Mazilla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2841 Skrevet 27. august 2010 Off I go! Tilbake søndag kveld. God helg, jenter!
Mazilla Skrevet 29. august 2010 Forfatter #2846 Skrevet 29. august 2010 Vi har hatt det veldig fint. Litt hektisk blir det jo alltids med 26 store og små samla, men jubilanten hadde lagt opp et ganske tett program med lagkonkurranser og hele pakka, så det var jo moro. Koselig å være samla, men samtidig litt godt å være på vei hjem. Ser hele gjengen igjen i bryllup neste helg, så nå er det bare å lade batteriene..
Store My Skrevet 29. august 2010 #2847 Skrevet 29. august 2010 God helg, og lykke til med drikkinga!!
Mazilla Skrevet 30. august 2010 Forfatter #2848 Skrevet 30. august 2010 Hjelpe meg så tiltaksløs jeg er i dag. Tok bussen til en stor butikk litt utenfor byen for å handle ting de ikke har på den vanlige Remabutikken, men ellers har jeg ikke gjort noen verdens ting. Eller jo, jeg har rota litt. Nå ligger alt vi hadde med oss på tur i helga utover gulvet istedet for oppi bagen. Kanskje på tide å skjerpe seg litt?
Pingting Skrevet 30. august 2010 #2849 Skrevet 30. august 2010 Urk, jeg hadde en sånn dag i går. Håper du ikke blir like stressa av sånt som meg. Begynn i det små: bestem deg for å rydde opp toalettsakene fra helgeturen. Og så skittentøyet. Og så andre klær. Og så resten. Mye lettere, store oppgaver som "rydde" er dritskummelt
Mazilla Skrevet 30. august 2010 Forfatter #2850 Skrevet 30. august 2010 Takk, Pingting! Bagasjerotet er nå borte, men det har dessverre resultert i at skittentøyskurven har vokst over sine bredder. Får vel kanskje sette i gang en maskin eller to..
Mokkon83 Skrevet 30. august 2010 #2851 Skrevet 30. august 2010 tiltaksløs? hva gjør du om dagene da? er forelesningene frivillig?
Mazilla Skrevet 30. august 2010 Forfatter #2852 Skrevet 30. august 2010 Så godt som alle forelesninger på universitetet er frivillige, men mine har faktisk ikke begynt enda. Begynner til mandag! Har fått vaska to maskiner med tøy og hengt det opp nå. Gikk en tur sammen med han godeste i stad. Hjalp litt på energinivået, men det var visst bare forbigående..
Minttu Skrevet 30. august 2010 #2853 Skrevet 30. august 2010 (endret) Du så den gikk forbi deg mens du var ute på tur? Jeg måtte bare Endret 30. august 2010 av Minttu
Mokkon83 Skrevet 31. august 2010 #2854 Skrevet 31. august 2010 Hvordan er formen i dag? Selv er jeg så trøtt!!!
Mazilla Skrevet 31. august 2010 Forfatter #2855 Skrevet 31. august 2010 Kvalmen driver og ypper, og kommer stadig tidligere på dagen.. Dessuten ble jeg utrolig sinna i stad. Kan faktisk ikke huske sist jeg var så sint. Var på butikken og spurte etter glutenfritt brød, og en av ansatte sa han skulle sjekke på fryselageret for meg. Jeg venta og venta, og etter over et kvarter kom han dinglende ut fra lageret, men han hadde glemt meg! Er det mulig?! Jeg kjefta han ut foran flere av de andre ansatte (inkl butikksjefen), og så gikk jeg. Hormonell, jeg? Uansett, da jeg stod ved kassa for å betale de andre varene kom han "krypende" og ba om unnskyldning, og sa at han hadde vært på ferie og ikke var kommet helt inn i jobbmodus igjen (som om jeg bryr meg!), og at hvis jeg kom innom i morra så skulle han ha brød til meg. Jeg sa bare at jeg har bedre ting å gjøre enn å stå i butikken og vente hele dagen.. Det virka litt som om det var noen av de andre som hadde sagt til han at han måtte beklage til meg, og ergo endte han opp med å bli "ydmyket" både ved frysedisken og ved kassa.. :dåne: Jada jada..
Mazilla Skrevet 31. august 2010 Forfatter #2857 Skrevet 31. august 2010 Jammen... Han glemte meg jo...
Store My Skrevet 31. august 2010 #2858 Skrevet 31. august 2010 Jeg synes det er rett og rimelig å bli forbanna etter å ha ventet et kvarter.
Mokkon83 Skrevet 31. august 2010 #2860 Skrevet 31. august 2010 syns det er bra de får beskjed! er jo et service-yrke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå