Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er liksom ett eller annet med han som gjør det faktum at han dreper folk helt greit :ler:

Man får en sånn merkelig sympati med han :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Det er liksom ett eller annet med han som gjør det faktum at han dreper folk helt greit :ler:

Man får en sånn merkelig sympati med han :Nikke:

Jeg har ikke sett noen episoder jeg, men kan sympatifølelsen sammenlignes med den man får for Lisbeth Salander?? :klø:

Ha en fin dag Mazilla, har du noen koselige planer mens han godeste er på jobb?

:hug:

Skrevet

Tja, på en måte kan du kanskje si det sånn.. Begge er jo opptatt av rettferdighet! :jepp:

I dag har jeg ingen planer mens han er på jobb, bortsett fra å ta oppvasken og litt annet :husarbeid: . Vurderer å sende en melding til ei gravid venninne av meg. Alle andre jeg vet om er på jobb, men hun er heldigvis (for meg) bare opptatt med å ruge.. ;)

Skrevet

Oppvasken ble det så som så med.. :sjenert: Den går dessverre ingen vei, så jeg får vel ta den senere i stedet. Nå skal jeg på rugebesøk! :hoppe: Tipper hun har vokst litt siden begynnelsen av juni.. ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Det er mye hyggeligere med :skravle: enn oppvask! :opplyser:

Kos deg på besøk!

Skrevet

Sosialisering må da prioriteres over oppvask! :jepp:

Kos deg masse! :hoppe:

Skrevet

Det var veldig koselig. Lurer på hva jeg skal finne på i dag for å slippe :husarbeid: .. :rolleyes:

Har allerede tatt oppvasken da, så det som gjenstår er bare å brette litt tøy + kanskje sette på et par maskiner til. Det skal jeg kanskje klare.. :sjenert:

Skrevet

2xkanskje i den siste setningen der, så jeg tar mine forbehold.. :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

2xkanskje i den siste setningen der, så jeg tar mine forbehold.. :fnise:

:ler: Det er jo godt å være i feriemodus også da, så du må ikke overanstrenge deg! :fnise:

Skrevet

Tøy er brettet, én vaskemaskin er satt i gang, kaffe er laget, kaffe er drukket, jordbær er kjøpt, jordbær er spist.. Snart på tide med en liten hvil, så ikke jeg sliter meg helt ut.. :veslejenta:

:fnise:

Skrevet

Tøy er brettet, én vaskemaskin er satt i gang, kaffe er laget, kaffe er drukket, jordbær er kjøpt, jordbær er spist.. Snart på tide med en liten hvil, så ikke jeg sliter meg helt ut.. :veslejenta:

:fnise:

:ler: Akkurat sånn vil jeg også ha det! Herlig! :)

Skrevet

Høres ut som en perfekt dag. Frister mye mere med en hvil, enn å dra på jobb. :)

Skrevet

:ler:

Det høres ikke ut som om du har det vondt nei :fnise:

Skrevet

Joda, jeg koser meg jeg.. :jepp: Men samtidig er det jo litt nedtur at jeg tilbringer årets eneste sommerferieuke på et sted med 13 grader og regn.. :roll: Hadde vært deilig å kunne ligge ute i gresset med ei bok ellerno.. :sukk: Men men, det er jo for all del deilig å slappe litt av, det er bare det at Dr Phil og Oprah ikke var grunnen til at jeg ville legge ferien hitover.. :sjenert: Men nå kommer snart han godeste hjem fra jobb, og da blir det sikkert finfint å være Mazzi igjen! :jepp::yvonne:

Skrevet

Dr Phil og Oprah kan være artig det :fnise: men forstår at du gjerne hadde ønsket deg en noe mer innholdsrik ferie :troest:

Håper resten av ferieuken blir bedre :jepp:

:klem:

Skrevet

De har meldt fint vær i morra og lørdag, så da blir det nok bra! :jepp: I morra slutter han godeste tidlig også. Hurra! :hoppe:

Kanskje vi skal kjøpe oss vårt eget koselige krypinn..? :lur: :dåne:

Skrevet

De har meldt fint vær i morra og lørdag, så da blir det nok bra! :jepp: I morra slutter han godeste tidlig også. Hurra! :hoppe:

Kanskje vi skal kjøpe oss vårt eget koselige krypinn..? :lur: :dåne:

:ler: Fantastisk leilighet, det så skikkelig hjemmekoselig ut der. Jeg stemmer for kjøp! :gjeiper:

De kunne i det minste ha ryddet litt før de tok bildene.. Men forsåvidt spørs om det ville ha hjulpet... ;)

Skrevet

Ser ut som de lever etter mottoet ærlighet varer lengst.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...