Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Uff, gruer meg så til muntlig på onsdag.. :sukk: Skal møte de to andre etterpå for å gå gjennom presentasjonen. Har øvd litt for ei sofapute nå, men det sitter liksom ikke helt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert bare fint :kose:

Muntlig er noe bæsj, men du er så flink til alt at du klarer det superflott :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muntlig er noe bæsj, men du er så flink til alt at du klarer det superflott :jepp:

Enig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaputer er som regel dårlig tilhørere ;) Fortsett å øve du, da blir man mye tryggere på stoffet har jeg funnet ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går fint.. Om to døgn er det ihvertfall overstått, uansett hva! :Nikke: Takk for fine ord, men jeg er dessverre ikke så flink på muntlige ting..

Enig :jepp:

:klem:

Sofaputer er som regel dårlig tilhørere ;) Fortsett å øve du, da blir man mye tryggere på stoffet har jeg funnet ut. :jepp:

Har planer om å øve masse i morra! :Nikke: Det gikk bedre og bedre i dag, så jeg håper jeg blir ordentlig trygg på det innen onsdag.. Selv om jeg kommer til å være übernervøs uansett. Men må jo bare gjennomføre, og da er det jo best å være best mulig forberedt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Lykke til med dagens øving!! :duskedame: Jo mer du kjenner at du får stoffet under huden, jo lettere er det å finne det igjen når eksamensnervene setter inn og pulsen er i øra...

I morgen kveld har du ferie! :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :klemmer: Ferie i morra ja, det blir deilig! :nigo: Selv om lykken blir kortvarig, for jeg begynner i jobb allerede til mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Takk! :klemmer: Ferie i morra ja, det blir deilig! :nigo: Selv om lykken blir kortvarig, for jeg begynner i jobb allerede til mandag..

Men du slipper å lese og jobbe masse når du er ferdig på jobb for dagen! :opplyser: Det kan være en luksus i seg selv det, når man er vant til å være student og at noe alltid skulle vært gjort, selv om det er både kveld og helg! Så får du heller trøste deg med at du investerer skikkelig i cv'en denne sommeren så du blir attraktiv på arbeidsmarkedet! :jepp: Jeg gjorde det de somrene jeg studerte, var veldig bevisst på å bruke tida sånn at jeg skulle skaffe meg relevant erfaring...

(Jeg vet at det neppe hjelper når :sol: skinner og du helst vil være ute og spise :is: da... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene: :

24/25: Spinning

Trosset :sol: og dro på spinning i ettermiddag. Bare én trening som gjenstår før målet er nådd, og jeg har enda noen dager på meg. Synd busskortet mitt går ut i morgen.. Får vel kjøpe billett, tenker jeg. Eller trene på det shabby treningssenteret som er innen gåavstand.. :spy:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du slipper å lese og jobbe masse når du er ferdig på jobb for dagen! :opplyser: Det kan være en luksus i seg selv det, når man er vant til å være student og at noe alltid skulle vært gjort, selv om det er både kveld og helg! Så får du heller trøste deg med at du investerer skikkelig i cv'en denne sommeren så du blir attraktiv på arbeidsmarkedet! :jepp: Jeg gjorde det de somrene jeg studerte, var veldig bevisst på å bruke tida sånn at jeg skulle skaffe meg relevant erfaring...

(Jeg vet at det neppe hjelper når :sol: skinner og du helst vil være ute og spise :is: da... :sjenert: )

Sant alt du sier, Neferet! :jepp: Tror jeg styrer jobben min såpass selv at jeg kan ta meg en ispause i ny og ne, hvis været er helt topp.. ;) Og når sant skal sies, så gleder jeg meg i grunnen til å begynne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda? Hvor ille er egentlig dette shabby senteret når du må spy av det? :ler:

Flinka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mørkt, gammelt, skittent, trangt, lavt under taket, slitt og fullt av bolere.. :ler:

Takk, Muffin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mørkt, gammelt, skittent, trangt, lavt under taket, slitt og fullt av bolere.. :ler:

Takk, Muffin! :)

:hoho:

Charming!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...