Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Her var jo alt bare velstand! :strix:

:5: for shopping! Jeg har tenkt meg en tur på shopping selv, nettshopping that is. Deilig å ikke tenke på tollgrenser og frakt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett hvem som allerede er vel installert på lesesalen! :bolledeig: I dag skal jeg være super-duper-monster-effektiv! :nigo: Og nå har jeg jo sagt det, så nå må det bli sånn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Og jeg har faktisk fått gjort masse, også! :jepp: Fra å ha en liten kladd har jeg nå en stoooor kladd til en semesteroppgave. :nigo: Utrolig mye mer motiverende å skrive en oppgave om noe jeg kan bruke i masteroppgaven enn å bare skrive om et eller annet random tema! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka!

Alltid en god følelse når man har kommet godt i gang med noe, spesielt siden du klarer å være så effektiv på en fredag! :) :) Skjønner godt at det hjelper på å skrive om noe som kan brukes i mastern etterpå :)

Hvor lenge skal du sitte i dag da? Jeg har allerede begynt å telle timene til lunsj (1 time igjen! :)) og til arb.dagen er ferdig (5 timer igjen..)

Små mål og små gleder ;)

God helg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, timetelling må til! :Nikke: Tror ikke jeg skal sitte så lenge i dag. Det var litt derfor jeg kom tidlig. Skal møte en veileder halv ett, og må sikkert sortere tankene litt etter det. Jeg tror uansett jeg går litt før to, for da slutter han godeste :)

Han har jobba sent tre av fire kvelder denne uka, så vi har nesten ikke sett hverandre. Gleder meg til helga nå, da skal vi ha masse kjærestetid sammen! :strix:

Og i morgen skal vi hilse på babyen til venninna mi! Han er en drøy uke gammel. Gleder meg! :rødme: (Og kanskje blir vi såpass inspirert at vi forteller dem at vi også har en liten en på vei.. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg :klem:

God helg til deg og, snupp! :klemmer:

*sjangler innom**

:fnise:

*piler inn i boka til Pingting for å se om det står noe morsomt fyllevrøvl der*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så deilig med helg! Utrolig koselig å bare slappe av sammen med han godeste... :rødme:

Ja, ikke sant!

Slik har jeg det og, eller... kanskje ikke akkurat med Han Godeste, men... du vet...

Gjort noe spennende i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig bare slappet av sammen, med god mat og lite på programmet. I ettermiddag skal vi på trening, siden vi forsov oss til lørdagsspinninga vi pleier å gå på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke gjort noen verdens ting på lesesalen i dag. Vurderer å dra hjem istedet. Kan heller tvinge meg til å lese litt pensum der. Liten vits i å sitte her og glane ihvertfall.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...