Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg satser på at tanta di ikke kommer :nigo:

Godt noen tør satse på det! ;) Når kan jeg teste egentlig? Skal på vinkveld i morra, men da er jeg ikke mer enn 11 dpo, og det er vel i tidligste laget? Det "enkleste" hadde vært om TR bare kom innen den tid, istedet for å holde meg for narr lengre enn nødvendig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikke jeg... kommer jo ann på hvor raskt man produserer Hcg om det skulle ha klaffet ;)

Men om du er gravid nå og drikker vin, så er det ikke noe ferlig :) Embryoet ligger i en plommesekk eller hva de kaller det de første ukene etter unnfangelse og tar all næringen det trenger derifra :Nikke:

Altså, ikke noe felles bloddeling med mammaen, så dermed er det ikke skadelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan det der kan stemme jeg, for plommesekken må vel få næring fra en plass, og det er vel ikke andre alternativer enn dama? :klø: Men men..

Nå skal vi snart på bowling med naboene våre. Jeg er verdens dårligste bowler, så dette kan bli moro.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plommesekken er jo på en måte inni egget som du slipper eller noe sånt :klø: Som et høneegg nesten :Nikke:

Det kan sammenlignes med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så verst det da! :fnise:

Noe annet som er ganske bra er at jeg fikk over 100 poeng på den ene serien min!!! :dåne: :hakeslepp::nigo: Sist jeg spilte endte jeg på 37, så dette var en klar forbedring! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en forskjell å gå fra 37 til over 100 da! :klappe: Moro med bowling hvis man får det til! Jeg ligger på et gjennomsnitt på ca 67, eheh..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 102, 96 og 67, så man kan trygt si jeg hadde en nedadgående formkurve.. :fnise:

Foreløpig er jeg alene på lesesalen. Er det ingen andre som ser slutten av semesteret nærme seg litt for raskt? :klø: Første fag er fiks ferdig, innlevert og ute av verden allerede neste torsdag, så her er det bare å henge i! :dåne:

:kaffekopp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere (uoffisielt) er blitt prøvere da. Forhåpentligvis holder dere ikke på like lenge som oss. :dry:

Ang. testing: det er vel 14 dpo som er den dagen du kan begynne å teste, sånn egentlig. Men noen kan teste positivt på 10 dpo mens andre ikke tester positivt før 20 dpo. Så du får bare prøve deg litt frem. (Personlig tester jeg ikke før etter 14 dpo fordi syklusen min alltid har vært stabil og jeg får alltid mensen på 14 dpo. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere (uoffisielt) er blitt prøvere da. Forhåpentligvis holder dere ikke på like lenge som oss. :dry:

Ang. testing: det er vel 14 dpo som er den dagen du kan begynne å teste, sånn egentlig. Men noen kan teste positivt på 10 dpo mens andre ikke tester positivt før 20 dpo. Så du får bare prøve deg litt frem. (Personlig tester jeg ikke før etter 14 dpo fordi syklusen min alltid har vært stabil og jeg får alltid mensen på 14 dpo. :fnise: )

Uff nei, jeg håper jo ikke det tar så lang tid.. :sukk: Selv om jeg skal innrømme at jeg blir ganske pessimistisk av å lese om alle som sliter! :sjenert:

14 dpo ja, det er jo noen dager til.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet! :sjenert: Når/hvis TR kommer er det den rareste pms'en jeg har opplevd, men man blir vel kanskje sånn av å jakte rundt på symptomer.. :flau: Foreløpig ingen mensmurringer, men "vondt" i lysken, noe jeg selvfølgelig fant som mulig tidlig graviditetstegn da jeg googla det.. :roll: Jeg er håpløs altså! :murvegg: Vil egentlig bare få TR nå, så vi kan sette i gang som ordentlige prøvere neste måned.. :Nikke:

Over til noe langt hyggeligere - jeg troooor jeg er ferdig med en semesteroppgave som skal leveres neste torsdag! :bolledeig: Har finpussa et par timer nå, så nå skal den være i boks. Finfint, for da kan jeg konsentrere meg om de andre fagene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt alskens gravidsymptomer siden jeg sluttet på p-pillene uten å være gravid en eneste gang. Stol på meg, jeg vet hvordan det er. :fnise:

Jippi for ferdig oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten.. Vært hjemme en liten time, skal straks videre til neste post på programmet.. :Gjesp:

:trene: :

4/25: Styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for og ødelegge alt for deg;

Jeg testet negativt da jeg var 4 mnd på vei.

Er du usikker er det kanskje ikke dumt og ta turen innom et legekontor og teste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg ikke vært i dagboka di på lenge. Har du begynt med nye mål? :)

Det nye treningsmålet er 25 treninger før begynnelsen av juni! :jepp: Spørs vel hvordan det går, med eksamenstid og hele pakka rett rundt hjørnet, men nettopp derfor er det bra å ha mål, så ikke treninga er det første som blir nedprioritert.. ;)

Ikke for og ødelegge alt for deg;

Jeg testet negativt da jeg var 4 mnd på vei.

Er du usikker er det kanskje ikke dumt og ta turen innom et legekontor og teste der.

Negativt, 4 mnd på vei? :hakeslepp: Visste du det ikke før da, eller bare tok du en test for moro skyld?

Tror TR er i anmarsj her. Spotting og tull på gang. Gleder meg til å komme i gang med PP1 snart, så det gjør egentlig ingenting! Hadde vel vært i overkant optimistisk å tro at det skulle lykkes i PP0, som vi egentlig har hatt nå.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...