Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nei, langt derifra! Bare at vi skal begynne prøvinga så fort det er mulig! :nigo:

Så det blir ikke alkoholfri :vin: på meg, hvis det var det du var bekymra for.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan visste Icing det? jeg har lett etter skjulte budskap, og har ikke funnet noe.

Ja, jeg var fryktelig bekymra for at du kanskje ikke kunne drikke. Det hadde jo vært katastroooofe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har hun huska at det har vært snakk om det tidligere, eller så har hun snoka inne på prøverforumet.. Tipper jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM mai 2010 :lur:

Edit: trenger ikke å snoke når det kommer opp på fremsida som nylig kommenterte tråder ;)

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Var visst litt tidlig på lesesalen i dag jeg.. Fortsatt ingen tegn til noen andre her. Litt deilig i grunnen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

God morgen! :)

Veldig tidlig på lesesalen ja! Før halv åtte!! :hakeslepp:

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Deilig å være helt alene tidlig på morgenen, så kan man nyte stillheten med litt kaffe og surfing på nett før hyenene kommer ;) Jeg er fortsatt alene på mitt kontor, så her går det altså i KG enda noen minutter til ;)

Blir spennende med prøvingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp::sol:

Stille log tomme esesaler er fantastisk. For min del skjer det oftere fordi jeg blir sittende senere enn alle andre, men det funker det og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, men det er jo viktig å skryte litt! :fnise:

Men du har kanskje rett - jeg er altfor dårlig til å skrive om all den tida jeg bare tilbringer på sofaen med beina på bordet, mens jeg egentlig burde tatt oppvasken eller støvsugd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo viktig å skryte litt! :fnise:

Men du har kanskje rett - jeg er altfor dårlig til å skrive om all den tida jeg bare tilbringer på sofaen med beina på bordet, mens jeg egentlig burde tatt oppvasken eller støvsugd..

Just like me!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...