Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var veldig bra på festival! :hoppe: Så bl.a. Vampire weekend og Arcade Fire.

Gårsdagens utdrikningslag derimot, det tok aldri helt av. Bruden ble dritings og spydde kl 17, 17.05, 17.10, 17.15, 17.20 osv, ingen spesielt god stemning blant alle andre. Forloveren var en arrogant, utrivelig kakse, og i det hele tatt ble det aldri spesielt koselig.. :roll: (Jeg prøvde virkelig å nullstille meg og ha det koselig altså!)

Nå har jeg akkurat kjørt han godeste til flyplassen. Har det ikke så bra nå.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager. Da drar jeg oppover i ei uke. Etter det blir vi nesten en måned fra hverandre. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdrikningslaget hørtes jo artig ut :fnise:

Veldig kult å bli full og spy så tidlig! :ler:

Får håpe tiden dere ikke er sammen, går fort :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:troest: og :kose: på EnsomMazilla! Ikke noe morsomt med avstandsforhold når man er vant til å bo sammen!! Håper du har mye moro å fylle dagene med sånn at tida går fort før du skal oppover til han godeste!!! :klemmer:

Og utdrikningslaget... vet ikke om det er noe å si engang, annet enn :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med utdrikkingslaget!

Det er alltid kjedelig når man skal på noe og stemmningen er litt spent igjennom hele greia.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdrikningslaget hørtes jo artig ut :fnise:

Veldig kult å bli full og spy så tidlig! :ler:

Får håpe tiden dere ikke er sammen, går fort :):klem:

Haha, ja ikke sant det hørtes kjempestas ut? :ler:

Krysser fingrene for at tida flyr! :jepp:

:troest: og :kose: på EnsomMazilla! Ikke noe morsomt med avstandsforhold når man er vant til å bo sammen!! Håper du har mye moro å fylle dagene med sånn at tida går fort før du skal oppover til han godeste!!! :klemmer:

Og utdrikningslaget... vet ikke om det er noe å si engang, annet enn :dåne:

Jeg har i det minste hendene fulle på jobb, så der går ihvertfall tida fort. Etterpå drar resten av familien også, så jeg blir helt alene noen dager, men jeg får vel prøve å finne på noe, så ikke jeg bare blir sittende og glane i veggen.. :sjenert:

Så kjedelig med utdrikkingslaget!

Det er alltid kjedelig når man skal på noe og stemmningen er litt spent igjennom hele greia.

Uff ja, det var ikke noe moro! :riste: Men nå er det ihvertfall overstått! :ler:

:klemmer: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Uff, jeg måtte le litt av den beskrivelsen din av utdrikningslaget! (kanskje lettere for meg som ikke var der? ;))

:klemmer: Kjedelig å være fra hverandre så lenge, du må skaffe deg en snodig ny hobby du kan bli helt oppslukt av! (Oppdrette isbjørner? Lage nuperelle-undertøy? Skjære ut skulpturer av gulrot?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i grunnen bare le av det jeg også, sånn i ettertid! :ler:

Min hobby for øyeblikket begrenser seg til å spise jordbær, tror heller jeg holder meg til det enn gulrotfigurskjæring osv.. Men takk for forslagene altså! :fnise:

Har nettopp kommet hjem fra to timers vanning hos svigers. De har helt vanvittig mye blomster.. :dåne: Men men, det er jo ikke akkurat som jeg har det fryktelig travelt etter arbeidstid, så jeg klarer vel å gjøre det et par ganger i løpet av uka ;)

Nå er jeg alene hjemme, og skal være det til onsdag. Har en klump inni meg, og dumme meg "dyrker" den ved å høre på verdens tristeste spilleliste på spotify.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg alene hjemme, og skal være det til onsdag. Har en klump inni meg, og dumme meg "dyrker" den ved å høre på verdens tristeste spilleliste på spotify.. :klaske:

Å, det er sånn jeg og gjør.

Leser gamle kjærlighetsbrev og kort og slikt.

Det blir egentlig bare værre, men så var det det og klare og la være da.... :sjenert:

Hvor lenge blir du på sørlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir til slutten av august, bare avbrutt av ei uke i Trøndelag.. :)

Godt å høre at jeg ikke er alene om å være så håpløs.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene nei :fnise:

barselstårer, trist musikk og Æleen på jobb funker ikke det heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til dere, dinedama, Mokkon83 og LilleEkorn! Koselig med snoking, og ikke minst at du er tilbake LilleEkorn! :jepp:

Nå er det helg, og jeg er alene hjemme. Skal kanskje på vors hos en kamerat i morra kveld, ellers har jeg ingen helgeplaner. Gleder meg til neste helg, da drar jeg oppover til han godeste! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et desperat forsøk på å få smilet om munnen på deg igjen forteller jeg det hvor teit det er å være i ammetåke for man leser feil hele tiden... Det må jeg skrive i "Nazis bok" :sjenert:

Og for å toppe det så har jeg sett mange på babyverden som legger ut skrytebilder av de små penisene sine... :sjenert: Kan være at det var prinser det egentlig stod.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...