Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gårsdagen ble forholdsvis effektiv. Var på lesesalen på biblioteket her fra 8 til 15, og fikk lest et par TUNGE artikler. Puh... :Gjesp:

I dag har jeg fullt program:

-Møte om masteroppgaven med sjefen fra i sommer

-Tannlegen

-Lunsj med Mokkon83

-Besøke besteforeldrene mine

To viktige ting først, og to koselige ting etterpå. Jeg hater å gå til tannlegen, så jeg er nok ikke helt meg selv før jeg er ferdig der. Kanskje litt urutinert å legge møtet om masteroppgaven før tannlegetimen, men forhåpenligvis gjør det at jeg klarer å tenke på noe annet, sånn at tida frem til tannlegen går fortere. Hjeeeelp! :bond:

Jeg har aldri hatt hull, men en gang må jo være den første.. Skulle ønske jeg hadde boret masse helt fra jeg var liten, for da hadde jeg jo blitt vant til det! Nå har jeg istedet hatt 25 år på å grue meg til første gang... Iiiiik! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt hull, men en gang må jo være den første.. Skulle ønske jeg hadde boret masse helt fra jeg var liten, for da hadde jeg jo blitt vant til det! Nå har jeg istedet hatt 25 år på å grue meg til første gang... Iiiiik! :redd:

Du har iallefall ett...:lur:

;)

Lykke til hos tannlegen! Det går bra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos tannlegen! Det går nok like fint som det har pleid å gjøre tror jeg! Kjære er som deg, men hun har snart hatt 30 år uten at det har vært annet enn bilder og puss hos tannlegen. Hun mener hun kommer til å svime av første gangen hun får beskjed om at noe er galt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig på møtet med eks-sjefen. Var litt redd for hva han skulle si til at jeg er gravid, men han ble kjempeglad og ga meg en stor klem, pluss at han var helt overbevist om at jeg kom til å klare oppgaveskrivinga helt fint likevel. Han sa også at det skal lyses ut en stilling til våren, som han ville tipse meg om... Jeg kan jo alltids søke, for i det offentlige er det jo ikke helt uvanlig å gå rett i svangerskapspermisjon som nyansatt. Han kom ihvertfall med tipset etter at jeg hadde fortalt nyheten! :Nikke:

Nå: Tannpuss i lange baner, så tannlegen... :tannverk: (det fantes ikke noen bedre smileyer... Dessuten så får jeg alltid litt tannverk av å vite at jeg skal til tannlegen.)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! Jeg er alltid så snurt fordi jeg har verdensrekord i svake tenner og stadig må borre - men jeg ser jo at det er dritskummelt med noe som er helt ukjent! Hvis det er noen trøst så er borring ingen big deal, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Null "borbare" hull, men et par nye type 1-hull som man kan ha på livstid uten at de trenger å bli noe mer. Får nytt trusselbrev/innkalling om et år. Hadde forresten begynnende tannkjøttbetennelse, noe som visstnok var veldig vanlig for gravide pga hormoner, men det var ikke farlig eller noe særlig å gjøre med. Håper bare jeg slipper å få masse hull pga de dumme hormonene... :haar:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på biblioteket og sliter med å finne motivasjonen. Har ikke våkna helt enda. Ble sittende og spille kort med mamma til litt for sent i går, og det straffer seg visst i dag. Prøver en ny strategi: Hvis jeg klarer å jobbe effektivt og bra frem til kl 10, så kan jeg gå ut og kjøpe meg en takeaway-kakao fra en kafé rett borti gata her. :sikle:

Skjønner ikke helt hvorfor jeg sliter så med motivasjonen, for jeg skal sende en søknad som i beste fall kan gjøre den økonomiske situasjonen min betraktelig bedre, med søknadsfrist i dag. Det burde da være gulrot god nok? :klø:

Får vel gjøre et forsøk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte, MarianneE! :)

Nå har jeg sendt den småskumle søknaden. Får ikke vite noe før om en måned, så jeg kan vel egentlig la den forsvinne litt bakover i bevisstheten en stund.

Men hva i alle dager skal jeg gjøre nå, frem til "kakaokaféen" åpner kl 10? Jeg har rett og slett vært for effektiv.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnende tannkjøttbetennelse trenger slett ikke være noen krise altså. Bare pass på å bruke tanntråd (og å bruke den riktig)! :jepp: Mulig det ikke er like lett for dere gravide å bli kvitt den da, men da burde du holde dte i sjakk tipper jeg.

For effektiv, du liksom. :dry: Komme hit og gjøre noe av arbeidet mitt da? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker sånn Jordan Miracle-sak (ihvertfall en gang i blant :sjenert: ), men om jeg bruker den riktig, tja... Ikke vet jeg! :vetikke:

Jeg har egentlig nok å gjøre, altså. ;) Det var bare at jeg ikke kunne begynne med noe nytt et kvarter før kakaopausen. Som forøvrig er ca nå. Problemet er bare at nå har jeg ikke lyst på kakao mer.. :sukk: Men samtidig så må jeg jo ha en pause, for det har jeg jo innstilt meg på. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så var det lunsj. Gjett hvem som ikke har gjort noe som helst siden kvart på ti i dag? :roll: Det straffer seg å være så effektiv at man fortjener pauser, altså! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er liksom så mye som er viktigere enn skolearbeid i dag. Å se ut av vinduet, for eksempel. Eller sjekke KG, Facebook, Twitter og diverse annet ca annethvert minutt. For ikke å snakke om mobilen! :dåne:

Men men, jeg har fått gjort bittelitt nå da. Eller, ganske mye hvis jeg regner etter viktighet. Noen få små, men viktige grep. Og det er jo bra! :Nikke:

Så nå kan jeg snart ta kaffepause med pappa med god samvittighet... Det har jo faktisk gått tre kvarter siden jeg kom tilbake fra en times lunsj med mamma.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vedlig mye på neglelakken min i dag. Og plukker litt på den. Det er visst veldig viktig, uten at jeg helt skjønner hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så var det lunsj. Gjett hvem som ikke har gjort noe som helst siden kvart på ti i dag? :roll: Det straffer seg å være så effektiv at man fortjener pauser, altså! :fy_fy:

Nei, det er liksom så mye som er viktigere enn skolearbeid i dag. Å se ut av vinduet, for eksempel. Eller sjekke KG, Facebook, Twitter og diverse annet ca annethvert minutt. For ikke å snakke om mobilen! :dåne:

Høres ut som meg når husvasken skal taes det der.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, kakao er fantastisk godt da! I helga drakk jeg varm sjokolade, sånn smeltet freia kokesjokolade blandet med melk i kasserollen som i "gamle dager". Anbefales :)

Så bra du ikke hadde borrbare hull hos tannlegen! Flinke pusser'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...