Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha en superfinfantastiskosvosv helg og kose meg massemassemase både i helga og neste uke ja! :nigo:

Hvis ikke jeg er så mye her inne er det bare fordi jeg er opptatt med viktigere ting! :lur: Men i og med at han godeste skal på jobb hver dag til uka blir det nok endel kg-tid også, tenker jeg.. :sjenert:

Nå skal jeg straks legge meg, og når jeg våkner drar jeg avsted! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent oppe i natt, Mokkon83..? :fnise:

Vi koser oss masse! :yvonne:

ble litt sent ja :)

er du back in town? håper overraskelsen gikk som planlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overraskelsen er ikke før om noen uker. :gjeiper: jeg blir her en hel uke til, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvant å være i barteby uten å ha noe som helst hengende over meg.. Vanligvis har jeg jo alltids noe pensum jeg burde lest eller en oppgave jeg burde jobba med. Hva i alle dager skal jeg finne på? :klø: :fnise:

Tror jeg skal ta meg en tur på kafé med ei god bok jeg. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Uvant å være i barteby uten å ha noe som helst hengende over meg.. Vanligvis har jeg jo alltids noe pensum jeg burde lest eller en oppgave jeg burde jobba med. Hva i alle dager skal jeg finne på? :klø: :fnise:

Tror jeg skal ta meg en tur på kafé med ei god bok jeg. :kaffekopp:

Du skal nyte at det ikke er noe som henger over deg synes jeg!! Kafétur med bok hørtes ut som en god måte å gjøre akkurat det på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg gjorde! :jepp: Pluss at jeg fikk kjøpt meg en søt liten sommerkjole og rusla i alle de koselige små butikkene jeg aldri har tid til å kikke i ellers, og som det er umulig å få han godeste med i.. :fnise:

Avslutta det hele med å handle inn litt matvarer. Det var forholdsvis tomt i kjøleskapet, men det er vel sånn det blir i en ungkarsbolig.. :ler: Godt jeg kan komme innom og være litt husmor for han, stakkars.. ;) I dag blir det salat med masse godt i til middag. Må ha litt lett mat, for vi skal prøve å komme oss på joggetur i kveldinga. Blir spennende, for jeg kan ikke jogge.. :flau: Jeg kan enten gå fort eller løpe, men har aldri helt mestra jogging.. :ler: Men men, har blitt mye stillesitting i sommer, så det er vel på tide å få på seg treningstøyet igjen! :jepp: (Og treningssenteret har stengt, så "min" treningsform, altså spinning, er ikke mulig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God joggetur! Enig, jogginga er litt vanskelig å få til.

Ikke la husmorgenet ta helt over, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten!! :dåne: Sa til han godeste på slutten at det ikke blir noe på han idag.. Han svarte at det var greit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ingen utstrekking i går.. :rolleyes:

Kjenner det godt i ryggen i dag! :dåne: Beina er helt fine da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange dager når han godeste er på jobb.. :Gjesp: Har laget klar middagen nå. Den skal bare inn i ovnen en times tid før han kommer hjem, så resten lager seg selv. Lurer på hva vi skal finne på i ettermiddag. Tipper det blir en episode eller tre av Dexter, men tror jeg skal foreslå en kafétur også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg også kommet meg litt inn i Dexter :jepp:

Syns de første episodene ble litt lange og kjedelige, men nå begynner jeg å virkelig like serien :)

Hvor mange sesonger er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor mange det er totalt, men det er tre som har kommet ut i Norge. Tør ikke sjekke på IMDB hvor mange som finnes, for jeg er redd for å lese noe jeg ikke vil lese.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også kommet meg litt inn i Dexter :jepp:

Syns de første episodene ble litt lange og kjedelige, men nå begynner jeg å virkelig like serien :)

Hvor mange sesonger er det?

:opplyser: Sesong 5 begynner til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sett alle episodene :) lastet ned siste sesongen... håper det kommer flere!!

USA`s mest elskede seriemorder... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...