Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk! :nigo: Den tror jeg jammen jeg skal lage i morgen til besøket vårt! (hun som kommer er gravid, så regner med hun har lyst på den da...?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Klatremusen
Skrevet

hei vennen!!

Sniker meg innom med en :klem: til deg og ønsker deg en goooood helg! har du noen planer for helgen da???

:hug:

Skrevet

Takk for det, og god helg til deg og! :)

I morgen skal vi ha vorspiel hos oss. Spent på hvordan det går, og om jeg kommer til å bli avslørt med de alkoholfrie drinkene mine.. :sjenert: Er egentlig ikke så veldig keen på å ha leiligheten full av øllukt og tull, for jeg har litt sensitiv luktesans for tida, men hvis vi rydder forløpende går det forhåpentligvis greit. :jepp:

Ellers skal vi bare slappe av og muligens prøve å få trent litt. Og søndag skal vi kanskje ut og spise, for jeg har bursdag til uka, og han godeste skal jobbe sent omtrent hver dag. Også har jeg litt skoleting jeg må sysle med..

Oi, ser nå at det spørs hvor mye avslapning det blir tid til.. :hakeslepp:

:klemmer: tilbake til deg, frøken Klatremus

Skrevet
:ler: Det høres ut som sånn vi pleier å ha det, at nå skal vi slappe av å ta det med ro og kose oss. Skal bare trene og fikse det som må være av handling, og vaske litt klær og henge opp noe mer bilder i det nye huset og dra på kino og så videre og så videre.... :rolleyes:
Skrevet

Klesvask ja, der sa du noe... Det får bli på søndag, for vi kan jo nesten ikke ha klær hengende til tørk når vi skal ha huset fullt! :fnise:

Vi skal forresten spise ute i dag istedet for søndag. Har bestilt bord og allting. Gleder meg! :spise:

Skrevet

Frati.. :sikle: Det er så kjekt der, for der kan jeg spise alle sausene og sånt. Det er ikke akkurat altfor mange steder i byen her som har peiling på glutenfri mat, så da er det greit å gå steder hvor man vet at de kan det! :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg liker Frati. Frati catering lagde maten til bryllupet vårt. Det var nam. Spesielt desserten: Pasjonsfruktkake med bringebærsaus. NAMMEST!

Endret av Store My
Skrevet

skyll ølflaskene med vann.. Så blir du kvitt den værste lukta hvis du må ha flaskene i pose.. :Nikke:

Skrevet

Det skal jeg gjøre, Icing! :jepp:

Stappmett... :dåne: Spiste egentlig mer enn jeg orka, men han godeste ville ha dessert også for å gjøre litt mer ut av det når vi først var ute og spiste. Vi skulle dele en dessert, men kelneren fikk det ikke med seg, og kom med to. Vi sa i fra, men hun sa vi kunne spise så mye vi orka, for de var uansett på huset. Han godeste måtte nemlig sende tilbake biffen sin fordi den var til de grader gjennomstekt, og ikke medium-, som han hadde bestilt. Sannelig litt av en service å få to desserter (som til sammen skulle kosta 180 kr) bare pga en overstekt biff! :tommelopp:

Meeen.. Da ble jeg jo enda mettere, selv om jeg ikke orka å spise opp... Men det var godt da! :spise: Og koselig! :rødme:

Skrevet

Koselig å gå ut og spise. :hjerte: Og dessert hører til. :jepp: Den eplekaka hørtes forresten også veldig god ut. :sikle:

Skrevet

Frati er koselig! :hjerte: Jeg minnes å huske at vi hadde vår 2. middagsdate der, for mange herrens år siden :rødme:

Skrevet

Googlet og tok en titt på menyen deres.

Ble sulten.... :fnise:

Hvordan klarte du og ikke ta en smak av alt der?

Lykke til i kveld, da!

Lurt og skylle flasker i vann, ja.

Masse av øllukt som forsvinner da.

Skrevet

Ja, jeg pleier egentlig alltid å skylle de, men tror jeg skal være litt nøyere nå. Får heller prøve å unngå de som alltid skal "hjelpe" med ryddinga litt utpå kvelden, og legger flasker med rester og hele pakka i panteposene.. :roll::spy:

Nå er vi snart klare for å dra avsted til trening. Gleder meg til å ha det overstått.. ;) Også må jeg nok snart investere i en ny treningsbukse som ikke sklir ned! :sjenert: Synes bare det ser så teit ut å vandre mellom mammaklærhyllene når man ikke har noe særlig til mage å snakke om.. :fnise:

Men nå: Quinoaknekkebrød med brunost og melk.. :spise:

Skrevet

Nå er vi snart klare for å dra avsted til trening. Gleder meg til å ha det overstått.. ;) Også må jeg nok snart investere i en ny treningsbukse som ikke sklir ned! :sjenert: Synes bare det ser så teit ut å vandre mellom mammaklærhyllene når man ikke har noe særlig til mage å snakke om.. :fnise:

du nå etter graviditeten elsker jeg å gå i joggingbukser....og gjett hvor jeg leter....jo mammaklærna :fnise: for de har jo sååå deilig myke bukser, og så kan man bare brette delen som skal over magen ned :nigo:

er vel ingen som lurer på annet en at du trenger klær til en veninne ;)

Og så flink du er med trening.....er du ikke noe kvalm eller har det gått over??

Skrevet

Du har sikkert et poeng Neytiri.. Dessuten er det sikkert ingen andre enn meg selv som tenker over det.. :sjenert:

Kvalmen har gått over! :nigo: Håper bare alt fortsatt er bra der inne, for de eneste symptomene mine er egentlig at buksene er trange og at jeg er litt mer trøtt og har mer følsom luktesans og ikke har lyst på kaffe. Ok da, det ble jo litt til sammen.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...