Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Uff ja.. Og man har jo rimelig høy terskel for å si ifra til en som har hatt lappen i nesten 50 år, spesielt når det er faren til ei god venninne som også sitter i bilen.. :sukk: Nei uff, glad jeg er hjemme igjen!!

Nå skal jeg være flink student et par timer, men så står kafétur med bestemor på programmet. Koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet for en biltur :riste: Godt at dere kom ut av bilen like hel!

Håper du koser deg masse hjemme på påskeferie :jepp: Og så koselig at du tar med deg bestemoren din på kafè :)

God påske videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok også en tur over grensa i påsken, men absolutt IKKE i morgen! :lol:

Håper du har noen fine feriedager (om enn med litt studering). God påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke i morgen det er sånn ræggar-treff over grensen? :lol: Herre jesu fader det må være slitsomt å være der da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke i morgen det er sånn ræggar-treff over grensen? :lol: Herre jesu fader det må være slitsomt å være der da :ler:

Oh yeah. Var der det året jeg var russ, aldri før eller siden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Hvem av oss to som er superflink, kan vel diskuteres, Pingting.. ;) I går var jeg f.eks. superflink til å handle glutenfritt i Sverige. Nå spiser jeg Magic 1-2-3s som skal gjøre det gøy for barna å spise frokost og lære tall samtidig.. :ler:

Og.. Har aldri vært så redd noen gang som i går! Det var faren til venninna mi som kjørte, og han kjørte seriøst som et svin! :dåne: Han godeste sa ifra flere ganger, men ble nesten ledd av. Jeg hadde tårer i øynene, hjertebank og fikk på flere tidspunkt skjelvinger fordi jeg var så redd.. Sendte til og med melding til broren min om at jeg er glad i han og resten av familien, bare sånn i tilfelle.. :flau::sjenert:

Skal ihvertfall -aldri- sitte på med han igjen! :riste:

å hjelpes :haar: åsså at han ikke hørte på dere engang :sjokkert:

godt dere kom i fra det like hele :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herregud for en biltur!

Angst!! :sjokkert:

Håper påska blir fin sånn ellers ihvertfall :biggrin:

Kos deg og nytt mannen, fri og det gode som påska har og by på sånn ellers!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazzi!

Da har jeg fått kikket innom boka di :)

Har vært så sløv her på kg etter at bryllupet var overstått!

men nå er det jo nye ting som skal planlegges og da er kg fantastisk å ha :) nå tror jeg har jeg blir værende uten stopp :wink:

Kjørte dere til strømstad da og handlet? hva pleier du å handle av glutenfritt?

baker du brød selv? jeg har lyst til å prøve å bake eget brød.. må bare finne noen mindre brødformer, de blir så fort tørre disse glutenfrie brødene. men nå sa min kjære her at om jeg klarte å få til et godt glutenfritt brød så gikk han gjerne over til det istedet for å kjøpe kun til seg selv. kaster noe enormt med brød..

Håper dere får kost dere masse i påsken :)

hva slags sommerjobb hadde du søkt på? er det her nede?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere holder liv i boka mi, alle sammen! :jepp: Kjempekoselig! :klemmer: til alle - MaiL, Muffin!, dinedama, *Twinklestar*, LilleEkorn, MarianneE og ikke minst Mokkon83 - velkommen til deg! :jepp:

Vi var i Svinesund, tok ferja fra Sandefjord til Strømstad og så fra Moss til Horten på tilbakeveien. Tok sin tid, men vi fikk i det minste handla litt. Av glutenfritt kjøpte jeg knekkebrød (Fette croccanti fra Schär), Semper tagliatelle, litt frokostblanding og noen kjeks.

Jeg baker ikke brød selv, men har lagd ostemuffinsene til MarianneE et par ganger, de er veldig gode + at de er kjekke å ha i frysa! :tommelopp: Spiser for det meste knekkebrød jeg. Eller så legger jeg frossent brød med ost og skinke i ovnen på 225 grader i 10 minutter. Funker fint å ha med seg som lunsj også, hvis det er lagd samme morgen. Blir ikke sånn "typisk glutenfritt".. :spy:

Hjelpe meg - etter påske må vi intensivere treninga litt, for nå går vi fra middagsselskap til middagsselskap.. Gikk en tur i formiddag, men ellers blir det fint lite aktivitet. Og fint lite kjærestetid.. Ble endelig litt :sengekos: i går, sannelig på tide! :fnise:

Nei, nå kaller spillkveld og hvitvin. Jeg kommer sterkere tilbake! Fortsatt god påske til alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fette croccanti er bare kjempe godt!

Med gulost på! :tommel:

Ang frokostblanding, har du smakt Semper flingor med rôda bãr DET er godt det!

Ellers legger jeg merke til skryt av ostemuffinsene mine.

:tommel:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang frokostblanding, har du smakt Semper flingor med rôda bãr DET er godt det!

Nei, den har jeg ikke smakt. Tror jeg så på den i Sverige, men lot den stå. Burde tydeligvis latt den få plass i handlekurva! :fnise:

Ostemuffinsene dine fortjener masse skryt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, de flingorna burde du tatt med meg.

Jeg mener de smaker ganske likt Kellog's SpecialK men er ikke heeelt sikker.

Er så veldig mange år siden jeg spiste SpecialK nemlig. :fnise:

Forresten....

Gratulerer med påskeegg dagen!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påskeeggdagen, du liksom! :snurt: Det er i morra det! :jepp:

..selv om jeg med åra har skjønt at det er ganske mange som opererer med feil dag, altså i dag.. :fnise:

Nå koser jeg meg med kaffe, Schär sjokoladevaffelkjeks og et latterlig dårlig oppgaveskrivingsforsøk. Skal kanskje besøke et vennepar og deres lille datter snart. Har ikke sett henne siden i sommer, så regner med at hun har vokst endel, selv om hun ligger et godt stykke bak andre barn på samme alder, for hun ble født 3 måneder for tidlig stakkars.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg trodde også at det var lørdagen som var den store påskeeggdagen. Påskemorgen slukker sorgen, liksom?? Mitt egg ble forsåvidt fortært allerede på skjærtorsdag... Klarte ikke vente ;)

Håper du har hatt en bra påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en finfin påske! :jepp: Sitter på lesesalen igjen nå. Plutselig er det jo ikke mer enn innspurten igjen av semesteret! :hakeslepp: Det blir sinnsykt travelt fremover, men det er det lite jeg kan gjøre med. Måtte ha noen dager med helt fri i påska, for å få lada batteriene litt. Har heldigvis klart å være flink hittil i dag, selv om det er første dag etter ferien. Nå skal jeg snart kjøpe meg en kaffe, sånn at jeg er klar for ny giv etter min bittelille kg-pause! :jepp:

:klemmer: til de som måtte ønske/trenge en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en finfin påske! :jepp: Sitter på lesesalen igjen nå. Plutselig er det jo ikke mer enn innspurten igjen av semesteret! :hakeslepp:

Er det ikke merkelig hvordan det der alltid kommer brått på? Gjør det hvert semester for min del, ihvertfall.

Du er så flink du, får inntrykk av at du alltid jobber masse. Ganske inspirerende, faktisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...