Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

God helg søta :klem:

Skal si du var sent/tidlig oppe! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:trene: :

15/25: Styrke

16/25: Spinning

Skrevet

Hadde akkurat kommet hjem og ordnet meg for natten :ler:

Sto nok ikke opp så tidlig idag :fnise:

Skrevet

Håper du får en flott helg, med masse kos på alle plan :hug:

Skrevet (endret)

Dagen i dag har ihvertfall vært preget av kos fra ende til annen! :nigo: Det er faktisk nesten så denne dagen fortjener en aldri så liten positivliste:

-kom oss opp tidlig og fikk unnagjort en dobbel treningsøkt

-koselig kafétur med et vennepar

- :sengekos:

-han godeste lagde en himmelsk middag (cantaloupemelon med serranoskinke og parmesan + hvitvin til forrett, perfekt stekt indrefilet med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, rosenkål og nyyyydelig hjemmelagd rødvinsfløtesaus + rødvin til hovedrett.. :dåne: ) - det beste av alt: jeg trengte ikke løfte en finger! :nigo:

-Phish food i fryseren (som forøvrig begynner å rope på meg)

Oh happy day! :strix:

Endret av Mazilla
Skrevet

Lurer forresten på når smileyene her inne skal bli "friske" igjen. Nå funker de jo noen ganger, men andre ganger ikke.. :murvegg:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Lurer forresten på når smileyene her inne skal bli "friske" igjen. Nå funker de jo noen ganger, men andre ganger ikke.. :murvegg:

det lurer jeg også på!

ser ut som du har hatt en koselig dag da :happy:

jeg har bare løpt fram og tilbake mellom hjemme og fjøset til naboen hele dagen, pga en syk kalv :bond:

men så kom dyrlegen med smertestillende og antibiotika, og da kunne jeg gå hjem å spise pizza :nigo::fnise:

Skrevet

For en koselig dag! :happy: Middagen hørtes himmelsk ut, bortsett fra vinen! :fnise:

Skrevet

Ja, jeg leste om cowabunga (?) i boka di! :jepp: Håper det går fint med den etter at dyrlegen har vært innom..

:Gjesp: Tror jeg er klar for senga snart jeg. Det er lørdag, men det er jo også eksamenstid, så jeg tror nok det lureste er å finne senga snart.. Ble sånn passe døsig av litt for mye mat, et par glass :vin: og :sengekos: ..

:sove:

Skrevet

For en koselig dag! :happy: Middagen hørtes himmelsk ut, bortsett fra vinen! :fnise:

Pfft, det er bare du som ikke er voksen enda! :fnise:

Vi hadde rødvinen fra bryllupet. Koselig! :rødme:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Ja, jeg leste om cowabunga (?) i boka di! :jepp: Håper det går fint med den etter at dyrlegen har vært innom..

:Gjesp: Tror jeg er klar for senga snart jeg. Det er lørdag, men det er jo også eksamenstid, så jeg tror nok det lureste er å finne senga snart.. Ble sånn passe døsig av litt for mye mat, et par glass :vin: og :sengekos: ..

:sove:

:opplyser: det var ikke cowabunga som var syk! det var en annen kalv :bond:

kjenner jeg er trøtt jeg også :Gjesp::sove:

Skrevet

Å ja.. Jaja, kalv er kalv! :ler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Å ja.. Jaja, kalv er kalv! :ler:

ja :ler:

Skrevet

-han godeste lagde en himmelsk middag (cantaloupemelon med serranoskinke og parmesan + hvitvin til forrett, perfekt stekt indrefilet med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, rosenkål og nyyyydelig hjemmelagd rødvinsfløtesaus + rødvin til hovedrett.. :dåne: ) - det beste av alt: jeg trengte ikke løfte en finger! :nigo:

-Phish food i fryseren (som forøvrig begynner å rope på meg)

Ååååå det hørtes helt fantastisk ut! Jeg sikler her jeg sitter med frokostknekkebrødet mitt.... ;) Også phish food til dessert da.. MMmm!! Kan ikke huske sist gang jeg spiste B&J!!! Heldiggris! :)

Skrevet (endret)

Pfft, det er bare du som ikke er voksen enda! :fnise:

Vi hadde rødvinen fra bryllupet. Koselig! :rødme:

Det kan vel stemme det... :ler:

Men jeg har kommet ut av cider og rusbrus perioden da ;)

Jeg har solbærvin da, da jeg smakte på den var den ikke så ille.

Den er fra Turku, dit jeg skal i sommer! Så da måtte jeg jo smake på den..

Endret av Minttu
Skrevet

Ååååå det hørtes helt fantastisk ut! Jeg sikler her jeg sitter med frokostknekkebrødet mitt.... ;) Også phish food til dessert da.. MMmm!! Kan ikke huske sist gang jeg spiste B&J!!! Heldiggris! :)

Det var "helt ok" ja.. :lur: I dag stod marinert ytrefilet av svin på menyen. Ikke helt galt det heller. Orka dessuten ikke is i går, så resten av B&J'en forsvant i stad istedet. :nigo:

Det kan vel stemme det... :ler:

Men jeg har kommet ut av cider og rusbrus perioden da ;)

Jeg har solbærvin da, da jeg smakte på den var den ikke så ille.

Den er fra Turku, dit jeg skal i sommer! Så da måtte jeg jo smake på den..

Solbærvin er ikke vin da.. :fnise:

Nå er alt klappet og klart til morgendagen. Dvs at tøyet henger klart. Ellers har jeg ikke gjort noenting. Leiligheten er helt bomba, men jeg har ikke overskudd til å rydde/vaske for tida, er så travelt opptatt med andre (og viktigere) ting. I morgen skal jeg la eksamenslesinga ligge, har nemlig planer om å ta meg helt fri! :flagg:

Skrevet

Håper du ikke regner bort i barteby! ;)

Gratulerer med dagen, hipp hipp hurra :flagg:

Skrevet

Sniker meg innom for å ønske deg en fin dag! :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...