Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:romeo: Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! :romeo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger våken med hodet fullt av ultralyd og masteroppgave i et salig kaos. Fikk plutselig en kjempegod idé for oppgaven! Håper den virker like god i morgen, for da er jeg langt på vei mot en løsning på mye hodebry og hjernevridning! :hoppe::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det der kjenner jeg igjen! :happy:

Veldig deilig når gode idéer bare ramler ned i hodet på en. Håper den virket like god i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært så begivenhetsrik at jeg begynner å bli rimelig sliten. Tror jeg skal tusle hjem fra lesesalen snart. Hvis jeg drar nå snart, rekker jeg å handle før Top Chef.. :lur:

Håper dagen fortsetter i samme bane, i så fall kan jeg legge meg med et smil om munnen i kveld! :) Eller, det kan jeg egentlig uansett, for nå er jeg jo den stolte eier av verdens første bilde av Mazzilusken! :rødme:

Tror det blir taco i kveld når han godeste kommer fra jobb. Må jo feire litt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv tilbakemelding på mailen jeg sendte! :hoppe:

Og akkurat da jeg trodde dagen ikke kunne bli bedre, slo sannelig Follo RBK i semifinalen i cupen! Fantastisk! :nigo: Nå skal jeg ut og le litt av trønderne.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klatremusen

gratulerer med dagen som var :klemmer: håper du hadde en fin dag! høres ut som om dagen idag ikke ble av de verste :) det er bra, man trenger sånne dager :jepp:

så utrolig stas med bildet av Mazzilusken :rødme: er så glad på deres vegne søtnos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Klatremusemor! :klemmer: :klemmer: Og ja, utrolig stas med bildet! Selv om det føltes enda mer virkelig da jeg så den sprelle rundt på "livesendinga" fra inni magen! :rødme:

Dagen i dag har faktisk vært ganske perfekt, og det har vært deilig etter lange tider med hjernevridning og frustrasjon.. :) Håper den gode følelsen varer! :jepp:

I stad fikk jeg endelig surra meg til litt :shoppe: , så nå har jeg fått meg nye sko, ny jakke (som er kompatibel med voksende mage), ullsinglet, en lang singlet og en deilig, myk genser! :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, shopping hørtes stas ut, jeg vil også!!! :jepp: Men jeg tror rett og slett at lommeboka sier nei... :snurt::fnise:

Håper dagen i dag blir like fin som dagen i går, selv om det ikke blir noen livesending fra magen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det gått unna siden sist jeg var innom, ser jeg! Måtte bare skumlese gjennom alle sidene, er jo tross alt på jobb :gjeiper:

Meneh, grattis med vel overstått bursdag iallefall! Og nurket i magen ser ut til å vokse og gro fint det også, iallefall iflg tickeren på siden din! :) Ja, også bildet såklart!! Kjempegøy :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...