Minttu Skrevet 16. juli 2010 #2661 Del Skrevet 16. juli 2010 Ha en flott helg, kos deg masse i helga og neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #2662 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg skal ha en superfinfantastiskosvosv helg og kose meg massemassemase både i helga og neste uke ja! Hvis ikke jeg er så mye her inne er det bare fordi jeg er opptatt med viktigere ting! Men i og med at han godeste skal på jobb hver dag til uka blir det nok endel kg-tid også, tenker jeg.. Nå skal jeg straks legge meg, og når jeg våkner drar jeg avsted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. juli 2010 #2663 Del Skrevet 18. juli 2010 kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #2664 Del Skrevet 18. juli 2010 Sent oppe i natt, Mokkon83..? Vi koser oss masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. juli 2010 #2665 Del Skrevet 18. juli 2010 Sent oppe i natt, Mokkon83..? Vi koser oss masse! ble litt sent ja er du back in town? håper overraskelsen gikk som planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #2666 Del Skrevet 18. juli 2010 overraskelsen er ikke før om noen uker. :gjeiper: jeg blir her en hel uke til, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #2667 Del Skrevet 19. juli 2010 Uvant å være i barteby uten å ha noe som helst hengende over meg.. Vanligvis har jeg jo alltids noe pensum jeg burde lest eller en oppgave jeg burde jobba med. Hva i alle dager skal jeg finne på? :klø: Tror jeg skal ta meg en tur på kafé med ei god bok jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juli 2010 #2668 Del Skrevet 19. juli 2010 Uvant å være i barteby uten å ha noe som helst hengende over meg.. Vanligvis har jeg jo alltids noe pensum jeg burde lest eller en oppgave jeg burde jobba med. Hva i alle dager skal jeg finne på? :klø: Tror jeg skal ta meg en tur på kafé med ei god bok jeg. Du skal nyte at det ikke er noe som henger over deg synes jeg!! Kafétur med bok hørtes ut som en god måte å gjøre akkurat det på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #2669 Del Skrevet 19. juli 2010 Det var akkurat det jeg gjorde! Pluss at jeg fikk kjøpt meg en søt liten sommerkjole og rusla i alle de koselige små butikkene jeg aldri har tid til å kikke i ellers, og som det er umulig å få han godeste med i.. Avslutta det hele med å handle inn litt matvarer. Det var forholdsvis tomt i kjøleskapet, men det er vel sånn det blir i en ungkarsbolig.. Godt jeg kan komme innom og være litt husmor for han, stakkars.. I dag blir det salat med masse godt i til middag. Må ha litt lett mat, for vi skal prøve å komme oss på joggetur i kveldinga. Blir spennende, for jeg kan ikke jogge.. Jeg kan enten gå fort eller løpe, men har aldri helt mestra jogging.. Men men, har blitt mye stillesitting i sommer, så det er vel på tide å få på seg treningstøyet igjen! (Og treningssenteret har stengt, så "min" treningsform, altså spinning, er ikke mulig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juli 2010 #2670 Del Skrevet 19. juli 2010 Lykke til med joggeturen! Jeg er som deg, har ikke sjangs til å jogge, kan gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. juli 2010 #2671 Del Skrevet 19. juli 2010 God joggetur! Enig, jogginga er litt vanskelig å få til. Ikke la husmorgenet ta helt over, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #2672 Del Skrevet 19. juli 2010 Sliten!! :dåne: Sa til han godeste på slutten at det ikke blir noe på han idag.. Han svarte at det var greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. juli 2010 #2673 Del Skrevet 19. juli 2010 blir jo som utstrekking og en får ny energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #2674 Del Skrevet 20. juli 2010 Det ble ingen utstrekking i går.. Kjenner det godt i ryggen i dag! :dåne: Beina er helt fine da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #2675 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Dobbeltposting.. Endret 20. juli 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #2676 Del Skrevet 20. juli 2010 Lange dager når han godeste er på jobb.. Har laget klar middagen nå. Den skal bare inn i ovnen en times tid før han kommer hjem, så resten lager seg selv. Lurer på hva vi skal finne på i ettermiddag. Tipper det blir en episode eller tre av Dexter, men tror jeg skal foreslå en kafétur også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. juli 2010 #2677 Del Skrevet 20. juli 2010 Nå er jeg også kommet meg litt inn i Dexter Syns de første episodene ble litt lange og kjedelige, men nå begynner jeg å virkelig like serien Hvor mange sesonger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #2678 Del Skrevet 20. juli 2010 Vet ikke helt hvor mange det er totalt, men det er tre som har kommet ut i Norge. Tør ikke sjekke på IMDB hvor mange som finnes, for jeg er redd for å lese noe jeg ikke vil lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. juli 2010 #2679 Del Skrevet 20. juli 2010 Nå er jeg også kommet meg litt inn i Dexter Syns de første episodene ble litt lange og kjedelige, men nå begynner jeg å virkelig like serien Hvor mange sesonger er det? Sesong 5 begynner til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. juli 2010 #2680 Del Skrevet 20. juli 2010 vi har sett alle episodene lastet ned siste sesongen... håper det kommer flere!! USA`s mest elskede seriemorder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå