Mazilla Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #2561 Del Skrevet 19. juni 2010 Hurraaaah, for kjæresterier! Hvor lenge får du se ham nå? Han blir hjemme i to hele uker til! Jeg skal reise hit og dit med jobben på ukedagene, men ser han i det minste på kveldene og i helgene. Liker også best å gå ut på fredag! da har man lørdag til å slappe av på, og søndag til å få gjort noe fornuftig Helga føles mye lenger når man går ut på fredager ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juni 2010 #2562 Del Skrevet 19. juni 2010 Kos deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2010 #2563 Del Skrevet 19. juni 2010 Love is in the air, skjønner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. juni 2010 #2564 Del Skrevet 20. juni 2010 Satser på at du har noen herlige dager med din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. juni 2010 #2565 Del Skrevet 20. juni 2010 så herlig at han blir i to uker til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. juni 2010 #2566 Del Skrevet 20. juni 2010 Så bra dere koser dere i helga, og i to hele uker til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. juni 2010 #2567 Del Skrevet 22. juni 2010 Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 #2568 Del Skrevet 22. juni 2010 Stille her. Er Mazi-mor opptatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2569 Del Skrevet 22. juni 2010 Har vært litt opptatt ja.. Familieting på søndag og jobbseminar fra i går til i dag. Riktignok i byen her, men litt stas å bo på byens fineste hotell da! Med alt av mat og drikke og hele pakka.. Jeg har bare bodd på hotell her i byen én gang før, og det var på bryllupsnatta, og da valgte vi et hvor vi betalte under halvparten av det det ville blitt der jeg var i natt.. Kjekt med denslags smøring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. juni 2010 #2570 Del Skrevet 22. juni 2010 Det hørtes ut som bra luksus, ikke alle som er det forunt i sommerjobben! Får satse på de behandler deg like pent resten av sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. juni 2010 #2571 Del Skrevet 23. juni 2010 Håper du har det fint Mazzi Det ser ut til at du koser deg med både mannen og den nye sommerjobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. juni 2010 #2572 Del Skrevet 24. juni 2010 Så bra du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. juni 2010 #2573 Del Skrevet 24. juni 2010 Wow! Kjekt med jobber som vet å sponse slikt på de ansatte når det er seminar! Vi arkeologene har kommet frem til at vi i det minste har et eget spa, med daglige behandlinger: leireinnpakning på dager det regner, og peeling når det blåser og man er i et sandete område kos deg med supersommerjobb og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #2574 Del Skrevet 24. juni 2010 Innom en kjapp tur. Er rundt omkring og her og der i jobben for tida, og så gjerne opptatt med han godeste og diverse vennebesøk og sånt på kveldene, så det blir ikke mye tid til å slappe av med beina på bordet.. Godt det snart er helg, så jeg kan oppdatere meg litt i bøkene til dere andre også! Selv om det spørs hvor mye tid det blir til det, for i morra er det jobbfest, og i tillegg har vi kjøpt Dexter sesong 3 i dag.. til dere, Neferet, MaiL, Muffin! og Pingting, og andre som evt stikker hodet innom boka her.. Spa i arbeidstida er ikke verst forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. juni 2010 #2575 Del Skrevet 27. juni 2010 Dexter! Har du sett sesong 3 før dere kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #2576 Del Skrevet 27. juni 2010 Nei, vi har klart å holde oss faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. juni 2010 #2577 Del Skrevet 27. juni 2010 Åh, da kan du GLEDE deg! Dexter er en av de fantastiske seriene som bare blir bedre for hver sesong. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #2578 Del Skrevet 28. juni 2010 Gleder meg! Her blir det sannelig ikke mye kg-tid for tida. Prioriterer jobb, venner og familie, og ikke minst fra skyfri himmel! Og han godeste da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #2579 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg skal i utdrikningslag til helga, men jeg har ikke lyst.. Det har vært et salig styr med mailer fra forloveren flere ganger i uka i lange tider nå, og jeg merker at jeg for lengst er drittlei.. I tillegg skal jeg på festival til fredag, og sa derfor i fra at jeg skulle joine litt utpå dagen, men da ble hun sur! Og da mister jeg ihvertfall lysten til å være med... I tillegg drar han godeste til søndag, så jeg har egentlig mest lyst til å være sammen med han, og ikke med en hel haug jenter jeg ikke kjenner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juni 2010 #2580 Del Skrevet 28. juni 2010 Her blir det sannelig ikke mye kg-tid for tida. Prioriterer jobb, venner og familie, og ikke minst fra skyfri himmel! Og han godeste da.. Høres ut som bra prioriteringer. Ikke helt ulikt mine. Vi har også kjøpt sesong 3 av Dexter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå