Androide Skrevet 24. april 2010 #2161 Del Skrevet 24. april 2010 Hvordan er værforholdene hos dere nå om dagen Androide? Det er vel sommertempraturer regner jeg med Nå er det omtrent som en norsk sommer her, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. april 2010 Forfatter #2162 Del Skrevet 25. april 2010 I går grilla vi for første gang i år her oppe. Det var ikke akkurat varmt, men helt ok akkurat i sola. Jeg har egentlig litt lyst til å gå tur i dag, men det spørs vel om jeg får med han godeste på det, og jeg er ikke humør til å gå alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. april 2010 #2163 Del Skrevet 25. april 2010 Deilig med grilling!! Hjemplassen min som ligger bortimot 40 mil fra der du bor fikk de snø i dag Her nede er det litt grått i dag.. vært mye vind i det siste! men da er det deilig å pusle innendørs tar meg en liten pause i stryking av nyvaskede sommergardiner får litt sommerfølelse her kanskje på tide å slenge noen frø i jorda også.. når skal du sørover igjen? hadde vært moro å treffes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. april 2010 Forfatter #2164 Del Skrevet 25. april 2010 Deilig med grilling!! Hjemplassen min som ligger bortimot 40 mil fra der du bor fikk de snø i dag Her nede er det litt grått i dag.. vært mye vind i det siste! men da er det deilig å pusle innendørs tar meg en liten pause i stryking av nyvaskede sommergardiner får litt sommerfølelse her kanskje på tide å slenge noen frø i jorda også.. når skal du sørover igjen? hadde vært moro å treffes! Synes snart det kan bli ordentlig vår nå altså! Det snødde her også flere dager forrige uke.. I dag skinner sola, men det er litt kaldt likevel, ihvertfall i skyggen. Vi har akkurat rusla en liten tur, men det var småkjølig. Jeg skal hjem en tur om et par uker, men da er det bare for helga. Ellers regner jeg med at jeg skal tilbringe hele sommeren der, så da burde det jo vært mulig å treffes, med mindre du skal reise bort hele sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. april 2010 #2165 Del Skrevet 25. april 2010 Synes snart det kan bli ordentlig vår nå altså! Det snødde her også flere dager forrige uke.. I dag skinner sola, men det er litt kaldt likevel, ihvertfall i skyggen. Vi har akkurat rusla en liten tur, men det var småkjølig. Jeg skal hjem en tur om et par uker, men da er det bare for helga. Ellers regner jeg med at jeg skal tilbringe hele sommeren der, så da burde det jo vært mulig å treffes, med mindre du skal reise bort hele sommeren! Det hadde vært kjempemoro vi blir hjemme for det meste tenker jeg! prøve å få tatt meg en tur nordover ei langhelg vi har båt, så vi prøver å få brukt den mest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2166 Del Skrevet 26. april 2010 Ny uke - fortsatt få muligheter. Ihvertfall til å gjøre noe som ikke står på det hektiske programmet. Godt det er noe kos på programmet denne uka også, ellers hadde det blitt veeeldig mye mer slitsomt å være mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. april 2010 #2167 Del Skrevet 26. april 2010 Det er viktig at en bissi kalender inneholder minst en ting man kan glede seg til! Håper uka blir bra Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. april 2010 #2168 Del Skrevet 26. april 2010 Ny uke - fortsatt få muligheter. Ihvertfall til å gjøre noe som ikke står på det hektiske programmet. Godt det er noe kos på programmet denne uka også, ellers hadde det blitt veeeldig mye mer slitsomt å være mazzi! Ja, det er godt jeg står på programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2169 Del Skrevet 26. april 2010 Det er viktig at en bissi kalender inneholder minst en ting man kan glede seg til! Håper uka blir bra Mazzi! Så sant som det er sagt! Ja, det er godt jeg står på programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2170 Del Skrevet 26. april 2010 Han godeste skal på en undersøkelse i morra, så han må faste. Ergo er det veldig, veldig synd på han, med det resultat at jeg nesten ikke tør spise noe selv heller. Tok bare en ferdig-grøt til middag, og jeg har aldri sett maken til misunnelse i blikket hans, selv om det bare er noen timer siden han begynte å faste.. Litt moro, for han vil egentlig ikke innrømme at han klager/har problemer. Han ser nemlig selv hvor teit det høres ut at han har én dag med restriksjoner, siden det er masse mat jeg ikke tåler som han kan spise når som helst ellers, uten at jeg klager av den grunn.. Mannfolk altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2010 #2171 Del Skrevet 26. april 2010 Jepp Her er det fælt hvis han ikke kan få sjokolade altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2172 Del Skrevet 26. april 2010 : 6/25: Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #2173 Del Skrevet 26. april 2010 Her blir det spennende fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2174 Del Skrevet 26. april 2010 Her blir det spennende fremover Ja, det blir spennende å se om jeg rekker 25 treninger! ..for det var det du mente, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #2175 Del Skrevet 26. april 2010 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2176 Del Skrevet 26. april 2010 :rødme: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #2177 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er så glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2010 Forfatter #2178 Del Skrevet 26. april 2010 Håper det kommer en grunn til å bli enda gladere på våre vegne om ikke altfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. april 2010 #2179 Del Skrevet 26. april 2010 Det gjør det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2010 #2180 Del Skrevet 26. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå