Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå sitter jeg i senga med laptopen istedet for å være på bussen på vei til trening. Trengte å få slappa av litt, for dagen i dag går egentlig i ett den også. Derfor har jeg nå planlagt en lat morgen, frem til jeg skal være på skolen i 12-tida.. :Gjesp:

Det er så deilig å styre dagene selv! :bolledeig: Det er sånne morgener som dette jeg kommer til å savne når jeg er ferdig som student.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt, 4 mnd på vei? :hakeslepp: Visste du det ikke før da, eller bare tok du en test for moro skyld?

Jeg hadde ikke hatt mensen siden september, og hadde 3 negative tester hjemme.

Da hadde vi vært prøvere i 6 år og tanken på at jeg kunne være gravid var mer enn fjern.

Kreft lå nærmere tankene mine enn graviditet. :fnise:

Det var en lørdag jeg ble så øm i puppene at jeg trodde jeg skulle DØ at tanken på graviditet streifa meg.

Så siden jeg hadde 3 negative tester hjemme dro ei venninne meg med til legen og fikk meg til og teste der.

15. januar 2007 fikk vi da greie på at TheaM var på vei.

Hun ble født -som du kanskje vet- to mnd for tidlig i mai, så jeg har "mistet" et halvt svangerskap.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, ja det ble korte greier! Visste at hun var født for tidlig, men ikke at dere oppdaga det så sent.. Hjelpe meg, det må ha vært travle måneder, både fysisk og mentalt! :dåne:

Kanskje på tide å komme seg opp av senga snart. Vurderer å ta en tur på kafé etter dusj og frokost. Kall meg gjerne rar, men jeg elsker å være alene på kafé om morgenen. Skikkelig avslappende! :jepp: Blir kanskje i seneste laget nå, men hvis jeg skynder meg litt har jeg enda tid til å ta turen før lunsjrushet setter inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hurra for late morgener! :strix: Du må få deg jobb med flexitid, så kan du ihvertfall justere deg litt. :jepp:

Å være på kafé alene er fantastisk! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du?? :hoppe: Alle jeg har snakka med ser bare rart på meg hvis jeg sier jeg går på kafé alene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vah!? Ja, men da er det de som er rare. Ikke vi. Jeg koser meg glugg ihjel på kafé alene :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, ja det ble korte greier! Visste at hun var født for tidlig, men ikke at dere oppdaga det så sent.. Hjelpe meg, det må ha vært travle måneder, både fysisk og mentalt! :dåne:

Ja, jeg følte meg snytt for en halv graviditet.

Rakk liksom ikke nyte det før det var over.

Synes du?? :hoppe: Alle jeg har snakka med ser bare rart på meg hvis jeg sier jeg går på kafé alene.. :sjenert:

:riste:

Det der skjønner jeg bare ikke.

Da TheaM var nyfødt og bare sov i vogna satt jeg i mange timer alene på cafè (med henne såklart) og koste meg med en bok.

Synes enda det der er deilig!

Men grensa går ved kino. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Men grensa går ved kino. :jepp:

Neida! :opplyser: Jeg har vært på kino alene jeg, og det var også helt uproblematisk! Koste meg gjorde jeg! Og så har jeg vært og sett en gjesteforestilling for Nasjonalballetten helt alene, det var litt kjedelig i pausa, men ellers greit det også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! :opplyser: Jeg har vært på kino alene jeg, og det var også helt uproblematisk! Koste meg gjorde jeg! Og så har jeg vært og sett en gjesteforestilling for Nasjonalballetten helt alene, det var litt kjedelig i pausa, men ellers greit det også! :jepp:

Så bra for deg!

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på kino alene et par ganger da jeg bodde i utlandet og ikke kjente så mange. Helt ok egentlig, for kino er jo ikke spesielt sosialt i grunnen.. :fnise: Det verste var vel egentlig at alle filmene var dubba! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene: :

5/25: Spinning

Hatt en veldig fin og effektiv dag så langt. Har gjort aller siste finish på en oppgave som skal inn til torsdag, hatt møte med de jeg skriver rapport med, trent og spist lunsj. Hvis jeg bare klarer å være like effektiv et par timer til, kan jeg ta helg med gooood samvittighet! :nigo:

God helg jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en effektiv dag. Godt å kunne ta helg med god samvittighet. :jepp:

Dubbing er så håpløst. :ler: Hvilket land bodde du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få litt effektiv av deg, hvis du har mer enn du klarer å bruke opp selv? :rolleyes:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en effektiv dag. Godt å kunne ta helg med god samvittighet. :jepp:

Dubbing er så håpløst. :ler: Hvilket land bodde du i?

Veldig deilig! :) Bodde i Italia. Så bl.a. Hitch, og det var litt småsært å se Will Smith og han fra kongen av Queens snakke italiensk.. :fnise:

Kan jeg få litt effektiv av deg, hvis du har mer enn du klarer å bruke opp selv? :rolleyes:

Tror sannelig effektiviteten min fløy avsted til deg da du skrev det innlegget, for min tok slutt.. :sjenert: Ihvertfall på skolen. Har fått vaska opp, rydda og tørka litt støv siden jeg kom hjem. Og fått han godeste til å sette på to maskiner med klær. Fine greier å ha gjort unna litt :husarbeid: også før helga setter inn! :)

Biff og :vin: i kveld. Gleder meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lånte nok litt av den jeg også, men visste ting blir kanskje bare større hvis vi deler dem? :fnise:

Kos deg med biff og vin! (ved nærmere ettertanke er du kanskje ferdig med den kosen for dagen), men jeg håper det var bra! Må nok ha litt :vin: her i kveld også, enn så lenge går det i pepsi max ute i solsteken! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...