Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holdt visst på å skremme vannet av han godeste i natt.. :sjenert:

Satte meg brått opp i senga i søvne mens jeg ropte, skreik og styrte, fordi det "var noe under puta mi".. :hoho:

Husker ingenting av det jeg.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Herlig!

Jeg har vistnok (merker jo det ikke sjøl) en tendens til og holde meg fast i Mannen om natta.

Gjett hvilken del jeg holder meg fast i, da.....

:fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg fikk kjeft av kjære i dag tidlig fordi hun hadde drømt at jeg hadde klippet meg helt kort og farget håret på halve hodet blått.... :rolleyes:

Skrevet

gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne:

:hjerte: Hennig Olsen :hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet

gleder jeg meg til issesongen!!! :hoppe: :hoppe: Glutenfritt kjeks og greier..! :dåne:

Så utrolig stas!! Og den hørtes jo kjempegod ut også!!! :nigo:

Hennig Olsen har jo i tillegg lakrisis i år, så dette må jo bli en knallbra issesong!!

Skrevet

:hakeslepp:

Det er ikke SANT!?!?

Mazi... You've made my day!

Skrevet

Så utrolig stas!! Og den hørtes jo kjempegod ut også!!! :nigo:

Hennig Olsen har jo i tillegg lakrisis i år, så dette må jo bli en knallbra issesong!!

Jepp, nå er det bare å krysse fingrene for at det snart blir litt :sol: også, så er det bare å sette i gang! :is:

:hakeslepp:

Det er ikke SANT!?!?

Mazi... You've made my day!

:5:

:nigo:

Skrevet

Ælen kjøpte den isen sist vi var på sykehuset og den var faktisk veldig god :jepp:

Smash-is :strix:

Skrevet

:fnise: Noe under puta.

Det er lov å tørrtrene på den isen selv om det ikke er strålende sol og, vet du ;)

Skrevet

Ja det er jo det, men det frister egentlig ikke så veldig med is når det er regn/sluddbyger ute.. ;)

Skrevet

Jeg spiser is i barnslig trass på sånne dager, jeg... :sjenert:

Skrevet

Det kunne jeg også gjort, men i dag går jeg med sommerlig t-skjorte i barnslig trass, så da blir det litt i kaldeste laget å kjøre på med is i tillegg... :fnise:

Grøt i kantina derimot - here I come! :spise:

Skrevet

Var ikke grøt i dag, men da jeg kom tilbake lå det en mail i innboksen og venta på meg, med gooooode nyheter!! :bolledeig::nigo::strix::hoppe:

Kunne virkelig trengt :juhu: nå! HURRA!! :danser:

Skrevet

OK, aner ikke hva som har skjedd, men HURRA! :hoppe:

:fnise:

Skrevet

Har plutselig fått sommerjobb. Og ikke bare det - det er en relevant sommerjobb også! :dåne: Hadde egentlig gitt opp jeg, og så for meg å enten drive dank eller jobbe tilfeldig for et vikarbyrå.. Men plutselig dalte et jobbtilbud ned i innboksen, og jeg er så glaaaaaad! :nigo:

Selv om det betyr at jeg må være borte fra han godeste i sommer.. Men men, det ser faktisk ut til at jeg kanskje får litt ferie også, så det ordner seg nok likevel! :bolledeig:

Skrevet

Wow! Det ER gode nyheter :hoppe:

Gratulerer så masse :blomst:

Skrevet (endret)

Gratulerer!!! :blomst:

Det er jo knallbra! Grattis grattis grattis!

Endret av Pingting
Skrevet

Ja det er jo det, men det frister egentlig ikke så veldig med is når det er regn/sluddbyger ute.. ;)

Evt lett skylag og +14 grader som vi har

Skrevet

Evt lett skylag og +14 grader som vi har

:jolie:

Feira jobben med is jeg, til tross for surt og ekkelt vær.. :fnise: Måtte rundt heeeele byen for å finne et sted de solgte Hennig Olsen, men fant det til slutt, og den var virkelig verd letinga! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...