DDuck Skrevet 28. juni 2010 #2581 Del Skrevet 28. juni 2010 Da ville jeg droppet utdrikningslaget med god samvittighet Bruk den lille tiden du har på det som betyr noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. juni 2010 #2582 Del Skrevet 28. juni 2010 Urk, kjipt når det blir slik. Er det en veldig nær venninne som skal gifte seg eller? Om det ikke er det synes jeg ikke det er noe rart om du velger å bli hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. juni 2010 #2583 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvis ikke det er en veldig nær veninne som skal gifte seg (hvilket det kanskje kan tyde på siden du ikke kjenner så mange av de andre som kommer), så hadde jeg blitt hjemme. Med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #2584 Del Skrevet 29. juni 2010 Da ville jeg droppet utdrikningslaget med god samvittighet Bruk den lille tiden du har på det som betyr noe for deg Jeg kan jo nesten ikke det heller.. Jeg har egentlig aldri sagt at jeg kommer, bare hvilken dato av flere forskjellige som passa best. Men hun har skrevet meg opp på attending-liste for lengst, så jeg får vel pent møte.. Urk, kjipt når det blir slik. Er det en veldig nær venninne som skal gifte seg eller? Om det ikke er det synes jeg ikke det er noe rart om du velger å bli hjemme? Det er ikke akkurat en nær venninne, det er dama til broren til han godeste. Men som sagt - å bli hjemme er ikke noe alternativ. Men nå har han godeste sagt at han kan hente meg utpå natta da, så jeg ikke trenger å overnatte. Da er det jo straks litt mer overkommelig.. Hvis ikke det er en veldig nær veninne som skal gifte seg (hvilket det kanskje kan tyde på siden du ikke kjenner så mange av de andre som kommer), så hadde jeg blitt hjemme. Med god samvittighet Ikke nær nei.. Og det som er litt teit er at jeg må kjøpe en gave til gjettelek + lage en helside til et album med tekst og bilder også, men jeg kjenner henne jo ikke! Lett for forloveren å finne på sånne ting, men hun tar ikke så veldig hensyn til at vi er ihvertfall tre stykker der som egentlig ikke har noe spesielt forhold til bruden.. Uffameg som jeg klager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. juni 2010 #2585 Del Skrevet 29. juni 2010 Dagbøker er til for både gledesutbrudd og klaging! Skjønner hvorfor du synes du må gå da, ja. Kjenner du ingen av de andre som skal eller? Da kunne dere kanskje samarbeidet om å lage album og slikt? Litt klønete opplegg forresten, men forloveren var kanskje litt korttenkt i gjerningsøyeblikket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. juni 2010 #2586 Del Skrevet 29. juni 2010 Da ville jeg droppet utdrikningslaget med god samvittighet Bruk den lille tiden du har på det som betyr noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #2587 Del Skrevet 29. juni 2010 Dagbøker er til for både gledesutbrudd og klaging! Skjønner hvorfor du synes du må gå da, ja. Kjenner du ingen av de andre som skal eller? Da kunne dere kanskje samarbeidet om å lage album og slikt? Litt klønete opplegg forresten, men forloveren var kanskje litt korttenkt i gjerningsøyeblikket? Har alliert meg litt med hun andre svigerinna mi som skal nå. Vi skal lage albumsida sammen. Naziforloveren blir sikkert sur for regelbruddet, men det får heller være! Ingen av oss kjenner bruden spesielt godt, så.. Jeg fikk forresten et tips fra svigermor om gave til gaveåpneleken. Må bare innom Meny e.l. en dag, så ordner det seg nok! Jeg er sliten og sur, og lei av å føle at TR er rett rundt hjørnet. Krangla med han godeste istad. Liker det ikke! Vi er venner igjen nå da. Får bare så vondt av han når jeg klikker og roper, etterfulgt av masse grining.. Og så griner jeg litt til fordi jeg får dårlig samvittighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juni 2010 #2588 Del Skrevet 29. juni 2010 på hormonbombeMazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #2589 Del Skrevet 29. juni 2010 Takk Icing, tror jeg trengte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juni 2010 #2590 Del Skrevet 29. juni 2010 Alle trenger en god når det butter i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #2591 Del Skrevet 30. juni 2010 Forløpet med skriking og grining og dårlig samvittighet og mer grining hørtes merkelig kjent ut... Bortsett fra at jeg ikke skriker så mye, men blir mutt og tverr isteden.... Håper du får en fin dag Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juni 2010 #2592 Del Skrevet 30. juni 2010 Håper du føler deg litt bedre nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juni 2010 #2593 Del Skrevet 30. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2594 Del Skrevet 30. juni 2010 Så gode dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juli 2010 #2595 Del Skrevet 1. juli 2010 Bedre idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2596 Del Skrevet 1. juli 2010 Jepp, nå er alt ganske så bra. Bortsett fra at han godeste snart drar. Men det velger jeg å ikke tenke på før til søndag.. Først skal jeg ha en superkort arbeidsdag, før vi setter kursen mot en dags festivalliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2010 #2597 Del Skrevet 2. juli 2010 Lucky you... Hva slags festival skal dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #2598 Del Skrevet 2. juli 2010 Hove såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. juli 2010 #2599 Del Skrevet 2. juli 2010 Kos deg på Hove! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. juli 2010 #2600 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper dere koser dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå