Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg holdt visst på å skremme vannet av han godeste i natt.. :sjenert:

Satte meg brått opp i senga i søvne mens jeg ropte, skreik og styrte, fordi det "var noe under puta mi".. :hoho:

Husker ingenting av det jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Herlig!

Jeg har vistnok (merker jo det ikke sjøl) en tendens til og holde meg fast i Mannen om natta.

Gjett hvilken del jeg holder meg fast i, da.....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg fikk kjeft av kjære i dag tidlig fordi hun hadde drømt at jeg hadde klippet meg helt kort og farget håret på halve hodet blått.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne:

:hjerte: Hennig Olsen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne:

Så utrolig stas!! Og den hørtes jo kjempegod ut også!!! :nigo:

Hennig Olsen har jo i tillegg lakrisis i år, så dette må jo bli en knallbra issesong!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det er ikke SANT!?!?

Mazi... You've made my day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig stas!! Og den hørtes jo kjempegod ut også!!! :nigo:

Hennig Olsen har jo i tillegg lakrisis i år, så dette må jo bli en knallbra issesong!!

Jepp, nå er det bare å krysse fingrene for at det snart blir litt :sol: også, så er det bare å sette i gang! :is:

:hakeslepp:

Det er ikke SANT!?!?

Mazi... You've made my day!

:5:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Noe under puta.

Det er lov å tørrtrene på den isen selv om det ikke er strålende sol og, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det, men det frister egentlig ikke så veldig med is når det er regn/sluddbyger ute.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg også gjort, men i dag går jeg med sommerlig t-skjorte i barnslig trass, så da blir det litt i kaldeste laget å kjøre på med is i tillegg... :fnise:

Grøt i kantina derimot - here I come! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke grøt i dag, men da jeg kom tilbake lå det en mail i innboksen og venta på meg, med gooooode nyheter!! :bolledeig::nigo::strix::hoppe:

Kunne virkelig trengt :juhu: nå! HURRA!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har plutselig fått sommerjobb. Og ikke bare det - det er en relevant sommerjobb også! :dåne: Hadde egentlig gitt opp jeg, og så for meg å enten drive dank eller jobbe tilfeldig for et vikarbyrå.. Men plutselig dalte et jobbtilbud ned i innboksen, og jeg er så glaaaaaad! :nigo:

Selv om det betyr at jeg må være borte fra han godeste i sommer.. Men men, det ser faktisk ut til at jeg kanskje får litt ferie også, så det ordner seg nok likevel! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! :blomst:

Det er jo knallbra! Grattis grattis grattis!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det, men det frister egentlig ikke så veldig med is når det er regn/sluddbyger ute.. ;)

Evt lett skylag og +14 grader som vi har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt lett skylag og +14 grader som vi har

:jolie:

Feira jobben med is jeg, til tross for surt og ekkelt vær.. :fnise: Måtte rundt heeeele byen for å finne et sted de solgte Hennig Olsen, men fant det til slutt, og den var virkelig verd letinga! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...