Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jeg er tilbake! :) Tar sannelig sin tid å oppdatere seg på KG igjen etter ei drøy helg uten!

Nyheten ble fortalt til foreldre og søsken i helga. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig vær her i dag. Mye bedre enn i sommer! :sol: og kanskje årets siste grilling. Måtte jo utnytte finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig vær her i dag. Mye bedre enn i sommer! :sol: og kanskje årets siste grilling. Måtte jo utnytte finværet!

ah, deilig! :) var varmt her også tidligere i dag.. men nå er det høstvær (liker høsten også, så det går helg greit!)

nå er det snart på tide å pakke vekk grillen og hagemøblene! :snø:

(OK da... kanske ikke ille) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da virkelig ikke det er såå ille! :ler:

Guess what - jeg er på skolen!! :bolledeig: Har store planer om å få gjort litt også, så KG er ikke stedet å være... :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen nå. Skal prøve å få lest litt mer, men måtte komme meg hjem. Synes jeg var flink jeg! ;) Tror jeg skal prøve å komme meg på skolen tidlig fremover, siden formen (og konsentrasjonsevnen) er best om morgenen!

:sol: i dag også. Han godeste jobber i noen timer til. Lurer på hvordan jeg skal utnytte finværet. Kanskje jeg skal rusle meg en tur i byen? Men så var det den lesinga da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er redd det er ganske vanlig ja.. :sukk: Men nå har jeg faktisk fått gjort noe litt fornuftig! Var på kontoret til ei dame og snakka om masteroppgavetema og mulige veiledere, så nå føler jeg at jeg er ett skritt nærmere en problemstilling! :hoppe: Selv om jeg ikke skal skrive oppgave før etter jul, har jeg veldig lyst til å komme godt i gang i høst. Vårsemesteret mitt ser jo ut til å bli en smule amputert, og da er det nok en fordel om jeg har unnagjort mest mulig før den tid.. ;) Oppgaven skal egentlig skrives på 20 uker, men det er heldigvis lov å tjuvstarte.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiii nærmer deg stadig de magiske 12 ukene!

så flink du er med studiene da....uff er usikker om jeg skal fortsette å jobbe eller ta mer skole :sjenert: men lesing er jeg dårlig på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...