Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjekka heldigvis skolens intranett nå, før jeg var på vei ut døra. Det viste seg at dagens forelesning er avlyst, så det var flaks at jeg sjekka! :jepp:

Men hva i alle dager skal jeg nå finne på i dag..? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove?

Rydde?

Se TV?

Reise inn til byen og drikke kaffe?

Lese annet enn fag?

Bake?

Vaske?

Besøke noen?

:vetikke:

Skrevet

Mange gode forslag der, men "problemet" løste seg dessverre av seg selv... Må på skolen likevel, for å hjelpe til med noe som sikkert tar maks et kvarter. Fint å måtte bruke over en time på bussventing/kjøring for en sånn filleting... Men men, kanskje jeg kan få gjort litt på lesesalen i samme slengen. :rolleyes:

Skrevet

Ja, skikkelig kos! ;) Men det var jo heldigvis ikke meninga at det skulle være en fridag.. Bare så typisk at jeg akkurat rakk å innstille meg på det før jeg fikk kontrabeskjeden! :sukk:

Nei uff, jeg må vel fyke avsted! :Nikke:

Skrevet

Ugh, det hørtes irriterende ut, ja. Håper du får gjort litt på lesesalen da, så var ikke all den lange reisinga (nesten) bortkasta! :)

Skrevet

Nå er jeg ihvertfall vel innlosjert på lesesalen, og klar for dagens dyst. Hvis jeg er riktig flink klarer jeg kanskje å jobbe effektivt frem til lunsj om en liten time.. Det burde være overkommelig, selv for meg! :ler:

Skrevet

:sikle: Jo Nesbø :sikle:

:hakeslepp:

Klarte du virkelig å se på Jo Nesbø, der han satt ved siden av Aksel Hennie?? (Regner med du så på Senkveld) Aksel er jo HEIT! (Jeg har skjønt jeg er ganske alene om å syns det, men... :sjenert: )

Skrevet

Seriøst, Aksel Hennie? :spy: Nei, han får du og Tone ha for dere selv, for min del!

Ser ut til at det ikke blir lunsj før i ett-tida her i dag. Der røyk planen min å jobbe effektivt frem til lunsj... :sukk:

Skrevet

Aksel ser jo litt ut som en sånn tegneseriefigur jo :spy:

Skrevet

Jeg har ihvertfall fått lest litt.. Har kommet meg gjennom det første kapitlet i en bok, og det var tuuuungt... :Gjesp: Er i grunnen fornøyd med å ha klart det, for jeg har jo egentlig fri i dag! :nigo: Selv om det ikke er noe som heter fri når man er student.. Det er bare så utrolig lite motiverende å lese pensum når eksamensformen er oppgave om selvvalgt tema, så det er vel derfor det er lett å se på det som fri når forelesninger blir avlyst.. :Nikke:

Skrevet

Vel hjemme igjen nå. Kjøpte med meg et kompendium, så kanskje jeg kan få lest litt mer her. Fungerer mest som dørvakt på lesesalen for tida, så det er ikke så lett å konsentrere seg der.. :roll:

Skrevet

Seriøst, Aksel Hennie? :spy: Nei, han får du og Tone ha for dere selv, for min del!

:fnise: Jeg og mannen satte opp en liste en gang over hvem det var "lov" å være utro med hvis vi fikk sjansen, og på min liste over norske kjendiser var faktisk Aksel på topp! :ler: Men som sagt - etter å ha snakket med andre om dette, har jeg skjønt at ikke alle er enige med meg i den prioriteringen...

Skrevet

Ikke alle som er enige med mitt valg heller... :sjenert: Jeg har ihvertfall skjønt på dere her inne at jeg får ha Thorstein Helstad for meg selv! :sikle:

Han godeste forsvant plutselig ut med en kamerat istad. Jeg fikk gleden av å bli hjemme og rydde leiligheten, i tilfelle de skulle finne på å ta turen innom... Hurra... :ironi:

Skrevet

Han kom hjem igjen alene, men nå er i det minste leiligheten ryddig. Ser ut til at kameraten skal spise middag her i morgen, så da var det jo ikke til "ingen nytte".. ;)

Forslag til hva vi kan servere, anyone? Har tatt opp noe kyllingfilet.

Skrevet

Surr dem med bacon og lag pastasalat ved siden :jepp:

Skrevet

Vurderte faktisk å fylle dem med kremost og surre bacon rundt, for det er kanongodt.. :sikle: Men han som kommer er visst eks-overvektig og passer veldig på, så jeg tror det blir en salat med forskjellige salattyper, cherrytomater, agurk, litt sprøstekt bacon, parmesan, grovkvernet pepper og lun kyllingfilet, pluss at jeg skal steke noen baguetter/rundstykker til de som kan spise denslags. Tror det blir ok. Jeg synes ihvertfall det er godt.. :fnise:

Skrevet

Men både bacon og kylling er jo lavkarbo :jepp: sammen med en salat så er det jo supert :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...