Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker også endel sånne Minttu-menn, derav :flau: bak forrige innlegg.. ;) Ja til variert smak! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Ja til variert smak, men et uforbeholdent NEI!!!!! til vinni!! :spy:

Skrevet

:hoho:

Vinni prøver å være han her - smo jo faktisk er en skikkelig Hottie!

Vinni bommer imidlertid ganske kraftig...

Gjest Neferet
Skrevet

:hoho:

Vinni prøver å være han her - smo jo faktisk er en skikkelig Hottie!

Vinni bommer imidlertid ganske kraftig...

Haha, har ikke tenkt på det før, men det er nok jammen sant! :ler: Nå skal det vel sies at jeg ikke klarer å se Eminem som noen hottie heller, men jeg har stor respekt for mannen og budskapene hans, noe som ikke kan sies om Vinni.... :sjenert:

Skrevet

Nei, de stiller rett og slett i hver sin liga...

Skrevet

Og så jeg bare kommentere: Minttu... :dåne: Hvordan skal jeg si dette på en pen måte... Du får i hvert fall ikke mye konkurranse fra meg i kampen om de der finnene dine!!! ;)

Skrevet (endret)

Jeg liker også endel sånne Minttu-menn, derav :flau: bak forrige innlegg.. ;) Ja til variert smak! :nigo:

:sjarmor:

Og så jeg bare kommentere: Minttu... :dåne: Hvordan skal jeg si dette på en pen måte... Du får i hvert fall ikke mye konkurranse fra meg i kampen om de der finnene dine!!! ;)

:ler:

Bare fint det, da får jeg dem for meg selv :fnise:

Det er faktisk noe med finske menn om man liker sånne karer, jeg så noen fine da jeg var der! Noen måtte jeg kikke et par ganger på :sjenert:

Alle har forskjellig smak, jeg kan like mye rart og forskjellig jeg også. Men når det gjelder menn, er det sånne typer jeg faller for som regel har jeg skjønt :)

Endret av Minttu
Skrevet

Mazzi! Hva skal jeg ha på meg på trønderfest?? :klø: Eneste jeg kommer på er et RBK-skjerf, men jeg eier ikke noe slikt, og jeg tror ikke jeg kjenner noen som gjør det heller.... :fnise:

Skrevet (endret)

Dere kan ingenting om mannesnæcks :fnise:

johnny-depp3.jpg

This is snæcks!!

evt denne lekkerbisken :lur:

kevin.jpg

Endret av dinedama
Skrevet

Mazzi! Hva skal jeg ha på meg på trønderfest?? :klø: Eneste jeg kommer på er et RBK-skjerf, men jeg eier ikke noe slikt, og jeg tror ikke jeg kjenner noen som gjør det heller.... :fnise:

Ta på skinnvest og mokkasiner du også :jepp:

Skrevet

Her har det vært en skikkelig opphetet debatt i dag, ser jeg! :ler: Jeg tror egentlig det er mest morsinstinktet som våkner av Vinni, mens mannemenn vekker litt andre følelser.. :lur: Men ikke nødvendigvis av de Dinedama la ut bilder av her.. ;)

Tja, si det du... Kanskje du finner noe inspirasjon her? :fnise:

I natt vant jeg en auksjon på en sånn kjole. Den kosta ca ingenting. Hvis den er fin tenker jeg å gå med den i bryllup i september.. :jepp:

Skrevet

Mener du mannemannene mine ikke er bra nok?? :snurt:

Veldig fin kjole :jepp:

Skrevet (endret)

Mannemennene til DD er MER ENN bra nok for meg!!!! :sikle:

Takk for linken med inspirasjon. Jeg kler meg ut som Marit Breivik fant jeg ut. Det bare må bli bra! ;)

Endret av cypress
Skrevet

Det var ikke dumt! :fnise:

Skrevet

Marit Breivik blir jo kanonbra :ler: Og behagelig ;)

Skrevet

Fin kjole Mazzi. :)

Jeg må få slenge meg på at Dinedama`s menn er noen hakk bedre enn Vinni :jepp:

Skrevet

En forsinket gratulasjon på :bryllup:-dagen! Bedre seint enn aldri? :engel:

Skrevet

Absolutt!! :jepp:

For et år siden var vi på bryllupsreise.. Fine, fine turen.. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...