Neytiri Skrevet 31. august 2010 #2861 Del Skrevet 31. august 2010 stakar fyr som hadde vært på ferie..hadde vel glemt hvordan han skulle gjøre jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. august 2010 #2862 Del Skrevet 31. august 2010 Det var definitivt fortjent! (men som tidligere butikkansatt må jeg innrømme at jeg fikk litt angst på hans vegne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 Forfatter #2863 Del Skrevet 1. september 2010 Har satt klart klær som skal ned på vaskerommet, og har også tenkt hardt og lenge både på å dra frem støvsugeren og å ta en tur på skolen. Det er viktig med god planlegging... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 Forfatter #2864 Del Skrevet 1. september 2010 ... fikk i det minste vasket klær... Forresten, de hadde ikke glutenfritt brød på butikken i dag heller, til tross for at tullingen fra i går kom krypende etter meg og lovte personlig på tro og ære at jeg skulle få brød i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2010 #2865 Del Skrevet 1. september 2010 Men DA fortjente han i hvertfall den overhøvlinga han fikk i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2866 Del Skrevet 2. september 2010 Nå går vi noen hektiske dager i møte igjen. I dag skal jeg hente kjolen min hos skredderen, så må jeg finne en bolero e.l. og kjøpe sko, se etter et matchende slips til han godeste og så pakke kofferten. Han godeste har ikke pakka noe, så jeg må vel pakke for oss begge, tenker jeg. (Kanskje like greit, for sist helg glemte han boxere, og da vi feira bryllupsdagen i Oslo hadde han glemt gensere... ) Når han er ferdig på jobb i ettermiddag setter vi kursen hjemover. Morgendagen vil jeg helst ikke tenke på enda, for da kommer det til å gå i ett fra morgen til kveld! :dåne: Bør kanskje tenke litt på det, i grunnen, for å være sikker på at logistikken går opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. september 2010 #2867 Del Skrevet 2. september 2010 Skal si du har nok og henge fingrene i Kjenner til problemstillingen ang pakkingen.. Her i huset er det også jeg som tar meg av all pakkingen og "påkledingen" av begge gutta. Skulle ikke tro det var så vanskelig å hverken pakke eller finne bukse + genser som matcher noenlunde Håper dere får kost dere masse i bryllupet i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2868 Del Skrevet 2. september 2010 Kanskje like greit at du pakker for han da Har du funnet ut hvilken unnskyldning du skal bruke for å ikke drikke i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2869 Del Skrevet 2. september 2010 Sikkert like greit at jeg pakker ja, men samtidig vil jeg jo at han skal vokse opp og bli selvstendig en dag han og.. Helgas unnskyldning for å ikke drikke blir muligens sannheten. Har ikke helt bestemt oss enda, men det ser ut som vi kanskje forteller det i helga. Han godeste er redd for å ta oppmerksomheten fra brudeparet, men vi sier det i så fall bare til den aller nærmeste familien, og man klarer jo ikke å ta oppmerksomheten fra et brudepar uansett. Dessuten, de som gifter seg brukte vårt bryllup i fjor til å kunngjøre forlovelsen sin, så det er jo bare på sin plass at vi stjeler litt oppmerksomhet i deres! Kjolen er i boks, men fant verken sko, bolero eller slips. Ingen legger vel merke til om vi kommer uten? Det er bare bagateller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2870 Del Skrevet 2. september 2010 Så tidspunktet må ha vært nøye planøagt fra deres siden nå Siden de annonserte så må dere også det liksom Neida Jeg tror ingen legger merke til det nei Masse små bagateller Er ikke vits å bry seg om dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2871 Del Skrevet 2. september 2010 Hovedgrunnen til at vi kanskje forteller det i helga er at foreldrene hans snart drar på en treukers ferie. Har ikke lyst til å si det pr sms eller telefon, og da er dette siste gangen vi ser dem før jul. Og i jula tror jeg i grunnen ikke vi hadde trengt å si noe, men jeg er redd de hadde følt seg litt snytt hvis vi ikke hadde sagt noe før... Godt vi er enige angående bagatellene.. Fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2872 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skjønner det Det var bare s¨nn perfect timing Ja bagateller er jo tross alt bagateller iongenting å bry seg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2873 Del Skrevet 2. september 2010 Vi kan jo alltids drøye til søndag med å fortelle det, men da må jeg jo juge meg gjennom hele lørdagen først.. Nei uff, kanskje det er best å bare late som ingenting, og ikke si noe som helst. I jula kan jeg gå med vide klær, og i påska blir vi nok her i barteby. Ergo trenger de praktisk talt ikke å få vite noe som helst før vi kommer hjem med en fiks ferdig baby neste sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2874 Del Skrevet 2. september 2010 Like greit det kanskje Forøvrig så syns jeg det ble vanskeligere å fortelle det jo lengre tid det gikk... rare greier :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #2875 Del Skrevet 2. september 2010 Skjønner hva du mener.. Jeg hadde ikke trodd det skulle være så "vanskelig". Men så synes jeg det var ekkelt å fortelle at vi hadde forlovet oss også, da... Og dette er enda verre.. Det er jo praktisk talt det samme som å fortelle at vi har ! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #2876 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2010 #2877 Del Skrevet 2. september 2010 Skjønner hva du mener.. Jeg hadde ikke trodd det skulle være så "vanskelig". Men så synes jeg det var ekkelt å fortelle at vi hadde forlovet oss også, da... Og dette er enda verre.. Det er jo praktisk talt det samme som å fortelle at vi har ! :dåne: Jeg skjønner hva du mener! Da jeg skulle fortelle mamma og pappa (og egentlig alle) at vi skulle ha barn tenkte jeg og på det der. ANGST! Alle får vite at vi har hatt sex, lissom! (men det hadde de kanskje gjettet etter 10 år sammen ) Menne... er det egentlig ikke og bare fortelle det? Why wait, lissom, du er jo to måneder på vei alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 #2878 Del Skrevet 2. september 2010 Vi kan jo alltids drøye til søndag med å fortelle det, men da må jeg jo juge meg gjennom hele lørdagen først.. Nei uff, kanskje det er best å bare late som ingenting, og ikke si noe som helst. I jula kan jeg gå med vide klær, og i påska blir vi nok her i barteby. Ergo trenger de praktisk talt ikke å få vite noe som helst før vi kommer hjem med en fiks ferdig baby neste sommer! det skulle tatt seg ut om du gjorde det ja... da tenker jeg det hadde blitt drama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. september 2010 #2879 Del Skrevet 6. september 2010 Nå... Fikk du fortalt de den gode nyheten i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2010 #2880 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå