Mazilla Skrevet 4. august 2010 Forfatter #2741 Skrevet 4. august 2010 Jeg liker også endel sånne Minttu-menn, derav bak forrige innlegg.. Ja til variert smak!
Gjest Neferet Skrevet 4. august 2010 #2742 Skrevet 4. august 2010 Ja til variert smak, men et uforbeholdent NEI!!!!! til vinni!!
cypress Skrevet 4. august 2010 #2743 Skrevet 4. august 2010 Vinni prøver å være han her - smo jo faktisk er en skikkelig Hottie! Vinni bommer imidlertid ganske kraftig...
Gjest Neferet Skrevet 4. august 2010 #2744 Skrevet 4. august 2010 Vinni prøver å være han her - smo jo faktisk er en skikkelig Hottie! Vinni bommer imidlertid ganske kraftig... Haha, har ikke tenkt på det før, men det er nok jammen sant! Nå skal det vel sies at jeg ikke klarer å se Eminem som noen hottie heller, men jeg har stor respekt for mannen og budskapene hans, noe som ikke kan sies om Vinni....
cypress Skrevet 4. august 2010 #2745 Skrevet 4. august 2010 Nei, de stiller rett og slett i hver sin liga...
cypress Skrevet 4. august 2010 #2746 Skrevet 4. august 2010 Og så må jeg bare kommentere: Minttu... :dåne: Hvordan skal jeg si dette på en pen måte... Du får i hvert fall ikke mye konkurranse fra meg i kampen om de der finnene dine!!!
Minttu Skrevet 4. august 2010 #2747 Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg liker også endel sånne Minttu-menn, derav bak forrige innlegg.. Ja til variert smak! Og så må jeg bare kommentere: Minttu... :dåne: Hvordan skal jeg si dette på en pen måte... Du får i hvert fall ikke mye konkurranse fra meg i kampen om de der finnene dine!!! Bare fint det, da får jeg dem for meg selv Det er faktisk noe med finske menn om man liker sånne karer, jeg så noen fine da jeg var der! Noen måtte jeg kikke et par ganger på Alle har forskjellig smak, jeg kan like mye rart og forskjellig jeg også. Men når det gjelder menn, er det sånne typer jeg faller for som regel har jeg skjønt Endret 4. august 2010 av Minttu
cypress Skrevet 4. august 2010 #2748 Skrevet 4. august 2010 Mazzi! Hva skal jeg ha på meg på trønderfest?? :klø: Eneste jeg kommer på er et RBK-skjerf, men jeg eier ikke noe slikt, og jeg tror ikke jeg kjenner noen som gjør det heller....
DDuck Skrevet 4. august 2010 #2749 Skrevet 4. august 2010 (endret) Dere kan ingenting om mannesnæcks This is snæcks!! evt denne lekkerbisken Endret 4. august 2010 av dinedama
DDuck Skrevet 4. august 2010 #2750 Skrevet 4. august 2010 Mazzi! Hva skal jeg ha på meg på trønderfest?? :klø: Eneste jeg kommer på er et RBK-skjerf, men jeg eier ikke noe slikt, og jeg tror ikke jeg kjenner noen som gjør det heller.... Ta på skinnvest og mokkasiner du også
Mazilla Skrevet 4. august 2010 Forfatter #2751 Skrevet 4. august 2010 Her har det vært en skikkelig opphetet debatt i dag, ser jeg! Jeg tror egentlig det er mest morsinstinktet som våkner av Vinni, mens mannemenn vekker litt andre følelser.. Men ikke nødvendigvis av de Dinedama la ut bilder av her.. Mazzi! Hva skal jeg ha på meg på trønderfest?? :klø: Eneste jeg kommer på er et RBK-skjerf, men jeg eier ikke noe slikt, og jeg tror ikke jeg kjenner noen som gjør det heller.... Tja, si det du... Kanskje du finner noe inspirasjon her? I natt vant jeg en auksjon på en sånn kjole. Den kosta ca ingenting. Hvis den er fin tenker jeg å gå med den i bryllup i september..
DDuck Skrevet 4. august 2010 #2752 Skrevet 4. august 2010 Mener du mannemannene mine ikke er bra nok?? Veldig fin kjole
cypress Skrevet 4. august 2010 #2753 Skrevet 4. august 2010 (endret) Mannemennene til DD er MER ENN bra nok for meg!!!! Takk for linken med inspirasjon. Jeg kler meg ut som Marit Breivik fant jeg ut. Det bare må bli bra! Endret 4. august 2010 av cypress
DDuck Skrevet 4. august 2010 #2755 Skrevet 4. august 2010 Marit Breivik blir jo kanonbra Og behagelig
Kanutten Skrevet 4. august 2010 #2756 Skrevet 4. august 2010 Fin kjole Mazzi. Jeg må få slenge meg på at Dinedama`s menn er noen hakk bedre enn Vinni
Androide Skrevet 4. august 2010 #2759 Skrevet 4. august 2010 En forsinket gratulasjon på -dagen! Bedre seint enn aldri?
Mazilla Skrevet 4. august 2010 Forfatter #2760 Skrevet 4. august 2010 Absolutt!! For et år siden var vi på bryllupsreise.. Fine, fine turen.. :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå