venter nr. 2 nå.... Men, hun gjør det jo frivillig da... :ler:

Alle andre derimot, har jeg ikke tenkt sex umiddelbart når graviditet har blitt offentliggjort!

Skrevet

Herregud, denne er noe av det pinligste jeg har sett på lenge! :dåne:

Skrevet

:ler:

Ja, det blir jo litt sånn "jeg veit hva dere har gjort, ja" :lur:

Men det er jo mange barn som kommer med storken også. Og jomfru Maria fødte jo...I rest my case!

Skrevet

Jeg kjeder meg. Er alene hjemme, igjen. Han godeste jobber endel kvelder for tida. Det er jo egentlig fint, for det blir jo penger av det, men samtidig er det koselig å se hverandre litt også.

:Gjesp:

Skrevet

Åååå så flinke de var å synge :rødme:

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...