Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Dro hjem. Sitter og venter på en telefon fra ei som skulle ringe etter 14. Håper hun ringer snart, for det er så kjedelig å vente.. :Gjesp:

Tenker å prøve denne til middag i dag. Usikker på om jeg skal bruke creme fraiche eller kremfløte.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt ut! Jeg ville brukt Creme Fraiche - det er litt syrligere, og jeg tror det passer godt til ramsløken :)

Hva ER greia med sånne folk som ikke klarer å holde avtaler? :huh: Skulle tro at et lite minimum av folkeskikk tilsa at sånt gjør man da ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vips så var veileder for masteroppgaven i boks! :hoppe: Hun er riktignok ikke tilbake fra permisjon før 1.januar, så det blir noen intense uker før Mazzilusken kommer i april! :sjenert: Sannelig godt jeg kan tjuvstarte i løpet av høsten, selv om det blir uten veileder.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært nødt til å få unnagjort en del ting pga tidsfrister satt av både meg selv og andre. Deilig med alt som er gjort! :Nikke:

Det blir ikke suppe i dag, forresten. Ingen av butikkene i nærheten hadde hønsebuljong/kyllingkraft, så det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Androide! :)

Nå er jeg på lesesalen, klar for en (forhåpentligvis effektiv) formiddagsøkt. Jeg stikker i 12-tida. Jeg skal hjem til mamma ei ukes tid, og reiser i ettermiddag. Har ikke pakka noen ting. Dessuten har han godeste fri noen timer i ettermiddag, så da får jeg nesten tilbringe tida sammen med han istedet for på lesesalen. ;)

På tide å skride til verket. Planen nå er å jobbe superbra frem til litt over 8, og så kan jeg hente dagens frukt på fruktabonnementet mitt. Drøye tre kvarters arbeid burde være overkommelig, selv om klokka såvidt har passert sju.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktabonnement er finfine greier! :jepp: Har faktisk jobba mer eller mindre effektivt og konsentrert helt til nå, men nå er det definitivt dags for frukthenting! :spise:

Takk for :kaffekopp: , Pingting. Velger å fylle den med kakao siden kaffe ikke smaker så godt for tida.. Men kakaoen kunne jeg virkelig trenge, for i dag var det litt småkjølig her gitt.. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastløs.. :bond: Skal straks gå til flybussen, men minuttene snegler seg avsted... Han godeste er på jobb, så jeg sitter bare her og lurer på om jeg egentlig har pakka det jeg trenger. Men, jeg har klær, pensum og UL-bildet, og det er jo det viktigste! ;)

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...