Mazilla Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3001 Del Skrevet 18. september 2010 I like måte, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2010 #3002 Del Skrevet 18. september 2010 Den kaka di, er det bare å dele opp smøret liksom og blande det med mel og sukker, og så legge det over eplene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3003 Del Skrevet 18. september 2010 Jepp, bare blande det sammen med hånda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. september 2010 #3004 Del Skrevet 18. september 2010 Alle jeg vet om som drikker kaffe og har blitt gravide har ikke klart å drikke det når de ble gravid Lurer på hvorfor egentlig? Jeg var kjempeglad i te før jeg ble gravid, men klarte ikke å drikke det når jeg var gravid... jeg syns ikke det var noe godt at den var så varm, for jeg ble så varm i kroppen av å være gravid.. Håper du får en fin fest i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. september 2010 #3005 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg også kuttet ut kaffe da jeg ble gravid. Ikke fordi jeg syns det smakte så fælt, bare fordi jeg ikke hadde lyst på rett og slett. Så det var jo greit! Håper du koser deg på fest! <--Mazzi leker full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. september 2010 #3006 Del Skrevet 18. september 2010 ...og jeg kjenner ei som omtrent ikke klarte å få i seg noe annet enn kaffe de første månedene av svangerskapet. Tror det er bedre sånn du har det, altå! God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3007 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Mazzi prøver å leke seg oppover munterskalaen nå. Ikke bare enkelt. De andre har satt opp vinduet fordi det er varmt, mens jeg holder på å fryse ihjel.. Endret 18. september 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. september 2010 #3008 Del Skrevet 18. september 2010 En klok person sa en gang, "En klem varmer" Så jeg sender en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3009 Del Skrevet 18. september 2010 Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. september 2010 #3010 Del Skrevet 18. september 2010 du er på teater igjen kos deg masse i helgen! nå er det ikke lenge igjen før du ihvertfall kan si noe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2010 #3011 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg tar en kopp te hver dag, noen ganger to, så jeg håper at jeg fortsatt har lyst på te når jeg blir gravid Det er så godt med te til frokosten og bra tv-programmer på kvelden :happy: Håper du koser deg i kveld Mazzi, og at du ikke blir for kald og kjei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3012 Del Skrevet 19. september 2010 Folka dro på byen rundt midnatt, mens vi ble igjen hjemme. Han godeste kunne jo vært med ut, men han ville heller bli hos meg.. :rødme: Jeg rydda alt før jeg la meg, så i dag våkna jeg til strøken leilighet. Deilig! Det var litt vittig i går, for de begynte å snakke om graviditet osv, hun ene som var her har nemlig en liten sønn. Alle var skjønt enige om at de hadde merka det med én gang hvis ei venninne ikke drakk.. I dag har jeg allerede rukket å sette på to vaskemaskiner, lese et par artikler og nå skal jeg snart sette i gang med en masterskisse som skal leveres i morgen. Mye på programmet, men samtidig en lat hjemmedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2010 #3013 Del Skrevet 19. september 2010 Da var nok du flink med drikkinga di igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. september 2010 #3014 Del Skrevet 19. september 2010 Der ser du hvor oppmerksomme venner du har! Hva graviditet og mat angår; Jeg klarte plutselig ikke egg og "eggemat" som omelett, stekt egg osv. Samtidig har jeg aldri vært glad i saftis og druer men dette spiste jeg døgnet rundt som gravid. Lysten på saftis er tilbake til normalen, men druer liker jeg fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3015 Del Skrevet 19. september 2010 Kjempeoppmerksomme! Men samtidig, ingen kunne jo se at jeg ikke hadde tequila i tequila sunrisen jeg lagde på kjøkkenet.. Selv om jeg ikke akkurat pleier å bare drikke drinker. Druer..! Sprø, steinfrie druer rett fra kjøleskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. september 2010 #3016 Del Skrevet 19. september 2010 nesten litt komisk da! hvor lenge skal dere vente med å si noe da? dere har sagt det til foreldre og søsken? søtt av han godeste å være igjen med deg da!! er så utrolig deilig å stå opp til ryddig stue/kjøkken!!! ikveld skal vi på kino!! hadde dere bodd her så skulle vi ha bedt dere med! jeg skal kjøpe en stoooor popcorn i dag, og 2 brus! til meg selv vi skal se varg veum filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3017 Del Skrevet 19. september 2010 Vedder på du blir tissetrengt halvveis ut i filmen! Vi har sagt det til foreldre og søsken ja, men venter med "resten" til etter 12 uker. Forteller det til familie og venner jeg treffer hjemme da, og så til venner her oppe når jeg kommer tilbake hit. Da er jeg vel 13+3 e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. september 2010 #3018 Del Skrevet 19. september 2010 haha kan tenke meg de ler godt når dem får vite at du egentlig var gravid den gangen på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3019 Del Skrevet 19. september 2010 Nemlig! I morgen planlegger jeg hjemmekontor. Er litt lei av maset på lesesalen, og klarer ikke konsentrere meg så bra der for tida, så jeg prøver en ny taktikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. september 2010 #3020 Del Skrevet 19. september 2010 Vedder på du blir tissetrengt halvveis ut i filmen! did not! jeg kjøpte bare en brus, og det holdt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå