Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvafornoe :hakeslepp:

vi vil jo ikke ha snø nå! det er mai jo :snurt:

mai betyr :sol: og snart sommer det :jepp:

Det trodde jeg og, men tydeligvis ikke på denne kanten av landet.. :roll:

Hold ut Mazilla, trøndersommeren kommer seint, men godt i år :jepp:

Den eneste grunnen til at jeg holdt ut vinteren var tanken på at våren kom til å bli fin. Vil ikke gå på samme smell igjen, så jeg har i grunnen mista troen på at det noensinne kommer til å bli mildt og fint.. :sjenert:

Kjenner jeg synes litt synd på han godeste som skal være her hele sommeren... Uff..

Mens jeg skal nyte sørlandssommeren på sitt beste! :bolledeig: (som for sikkerhets skyld har vart en stund allerede, noe slekt og venner sørger for å gni inn ved enhver passende og upassende anledning.. :kjefte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til det striregner der nede, og sola skinner her oppe - da er det deilig å være Mazilla tenker jeg ;)

Det kommer nok sol og varme skal du se ;)

:sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til det striregner der nede, og sola skinner her oppe - da er det deilig å være Mazilla tenker jeg ;)

Det kommer nok sol og varme skal du se ;)

:sol: :sol: :sol:

Ja, det hadde jo i grunnen vært typisk min flaks... Først en dritt-"vår" som minner mer om november enn april/mai her oppe, og så kommer sommeren her og drittværet hjemme akkurat når jeg reiser hjem... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg skal nyte sørlandssommeren på sitt beste! :bolledeig:

Jeg misunner deg! Det var en herlig uke jeg hadde der nede :happy: Jeg vil ha sommerhus et slikt sted :Nikke:

Men, jeg kan nå ikke klage på sommeren min heller da! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du har jo virkelig noe å se frem til, Minttu! :jepp: Selv om "alle" banda du har lyst til å se plutselig opptrer omtrent samtidig på flere forskjellige steder.. Typisk! :murvegg:

Nå skriver jeg litt på den store rapporten som snart skal være ferdig. Må gjøre en liten innsats til før jeg skal på jobbintervju etterpå.. Uææ! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :sukk: Favorittbandet mitt! Jeg var helt uvitende, det står jo ikke engang på turnelista dems.. Så måtte kjære komme med "Nå blir du nok gørr *gi link til norway rock*" og det første jeg ser er bildet av Bullet For My Valentine. Jeg ble virkelig sur og lei meg :sukk:

Men, jeg trøster meg med at jeg så dem sommeren '08 og var på konserten dems i Oslo '09, og at jeg da sto helt fremst, rett foran vokalisten :sikle:

Og jeg skal se dem igjen, om jeg så må dra til Sverige, Danmark, Finland, UK :fnise:

Gleder meg veldig til sommern :) Nå har jeg planlagt så masse og bare gleder meg! :happy:

Og våren og sommeren kommer din vei snart også! :sol:

Lykke til med rapport!! Hvordan gikk intervjuet? :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg er optimistisk og positiv... :sjenert:

:flau:

Er ikke så lett å være optimistisk og positiv når folk må bruke piggdekk i mai.

*være sur sammen med deg (og jeg sier masse stygge ord inni meg)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet gikk sånn passe. Jeg har egentlig ombestemt meg litt siden jeg søkte, så jeg har ikke så lyst på jobben lengre.. Tror kanskje det skinte en smule gjennom, så jeg tror nok ikke jeg får den. Kanskje like greit? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil lell, så er det vel like greit ja :fnise:

Det er lov å ombestemme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett å være optimistisk og positiv når folk må bruke piggdekk i mai.

*være sur sammen med deg (og jeg sier masse stygge ord inni meg)*

Nå har det snart gått så langt at det begynner å bli tragikomisk.. :roll: Ser mørkt ut for soling på 17.mai i år, gitt..

Hvis du ikke vil lell, så er det vel like greit ja :fnise:

Det er lov å ombestemme seg :)

:jepp:

Fikk avslag på en random sommerjobbsøknad i dag. Like greit det og, for jeg har jo allerede fått verdens beste sommerjobb! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du ombestemt deg?

Jeg vet ikke helt egentlig.. Tror ikke jeg er riktig for jobben. Også har jeg ikke lyst til å jobbe. Jeg har bare lyst til å gå på kafé, se på tv og andre sløve ting på fritida.. Søkte i et akutt innfall av "jeg-må-få-meg-noe-å-sette-på-cven". :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk avslag på en random sommerjobbsøknad i dag. Like greit det og, for jeg har jo allerede fått verdens beste sommerjobb! :nigo:

Det er hvert fall like greit, når du har fått bra jobb :jepp:

Jeg vet ikke helt egentlig.. Tror ikke jeg er riktig for jobben. Også har jeg ikke lyst til å jobbe. Jeg har bare lyst til å gå på kafé, se på tv og andre sløve ting på fritida.. Søkte i et akutt innfall av "jeg-må-få-meg-noe-å-sette-på-cven". :sjenert:

:fnise:

Litt glad for at jeg bare er vikar, for det står i kontrakten at jeg kan bare si nei.. Så er det en dag litt frem i tid hvor jeg vil noe annet, så sier jeg bare at jeg ikke kan jobbe :fnise:

Men det skjer ikke ofte altså :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt er det han godestes tur til å ligge i den beste sida av senga.. Legger meg først jeg, og håper han har glemt det.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Miam

I natt er det han godestes tur til å ligge i den beste sida av senga.. Legger meg først jeg, og håper han har glemt det.. :lur:

Hehe, nå måtte jeg knise litt for meg selv her på lesesalen :fnise:

Hvorfor i allverden er den ene siden bedre? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå måtte jeg knise litt for meg selv her på lesesalen :fnise:

Hvorfor i allverden er den ene siden bedre? :ler:

Den er eeeegentlig ikke det lenger nå, men den var det før fordi det var noe skjevt/rart da. Vi er litt redde for å gro fast i gamle vaner, derfor ligger vi annenhver natt i den "gode" sida.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, utrolig vittig.. den gode sida! :lol:

Husket han godeste det da?

Her har det ikke snødd i dag!! :) Helt utrolig at været er sånn i mai da.. har opplevd snø på 17 mai da jeg bodde i nord da :)

men her nede så forventer jeg sommervær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...