Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Flink med studiene? :skratte: Har praktisk talt sommerferie fremdeles jeg... :sjenert:

Men nå har jeg sendt enda en mail om masteroppgaven, så jeg gjør da noe som kan sies å være skolerelatert, selv om det ikke er så produktivt som det burde være... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok aldri fått jobb med den bachelorgraden jeg har, så jeg "måtte" nesten.. ;)

Det er noe helt spesielt med å spise nachos og se Slankekrigen altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nachos og slankekrigen er bra :Nikke:

Så du den nachosdingsen de hadde der i dag? Den så nasty ut :spy:

Hvorfor er det slik at amerikansk mat (spesielt med ost) ser så ille ut?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er veldig glad i ost, og ikke redd for å bruke den ;)

Men det er mye amerikansk mat som ser veldig delikat ut også, altså :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de faktisk nachos på Slankekrigen i går? Jeg så bare et kvarters tid jeg, så jeg gikk heldigvis(?) glipp av det.. ;)

Så det finnes delikat, amerikansk mat altså? :klø: Alle jeg kjenner som har vært i USA kommer hjem igjen med minnekortet fullt av bilder av enoooorme porsjoner av grapsemat.. :ler:

I dag morges hadde jeg en skikkelig økt med :husarbeid: , og det trengtes virkelig! Nå er det ikke sånn aller verst her til helga. :) Må snart sette i gang med middagslaginga, for maten skal stå en times tid i ovnen og han godeste er hjemme i femtida. :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de faktisk nachos på Slankekrigen i går? Jeg så bare et kvarters tid jeg, så jeg gikk heldigvis(?) glipp av det.. ;)

Så det finnes delikat, amerikansk mat altså? :klø: Alle jeg kjenner som har vært i USA kommer hjem igjen med minnekortet fullt av bilder av enoooorme porsjoner av grapsemat.. :ler:

:jepp: De aller beste matopplevelsene i livet mitt har jeg hatt her :strix: Så mye godt. De gjelder jo å gå de rette stedene, kan du si til de neste vennene dine som skal på tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de hadde noe sånn "nachos with cheese"... De fikk to fat med hver sin rett på så skulle de velge den de trodde var sunnest eller noe sånt :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: De aller beste matopplevelsene i livet mitt har jeg hatt her :strix: Så mye godt. De gjelder jo å gå de rette stedene, kan du si til de neste vennene dine som skal på tur ;)

Jeg vet hvem jeg skal spørre om tips hvis jeg skal ta turen over havet en vakker dag ihvertfall... :lur:

Ja de hadde noe sånn "nachos with cheese"... De fikk to fat med hver sin rett på så skulle de velge den de trodde var sunnest eller noe sånt :Nikke:

Høres guffent ut! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen får man til sunne nachos a? Flatklemte maisflak presset inn i trekantform uten å stekes, med superextralownonfatcheese oppå som smaker ingen ting og går i oppløsning? Mmmmm. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nachotallerkenen (med masse ost) vi fikk servert i Miami var supergod. :sikle: Men det var så stor porsjon at jeg ikke orket mer enn en fjerdedel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag var vi på første trening etter sommeren, og det var sannelig på tide. Kjennes godt å være i gang igjen, selv om treninga nok blir litt annerledes enn jeg er vant til fremover.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok aldri fått jobb med den bachelorgraden jeg har, så jeg "måtte" nesten.. ;)

Det er noe helt spesielt med å spise nachos og se Slankekrigen altså! :ler:

:ler: PRICELESS!

Nachos og slankekrigen er bra :Nikke:

Så du den nachosdingsen de hadde der i dag? Den så nasty ut :spy:

Hvorfor er det slik at amerikansk mat (spesielt med ost) ser så ille ut?? :klø:

Amerikanere eeeeeelsker ost....desverre så ble jeg smittet når jeg bodde der borte så her går det for mye ost :sjenert:

Men Nachos er egentlig ikke det verste de putter mye ost på, det må være PIZZA....er mer ost med brød en brød med ost oppå :fnise:

Så flink du er å begynne treningen da Mazilla! Er jo de som trener i graviditeten som ofte får lettere fødsel.....skulle ønsket jeg hadde hatt det så fint å kunne ha trent :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg krysser fingrene for at formen holder seg såpass at jeg kan klare å få trent forholdsvis regelmessig så lenge som mulig! Det er jo egentlig viktigere nå enn noen gang, så det burde være motivasjon god nok.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...