Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3081 Del Skrevet 27. september 2010 Dro hjem. Sitter og venter på en telefon fra ei som skulle ringe etter 14. Håper hun ringer snart, for det er så kjedelig å vente.. Tenker å prøve denne til middag i dag. Usikker på om jeg skal bruke creme fraiche eller kremfløte.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3082 Del Skrevet 27. september 2010 Hun har fortsatt ikke ringt. Misbruk av andres tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. september 2010 #3083 Del Skrevet 27. september 2010 Dustedame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. september 2010 #3084 Del Skrevet 27. september 2010 Så godt ut! Jeg ville brukt Creme Fraiche - det er litt syrligere, og jeg tror det passer godt til ramsløken Hva ER greia med sånne folk som ikke klarer å holde avtaler? Skulle tro at et lite minimum av folkeskikk tilsa at sånt gjør man da ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3085 Del Skrevet 27. september 2010 Hun ringte nå. Veldig koselig dame, så hun er tilgitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. september 2010 #3086 Del Skrevet 27. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. september 2010 #3087 Del Skrevet 27. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. september 2010 #3088 Del Skrevet 27. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3089 Del Skrevet 27. september 2010 Og vips så var veileder for masteroppgaven i boks! Hun er riktignok ikke tilbake fra permisjon før 1.januar, så det blir noen intense uker før Mazzilusken kommer i april! Sannelig godt jeg kan tjuvstarte i løpet av høsten, selv om det blir uten veileder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. september 2010 #3090 Del Skrevet 27. september 2010 Så bra med veileder! Du er jo virkelig i siget om dagen (sånn bortsett fra på lesesalen i dag da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3091 Del Skrevet 27. september 2010 Ja, jeg har vært nødt til å få unnagjort en del ting pga tidsfrister satt av både meg selv og andre. Deilig med alt som er gjort! Det blir ikke suppe i dag, forresten. Ingen av butikkene i nærheten hadde hønsebuljong/kyllingkraft, så det får bli en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3092 Del Skrevet 27. september 2010 Sliter med å sovne for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. september 2010 #3093 Del Skrevet 28. september 2010 Den suppa blir nok sup(p)er en annen dag! Gratulerer med veileder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3094 Del Skrevet 28. september 2010 Takk for det, Androide! Nå er jeg på lesesalen, klar for en (forhåpentligvis effektiv) formiddagsøkt. Jeg stikker i 12-tida. Jeg skal hjem til mamma ei ukes tid, og reiser i ettermiddag. Har ikke pakka noen ting. Dessuten har han godeste fri noen timer i ettermiddag, så da får jeg nesten tilbringe tida sammen med han istedet for på lesesalen. På tide å skride til verket. Planen nå er å jobbe superbra frem til litt over 8, og så kan jeg hente dagens frukt på fruktabonnementet mitt. Drøye tre kvarters arbeid burde være overkommelig, selv om klokka såvidt har passert sju.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. september 2010 #3095 Del Skrevet 28. september 2010 Ha en fin dag, og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. september 2010 #3096 Del Skrevet 28. september 2010 Fruktabonnement?! Det hørtes ut som noe jeg også kunne tenkt meg! God formiddagsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. september 2010 #3097 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Håper du får en god økt! (<- sånn i tilfelle du trenger det) Endret 28. september 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3098 Del Skrevet 28. september 2010 Fruktabonnement er finfine greier! Har faktisk jobba mer eller mindre effektivt og konsentrert helt til nå, men nå er det definitivt dags for frukthenting! Takk for , Pingting. Velger å fylle den med kakao siden kaffe ikke smaker så godt for tida.. Men kakaoen kunne jeg virkelig trenge, for i dag var det litt småkjølig her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3099 Del Skrevet 28. september 2010 Rastløs.. Skal straks gå til flybussen, men minuttene snegler seg avsted... Han godeste er på jobb, så jeg sitter bare her og lurer på om jeg egentlig har pakka det jeg trenger. Men, jeg har klær, pensum og UL-bildet, og det er jo det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 28. september 2010 #3100 Del Skrevet 28. september 2010 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå