Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hurraaaah, for kjæresterier! :strix:

Hvor lenge får du se ham nå? :)

Han blir hjemme i to hele uker til! :hoppe: Jeg skal reise hit og dit med jobben på ukedagene, men ser han i det minste på kveldene og i helgene. :jepp:

Liker også best å gå ut på fredag! :)

da har man lørdag til å slappe av på, og søndag til å få gjort noe fornuftig :)

Helga føles mye lenger når man går ut på fredager ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har vært litt opptatt ja.. ;) Familieting på søndag og jobbseminar fra i går til i dag. Riktignok i byen her, men litt stas å bo på byens fineste hotell da! Med alt av mat og drikke og hele pakka.. :nigo: Jeg har bare bodd på hotell her i byen én gang før, og det var på bryllupsnatta, og da valgte vi et hvor vi betalte under halvparten av det det ville blitt der jeg var i natt.. Kjekt med denslags smøring! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det hørtes ut som bra luksus, ikke alle som er det forunt i sommerjobben! :nigo: Får satse på de behandler deg like pent resten av sommeren! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det fint Mazzi :klem: Det ser ut til at du koser deg med både mannen og den nye sommerjobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Kjekt med jobber som vet å sponse slikt på de ansatte når det er seminar! Vi arkeologene har kommet frem til at vi i det minste har et eget spa, med daglige behandlinger: leireinnpakning på dager det regner, og peeling når det blåser og man er i et sandete område :fnise:

kos deg med supersommerjobb og mannen! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Innom en kjapp tur. Er rundt omkring og her og der i jobben for tida, og så gjerne opptatt med han godeste og diverse vennebesøk og sånt på kveldene, så det blir ikke mye tid til å slappe av med beina på bordet.. ;) Godt det snart er helg, så jeg kan oppdatere meg litt i bøkene til dere andre også! :jepp: Selv om det spørs hvor mye tid det blir til det, for i morra er det jobbfest, og i tillegg har vi kjøpt Dexter sesong 3 i dag.. :nigo:

:klemmer: til dere, Neferet, MaiL, Muffin! og Pingting, og andre som evt stikker hodet innom boka her..

Spa i arbeidstida er ikke verst forresten.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, da kan du GLEDE deg! Dexter er en av de fantastiske seriene som bare blir bedre for hver sesong. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! :hoppe:

Her blir det sannelig ikke mye kg-tid for tida. Prioriterer jobb, venner og familie, og ikke minst :sol: fra skyfri himmel!

Og han godeste da.. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i utdrikningslag til helga, men jeg har ikke lyst.. :sukk: Det har vært et salig styr med mailer fra forloveren flere ganger i uka i lange tider nå, og jeg merker at jeg for lengst er drittlei.. I tillegg skal jeg på festival til fredag, og sa derfor i fra at jeg skulle joine litt utpå dagen, men da ble hun sur! :overrasket: Og da mister jeg ihvertfall lysten til å være med... :klaske:

I tillegg drar han godeste til søndag, så jeg har egentlig mest lyst til å være sammen med han, og ikke med en hel haug jenter jeg ikke kjenner.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det sannelig ikke mye kg-tid for tida. Prioriterer jobb, venner og familie, og ikke minst :sol: fra skyfri himmel!

Og han godeste da.. :yvonne:

Høres ut som bra prioriteringer. Ikke helt ulikt mine. ;)

Vi har også kjøpt sesong 3 av Dexter nå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...