Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, han huska det.. Men siden jeg stod opp først i dag skulle jeg få lov til å få tre netter på rad i den gode sida! :nigo: Forhandlinger på høyt nivå her i dag morges.. :ler:

Jeg har sjekka langtidsvarslet nå, og selvfølgelig melder de drittvær hjemme og fint her akkurat i helga mens jeg er hjemme.. Jada jada. Men jeg overlever vel ;)

Merker at det begynner å dra seg til mot semesterslutt nå, for hjernen er helt på bærtur i blant. Jeg skulle innom på lesesalen etter trening i stad for å hente notatblokka mi + lesebrillene. Plutselig var jeg på vei ut med notatblokka og lommespeil, før jeg fant ut at jeg jo faktisk ikke trengte å ta med meg speilet hjem. La det fra meg igjen, og gikk til bussen. Uten lesebrillene.. :klaske:

:trene: :

12/25: Spinning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere av oss som har eksamenshjerne. Jeg skulle ha én ting på butikken, jeg kom hjem med alt mulig annet..

Og før i dag styra jeg skikkelig for å finne en bok som jeg kunne sitere. Holdt på sikkert en time for å finne noen som kunne låne meg. Helt til jeg oppdaga at det sto i boka som jeg hadde. Den lå til og med oppslått på den siden hvor det sto og jeg hadde streket under det. :klaske:

Skrevet

Det er flere av oss som har eksamenshjerne. Jeg skulle ha én ting på butikken, jeg kom hjem med alt mulig annet..

Sånn er jeg alltid.. :rolleyes:

Fikk ikke jobben forresten. Like greit! :hoppe:

Skrevet

Haha, sengerotering! Så søte dere er! :ler:

Jeg lider av konstant eksamenshjerne, jeg... :sjenert:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

lider av konstant eksamenshjerne jeg også, og jeg har ikke hatt eksamen på to år :hakeslepp::bond:

Skrevet

Jeg skylder bare på ammetåken jeg, selv om jeg ikke har startet ammingen enda.. :sjenert:

Skrevet

Jeg skylder på at det ligger i slekta :lol:

Gjest Miam
Skrevet

Jeg skylder på at det ligger i slekta :lol:

Samme her! Men her går det på en måte omvent vei. Besta husker det meste (gjorde iallfall det, begynner å bli litt småtullete nå), mamma er fryktelig glemsk (samme med søstrene hennes) og jeg er sinnsykt glemsk, en ordentlig rotekopp, og ekstremt flink til å søle, miste ned glass etc :sjenert: Tro hvordan ungen min blir!! :skratte:

Skrevet

Rotedag. Har kommet hjem fra trening, seminar og lunsj, nå er jeg endelig klar for å slå meg ned alene foran pcen i noen timer før han godeste kommer hjem. Dagens første :kaffekopp: står foran meg, og den har vært så heldig å få selskap av en skål med smågodt.. :sjenert: Viljen fikk et illebefinnende da jeg var på butikken, og vips så forsvant det ned i posen..

:trene: :

13/25: Styrke

Skrevet (endret)

Samme her! Men her går det på en måte omvent vei. Besta husker det meste (gjorde iallfall det, begynner å bli litt småtullete nå), mamma er fryktelig glemsk (samme med søstrene hennes) og jeg er sinnsykt glemsk, en ordentlig rotekopp, og ekstremt flink til å søle, miste ned glass etc :sjenert: Tro hvordan ungen min blir!! :skratte:

:ler:

Jeg er gudskjelov ikke så ille :fnise:

Du skal se h*n blir helt motsatt ;)

:kose: på Mazzi!

Endret av Minttu
Skrevet (endret)

dobbel gitt :lol:

Endret av Minttu
Skrevet

Tror ikke jeg kommer innom her i morra tidlig, så..: God helg jenter! :klemmer:

Tilbake på mandag :jepp:

Skrevet

God helg snuppa! Kos deg :klem:

Skal jammen bli godt med langhelg neste uke! :jepp:

Skrevet

Dagens første :kaffekopp: står foran meg, og den har vært så heldig å få selskap av en skål med smågodt.. :sjenert: Viljen fikk et illebefinnende da jeg var på butikken, og vips så forsvant det ned i posen..

:fnise: Det er viljen som det gjelder, viljen frigjør eller feller!

Selv kan jeg motstå alt, unntatt fristelser...:lur:

Skrevet

Tilbake i Barteby etter en finfin helg. Nå er det virkelig bare innspurten igjen! :dåne:

Var på møte med sommerjobben på fredag. Ble kjempegodt mottatt, så nå gleder jeg meg bare til å kjøre i gang så fort jeg får sommerferie fra studiene! :bolledeig:

Skrevet

Good :hoppe:

Når tar du ferie da? :)

Skrevet

Ikke mange ukene igjen nå, tror jeg er klar for jobbstart mandag om fire uker! :hoppe: Gleder meg masse, selv om det er litt skummelt også. Dette er jo første gangen jeg er så mye som i nærheten av å jobbe med noe jeg faktisk kan tenke meg å drive med, så jeg går sommeren i møte med litt skrekkblandet fryd! :bolledeig:

Skrevet

Så gøy! :hoppe:

Men får du ingenting ferie i sommer du da? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...