Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg visste hvem som vant fra andre-tredje episoden. Det var en idiot som tydeligvis kjente/bodde i nærheten av slektningene til vinneren som skrev det på Alt for Norge siden på facebook. Jeg ble så forbanna. Men det gikk over, og da syntes jeg at det var greit å vite det.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk hvordan noen alltid skal sladre.. :roll: Jeg håpte også at Maja skulle vinne. Har ikke sett så mange episoder, men han som vant har vært veldig anonym de gangene jeg har sett, mens Maja alltid har markert seg med det gode humøret sitt.. :jepp:

I dag var han godeste ute av leiligheten før klokka var 7. Jeg var våken, men syntes det var litt i overkant tidlig å stå opp på en fridag. Sov til klokka var godt over 11 istedet jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste med fri er jo at man kan sove så lenge man vil. :jepp: Nyt fridagene dine! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det! :jepp: Har vaska sengetøy og annet tøy nå, og tenker jeg skal ta en tur på apoteket for å levere noen gamle medisiner etterpå. Hvis jeg i tillegg tar oppvasken, har jeg jo vært riktig så effektiv..

Vi skal ha biff i dag. Lurer på om jeg skal ta en tur på polet og kjøpe en god :vin: vi kan ha til. Vurderer å finne på noe ekstra også, for eksempel en liten forrett eller dessert, siden jeg snart reiser fra han godeste. Får se hva det blir til! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær og sjokolade hørtes ikke dumt ut.. :lur: Bortsett fra at de bare selger vassne belgiske jordbær uten smak da.. :sukk: De hadde noen i går som så gode ut, men det var tomt innen vi fikk surra oss til å kjøpe. Tror jeg skal sjekke i dag! :jepp:

Nå er han godeste på vei hjem. Får vel legge en slagplan sammen, tenker jeg.. Veksler mellom å være mest lysten på kjærestekveld og vennevors.

:rødme: eller :skaal: , det er spørsmålet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor man må ha sjokolade :lur: Når bæra ikke smaker noe, må man ha dip til den :jepp:

Hva med :skaal: først og etterpå forsøk på :rødme: :humpe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi får se! Kanskje en idé å høre med han godeste hva han vil også, istedet for å planlegge for mye på egenhånd.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Vi valgte nydelig middag med vin og kjærestetid etterfulgt av vennevors. Hjemme igjen nå, klare for litt kjærestetid igjen.. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte jordbær på rema idag, skal ha fruktsalat og is :)

Så da får vi se om de er gode da ;)

Du hadde en koselig og bra fredag Mazzi? :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble jordbær på oss også. La oss på gresset utenfor og spiste jordbær og leste. De var, som venta, smakløse og daffe. Men men, de var forsåvidt verd 19 kroner.. ;)

Har vært ute i hele dag frem til nå. Grilla istad. Koselig! :jepp:

Jeg hadde en fin fredag ja. Tok en tur innom på vors, men ble ikke så lenge. Middagen ble supergod! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...