Androide Skrevet 23. september 2010 #3061 Del Skrevet 23. september 2010 Her var jo alt bare velstand! for shopping! Jeg har tenkt meg en tur på shopping selv, nettshopping that is. Deilig å ikke tenke på tollgrenser og frakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. september 2010 #3062 Del Skrevet 23. september 2010 åååå,så herlig med nye klær!!! deilig med høst syns jeg frem med go`gensere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3063 Del Skrevet 24. september 2010 Gjett hvem som allerede er vel installert på lesesalen! I dag skal jeg være super-duper-monster-effektiv! Og nå har jeg jo sagt det, så nå må det bli sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. september 2010 #3064 Del Skrevet 24. september 2010 Klokka 7!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3065 Del Skrevet 24. september 2010 Det stemmer! Og jeg har faktisk fått gjort masse, også! Fra å ha en liten kladd har jeg nå en stoooor kladd til en semesteroppgave. Utrolig mye mer motiverende å skrive en oppgave om noe jeg kan bruke i masteroppgaven enn å bare skrive om et eller annet random tema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 24. september 2010 #3066 Del Skrevet 24. september 2010 Flinka! Alltid en god følelse når man har kommet godt i gang med noe, spesielt siden du klarer å være så effektiv på en fredag! :) Skjønner godt at det hjelper på å skrive om noe som kan brukes i mastern etterpå Hvor lenge skal du sitte i dag da? Jeg har allerede begynt å telle timene til lunsj (1 time igjen! ) og til arb.dagen er ferdig (5 timer igjen..) Små mål og små gleder God helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3067 Del Skrevet 24. september 2010 Ja, timetelling må til! Tror ikke jeg skal sitte så lenge i dag. Det var litt derfor jeg kom tidlig. Skal møte en veileder halv ett, og må sikkert sortere tankene litt etter det. Jeg tror uansett jeg går litt før to, for da slutter han godeste Han har jobba sent tre av fire kvelder denne uka, så vi har nesten ikke sett hverandre. Gleder meg til helga nå, da skal vi ha masse kjærestetid sammen! Og i morgen skal vi hilse på babyen til venninna mi! Han er en drøy uke gammel. Gleder meg! :rødme: (Og kanskje blir vi såpass inspirert at vi forteller dem at vi også har en liten en på vei.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3068 Del Skrevet 24. september 2010 Ooh, Vinni skal på Senkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2010 #3069 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3070 Del Skrevet 24. september 2010 Urk, han var ikke så veldig kjekk idag gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2010 #3071 Del Skrevet 24. september 2010 det har du helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3072 Del Skrevet 24. september 2010 Men Liv Ullmann, fy søren så godt hun holder seg! Dama er jo 72! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. september 2010 #3073 Del Skrevet 24. september 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. september 2010 #3074 Del Skrevet 24. september 2010 *sjangler innom** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3075 Del Skrevet 25. september 2010 God helg God helg til deg og, snupp! *sjangler innom** *piler inn i boka til Pingting for å se om det står noe morsomt fyllevrøvl der* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3076 Del Skrevet 25. september 2010 Det er så deilig med helg! Utrolig koselig å bare slappe av sammen med han godeste... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september 2010 #3077 Del Skrevet 26. september 2010 Det er så deilig med helg! Utrolig koselig å bare slappe av sammen med han godeste... :rødme: Ja, ikke sant! Slik har jeg det og, eller... kanskje ikke akkurat med Han Godeste, men... du vet... Gjort noe spennende i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3078 Del Skrevet 26. september 2010 Har egentlig bare slappet av sammen, med god mat og lite på programmet. I ettermiddag skal vi på trening, siden vi forsov oss til lørdagsspinninga vi pleier å gå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3079 Del Skrevet 26. september 2010 Vi droppa treninga og gikk en to timer lang tur i finværet i stedet. Deilig og koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 Forfatter #3080 Del Skrevet 27. september 2010 Får ikke gjort noen verdens ting på lesesalen i dag. Vurderer å dra hjem istedet. Kan heller tvinge meg til å lese litt pensum der. Liten vits i å sitte her og glane ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå