Mazilla Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2201 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg holdt visst på å skremme vannet av han godeste i natt.. Satte meg brått opp i senga i søvne mens jeg ropte, skreik og styrte, fordi det "var noe under puta mi".. Husker ingenting av det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. april 2010 #2202 Del Skrevet 29. april 2010 Herlig! Jeg har vistnok (merker jo det ikke sjøl) en tendens til og holde meg fast i Mannen om natta. Gjett hvilken del jeg holder meg fast i, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. april 2010 #2203 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg fikk kjeft av kjære i dag tidlig fordi hun hadde drømt at jeg hadde klippet meg helt kort og farget håret på halve hodet blått.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2010 Forfatter #2204 Del Skrevet 29. april 2010 Nå gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne: Hennig Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. april 2010 #2205 Del Skrevet 30. april 2010 Nå gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne: Hennig Olsen Så utrolig stas!! Og den hørtes jo kjempegod ut også!!! Hennig Olsen har jo i tillegg lakrisis i år, så dette må jo bli en knallbra issesong!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2010 #2206 Del Skrevet 30. april 2010 Nå gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne: Hennig Olsen Det er ikke SANT!?!? Mazi... You've made my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2207 Del Skrevet 30. april 2010 Så utrolig stas!! Og den hørtes jo kjempegod ut også!!! Hennig Olsen har jo i tillegg lakrisis i år, så dette må jo bli en knallbra issesong!! Jepp, nå er det bare å krysse fingrene for at det snart blir litt også, så er det bare å sette i gang! :is: Det er ikke SANT!?!? Mazi... You've made my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #2208 Del Skrevet 30. april 2010 Ælen kjøpte den isen sist vi var på sykehuset og den var faktisk veldig god Smash-is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 #2209 Del Skrevet 30. april 2010 Noe under puta. Det er lov å tørrtrene på den isen selv om det ikke er strålende sol og, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2210 Del Skrevet 30. april 2010 Ja det er jo det, men det frister egentlig ikke så veldig med is når det er regn/sluddbyger ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 #2211 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg spiser is i barnslig trass på sånne dager, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2212 Del Skrevet 30. april 2010 Det kunne jeg også gjort, men i dag går jeg med sommerlig t-skjorte i barnslig trass, så da blir det litt i kaldeste laget å kjøre på med is i tillegg... Grøt i kantina derimot - here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2213 Del Skrevet 30. april 2010 Var ikke grøt i dag, men da jeg kom tilbake lå det en mail i innboksen og venta på meg, med gooooode nyheter!! Kunne virkelig trengt :juhu: nå! HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #2214 Del Skrevet 30. april 2010 Få høøøøøøøøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 #2215 Del Skrevet 30. april 2010 OK, aner ikke hva som har skjedd, men HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2216 Del Skrevet 30. april 2010 Har plutselig fått sommerjobb. Og ikke bare det - det er en relevant sommerjobb også! :dåne: Hadde egentlig gitt opp jeg, og så for meg å enten drive dank eller jobbe tilfeldig for et vikarbyrå.. Men plutselig dalte et jobbtilbud ned i innboksen, og jeg er så glaaaaaad! Selv om det betyr at jeg må være borte fra han godeste i sommer.. Men men, det ser faktisk ut til at jeg kanskje får litt ferie også, så det ordner seg nok likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. april 2010 #2217 Del Skrevet 30. april 2010 Wow! Det ER gode nyheter Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 #2218 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Gratulerer!!! Det er jo knallbra! Grattis grattis grattis! Endret 30. april 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2010 #2219 Del Skrevet 30. april 2010 Ja det er jo det, men det frister egentlig ikke så veldig med is når det er regn/sluddbyger ute.. Evt lett skylag og +14 grader som vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2010 Forfatter #2220 Del Skrevet 30. april 2010 Evt lett skylag og +14 grader som vi har Feira jobben med is jeg, til tross for surt og ekkelt vær.. Måtte rundt heeeele byen for å finne et sted de solgte Hennig Olsen, men fant det til slutt, og den var virkelig verd letinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå