Spatula Skrevet 21. september 2010 #3041 Del Skrevet 21. september 2010 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. september 2010 #3042 Del Skrevet 21. september 2010 :danse: :blåse: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. september 2010 #3043 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer med dagen søta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3044 Del Skrevet 21. september 2010 Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. september 2010 #3045 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3046 Del Skrevet 21. september 2010 Ligger våken med hodet fullt av ultralyd og masteroppgave i et salig kaos. Fikk plutselig en kjempegod idé for oppgaven! Håper den virker like god i morgen, for da er jeg langt på vei mot en løsning på mye hodebry og hjernevridning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3047 Del Skrevet 21. september 2010 Får ikke sove, men blir bare mer og mer tent på ideen min! Aldri så galt, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. september 2010 #3048 Del Skrevet 22. september 2010 Så bra da!! Håper ideen er like god i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. september 2010 #3049 Del Skrevet 22. september 2010 Haha, det der kjenner jeg igjen! :happy: Veldig deilig når gode idéer bare ramler ned i hodet på en. Håper den virket like god i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3050 Del Skrevet 22. september 2010 Ideen er like god i dag! For en finfin dag dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3051 Del Skrevet 22. september 2010 Denne dagen har vært så begivenhetsrik at jeg begynner å bli rimelig sliten. Tror jeg skal tusle hjem fra lesesalen snart. Hvis jeg drar nå snart, rekker jeg å handle før Top Chef.. Håper dagen fortsetter i samme bane, i så fall kan jeg legge meg med et smil om munnen i kveld! Eller, det kan jeg egentlig uansett, for nå er jeg jo den stolte eier av verdens første bilde av Mazzilusken! :rødme: Tror det blir taco i kveld når han godeste kommer fra jobb. Må jo feire litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3052 Del Skrevet 22. september 2010 Fikk positiv tilbakemelding på mailen jeg sendte! Og akkurat da jeg trodde dagen ikke kunne bli bedre, slo sannelig Follo RBK i semifinalen i cupen! Fantastisk! Nå skal jeg ut og le litt av trønderne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klatremusen Skrevet 22. september 2010 #3053 Del Skrevet 22. september 2010 gratulerer med dagen som var håper du hadde en fin dag! høres ut som om dagen idag ikke ble av de verste det er bra, man trenger sånne dager så utrolig stas med bildet av Mazzilusken :rødme: er så glad på deres vegne søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3054 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Tusen takk, Klatremusemor! :klemmer: Og ja, utrolig stas med bildet! Selv om det føltes enda mer virkelig da jeg så den sprelle rundt på "livesendinga" fra inni magen! :rødme: Dagen i dag har faktisk vært ganske perfekt, og det har vært deilig etter lange tider med hjernevridning og frustrasjon.. Håper den gode følelsen varer! I stad fikk jeg endelig surra meg til litt , så nå har jeg fått meg nye sko, ny jakke (som er kompatibel med voksende mage), ullsinglet, en lang singlet og en deilig, myk genser! Endret 22. september 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. september 2010 #3055 Del Skrevet 22. september 2010 Så moro med shopping, grattis med nye klær :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2010 #3056 Del Skrevet 22. september 2010 Oh happy day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. september 2010 #3057 Del Skrevet 22. september 2010 Whoah! Grattis med masse nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2010 #3058 Del Skrevet 22. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2010 #3059 Del Skrevet 23. september 2010 Åh, shopping hørtes stas ut, jeg vil også!!! Men jeg tror rett og slett at lommeboka sier nei... Håper dagen i dag blir like fin som dagen i går, selv om det ikke blir noen livesending fra magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 23. september 2010 #3060 Del Skrevet 23. september 2010 Oj, her har det gått unna siden sist jeg var innom, ser jeg! Måtte bare skumlese gjennom alle sidene, er jo tross alt på jobb :gjeiper: Meneh, grattis med vel overstått bursdag iallefall! Og nurket i magen ser ut til å vokse og gro fint det også, iallefall iflg tickeren på siden din! Ja, også bildet såklart!! Kjempegøy Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå