Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Høres ut som meg når husvasken skal taes det der.... :sjenert:

Uff, ikke snakk, når det kommer til husvasken er jeg enda verre.. :rolleyes: Utrolig tåpelig å irritere seg over manglende støvsuging i dagesvis, istedet for å bare ta en kjapp runde med støvsugeren, men jeg er ganske god på det likevel.. :sjenert:

Mmmmm, kakao er fantastisk godt da! I helga drakk jeg varm sjokolade, sånn smeltet freia kokesjokolade blandet med melk i kasserollen som i "gamle dager". Anbefales :)

Så bra du ikke hadde borrbare hull hos tannlegen! Flinke pusser'n :)

Det hørtes godt ut! :sikle: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen drar jeg tilbake til han godeste og hverdagslivet på lesesalen. Blir fint :) Selv om jeg har hatt det finfint hjemme hos mamma også.. Har nesten ikke vært på kg eller sett på tv, men spilt masse kortspill istedet. Koselig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!!! :)

Utrolig morsomt å se på barnetøy! neste gang du er hjemme blir det ikke bare kikking... da skal vi shoppe :wink:

fikk kjøpt gave til nevøen min :) deilige myke ullklær som ikke klør. var visst noe med ull på ene sida og bomull på andre? kjekt med sånt nå som vinteren kommer :) glad vi slipper å gå sommergravid og skal ha vinterspedbarn! er ganske mye mer å tenke på da føler jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen nå, men herlighet for en tur! :dåne: Pga tekniske problemer var jeg ikke hjemme før halv to i natt... :Gjesp: Skulle egentlig vært fremme ca kl 23. I tillegg var det turbulens av en annen verden det siste stykket før vi landa. Har aldri vært ute for maken, og en smule ekkelt siden vi var så nærme bakken, mens flyet bare kasta seg fra side til side.. Jeg så flystripa rett ut til høyre da vi var nesten nede. Men men, det gikk jo det og! :sjenert: Flybussen holdt forresten også på å blåse av veien flere steder. Heftige greier! :Nikke:

Ingen lesesal på meg i dag, er helt kake i hodet. Gleder meg til han godeste kommer hjem fra jobb. Han sløva frem noen ord i halvsvime da jeg kom hjem, og jeg var vel ca like imøtekommende da han stod opp kl 6 i dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Herregud for en tur du hadde da!! :dåne: Ikke misunnelig på den akkurat, jeg synes alltid det er ekkelt hvis det bare er litt turbulens, så hadde vel fått litt panikk hvis jeg så flystripa rett ut til høyre! Håper du får hvilt litt ordentlig i dag da!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det alltid er så ekkelt å lande på Værnes, for det virker jo som om man skal styrte i havet! :sjenert: Og enda verre må det jo være med turbulens fra helvete også! Godt du kom deg ned på trygg grunn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste har reist på fest, så i kveld blir jeg alene hjemme. Har fruktsalat, sjokolade og potetgull, så jeg skal nok ikke lide noen nød.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste kom hjem for 20 min siden, dermed var det slutt på (den dårlige) nattesøvnen. Nå har han funnet en krigsfilm på tv. Jeg vil sove! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser pensum, mens han godeste sover. Han stod opp og dusja i stad, så gikk han rett til sengs igjen. Hurra for en koselig kjærestehelg! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han våkna heldigvis litt mer til liv etterhvert. Litt tidlig å glede seg til helg allerede kanskje? Neeh... Tida går jo så fort atte! :fnise:

Nå: Lese, lese, lese, skrive, skrive, skrive. Har plutselig fått en ny deadline på masteroppgaven, så her er det visst bare å hive seg rundt! :bond:

Må bare våkne først... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...