Mazilla Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2441 Del Skrevet 31. mai 2010 Uff, gruer meg så til muntlig på onsdag.. Skal møte de to andre etterpå for å gå gjennom presentasjonen. Har øvd litt for ei sofapute nå, men det sitter liksom ikke helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 #2442 Del Skrevet 31. mai 2010 Det går sikkert bare fint Muntlig er noe bæsj, men du er så flink til alt at du klarer det superflott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. mai 2010 #2443 Del Skrevet 31. mai 2010 Det går sikkert bare fint Muntlig er noe bæsj, men du er så flink til alt at du klarer det superflott Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2010 #2444 Del Skrevet 31. mai 2010 Sofaputer er som regel dårlig tilhørere Fortsett å øve du, da blir man mye tryggere på stoffet har jeg funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2445 Del Skrevet 31. mai 2010 Det går sikkert bare fint Muntlig er noe bæsj, men du er så flink til alt at du klarer det superflott Håper det går fint.. Om to døgn er det ihvertfall overstått, uansett hva! Takk for fine ord, men jeg er dessverre ikke så flink på muntlige ting.. Enig Sofaputer er som regel dårlig tilhørere Fortsett å øve du, da blir man mye tryggere på stoffet har jeg funnet ut. Har planer om å øve masse i morra! Det gikk bedre og bedre i dag, så jeg håper jeg blir ordentlig trygg på det innen onsdag.. Selv om jeg kommer til å være übernervøs uansett. Men må jo bare gjennomføre, og da er det jo best å være best mulig forberedt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2010 #2446 Del Skrevet 1. juni 2010 Lykke til med dagens øving!! Jo mer du kjenner at du får stoffet under huden, jo lettere er det å finne det igjen når eksamensnervene setter inn og pulsen er i øra... I morgen kveld har du ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2447 Del Skrevet 1. juni 2010 Takk! Ferie i morra ja, det blir deilig! Selv om lykken blir kortvarig, for jeg begynner i jobb allerede til mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2010 #2448 Del Skrevet 1. juni 2010 Takk! Ferie i morra ja, det blir deilig! Selv om lykken blir kortvarig, for jeg begynner i jobb allerede til mandag.. Men du slipper å lese og jobbe masse når du er ferdig på jobb for dagen! Det kan være en luksus i seg selv det, når man er vant til å være student og at noe alltid skulle vært gjort, selv om det er både kveld og helg! Så får du heller trøste deg med at du investerer skikkelig i cv'en denne sommeren så du blir attraktiv på arbeidsmarkedet! Jeg gjorde det de somrene jeg studerte, var veldig bevisst på å bruke tida sånn at jeg skulle skaffe meg relevant erfaring... (Jeg vet at det neppe hjelper når skinner og du helst vil være ute og spise :is: da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2449 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) : 24/25: Spinning Trosset og dro på spinning i ettermiddag. Bare én trening som gjenstår før målet er nådd, og jeg har enda noen dager på meg. Synd busskortet mitt går ut i morgen.. Får vel kjøpe billett, tenker jeg. Eller trene på det shabby treningssenteret som er innen gåavstand.. Endret 1. juni 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2450 Del Skrevet 1. juni 2010 Men du slipper å lese og jobbe masse når du er ferdig på jobb for dagen! Det kan være en luksus i seg selv det, når man er vant til å være student og at noe alltid skulle vært gjort, selv om det er både kveld og helg! Så får du heller trøste deg med at du investerer skikkelig i cv'en denne sommeren så du blir attraktiv på arbeidsmarkedet! Jeg gjorde det de somrene jeg studerte, var veldig bevisst på å bruke tida sånn at jeg skulle skaffe meg relevant erfaring... (Jeg vet at det neppe hjelper når skinner og du helst vil være ute og spise :is: da... ) Sant alt du sier, Neferet! Tror jeg styrer jobben min såpass selv at jeg kan ta meg en ispause i ny og ne, hvis været er helt topp.. Og når sant skal sies, så gleder jeg meg i grunnen til å begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juni 2010 #2451 Del Skrevet 1. juni 2010 Auda? Hvor ille er egentlig dette shabby senteret når du må spy av det? Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juni 2010 #2452 Del Skrevet 1. juni 2010 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2453 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er mørkt, gammelt, skittent, trangt, lavt under taket, slitt og fullt av bolere.. Takk, Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 #2454 Del Skrevet 1. juni 2010 Høres ut som tarzanfabrikken her i bygda jo Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2010 #2455 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er mørkt, gammelt, skittent, trangt, lavt under taket, slitt og fullt av bolere.. Takk, Muffin! Charming!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juni 2010 #2456 Del Skrevet 1. juni 2010 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juni 2010 #2457 Del Skrevet 1. juni 2010 Lykke lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. juni 2010 #2458 Del Skrevet 1. juni 2010 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. juni 2010 #2459 Del Skrevet 1. juni 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juni 2010 #2460 Del Skrevet 2. juni 2010 :duskedame: LYKKE TIL!!!!! :duskedame: Når skal du i ilden forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå