Mazilla Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3441 Del Skrevet 22. november 2010 Har fått positivt svar på den skumle mailen! Nå er både veilederen min her og veilederen hos dem jeg skriver oppgave for fornøyde, og det er i grunnen en ganske god følelse! De har forøvrig aldri vært misfornøyde, bare underinformerte, fordi jeg er god på å utsette utsendingen av det jeg ser på som skumle mailer Note to self: Begge er blide og positive damer som bare er ute etter å hjelpe meg, og det er ikke skummelt å sende mail til dem, bare nyttig og lærerikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2010 #3442 Del Skrevet 22. november 2010 Åh, så digg! Skumlemailer er skikkelig skummelt, men du verden så godt det føles når man får positivt svar på dem! PS: du slo meg med to timer på lesesalen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2010 #3443 Del Skrevet 22. november 2010 Bra med positivt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3444 Del Skrevet 23. november 2010 Fikk et positivt svar i dag morges også, så her går det fremover! Dobbel trening i dag. Først spinning, så styrke. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3445 Del Skrevet 24. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. november 2010 #3446 Del Skrevet 24. november 2010 hehehe, treig dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3447 Del Skrevet 24. november 2010 En smule. Men nå har jeg hatt lang lunsj, så nå satser jeg på bedre tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. november 2010 #3448 Del Skrevet 24. november 2010 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. november 2010 #3449 Del Skrevet 24. november 2010 Nå fant jeg dagboka di, gitt. Jippi. Jeg bare leita feil sist jeg prøvde å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3450 Del Skrevet 24. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3451 Del Skrevet 25. november 2010 Min første helt spikra informantavtale er i boks! Måtte flere strømme på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. november 2010 #3452 Del Skrevet 25. november 2010 Ooooh! Grattis! Å finne informanter er noe av det skumleste jeg har gjort. Jeg vet ikke hva slags folk du er ute etter, men jeg skulle snakke med helt vanlige folk, og måtte ringe i øst og vest litt sånn tilfeldig. Dritskummelt. Krysser fingrene får at du får masse masse avtaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3453 Del Skrevet 25. november 2010 Så tilfeldig er heldigvis ikke mitt utvalg, men jeg synes sannelig det er skummelt nok likevel! Nå er det straks på tide å pakke sakene. Planen var egentlig å trene i dag, men vi utsetter det til i morgen eller lørdag, for begge har behov for litt hjemmetid. Og kjærestetid. Har blitt litt lite av det i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. november 2010 #3454 Del Skrevet 25. november 2010 Greit med kjærestetid, må passe på å ha det også Bedre å sitte i sofaen med kjæresten ved siden av, og brownies til å stappe i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3455 Del Skrevet 25. november 2010 Utrolig viktig med litt kjærestetid også ja! Vi satt i sofaen en stund, men så fant vi plutselig ut at det var kundekveld på senteret rett ved her, så da gikk vi dit. Fikk kjøpt julebordantrekk til han godeste fra topp til tå, og en genser og ullundertøy til meg. Veldig kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3456 Del Skrevet 26. november 2010 Bare tull og vas hittil i dag. Nå: Effektiv jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3457 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg synes denne filmen var litt på kanten jeg.. Det er jo ganske tydelig hvor alle fryser mest, og når det er på kroppsdeler man vanligvis ikke viser på TV blir det litt småpinlig! På teknisk museum i sommer stod jeg foran en vegg med varmesøkende kamera, og var nesten rødglødende "der nede". Rimelig pinlig... Fant forresten ut i ettertid at jeg akkurat var blitt gravid da. Kanskje man er litt varmere der da? Nekter å tro at mitt underliv er såå mye varmere enn alle andres til vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. november 2010 #3458 Del Skrevet 26. november 2010 Var nok bollen i ovnen som hadde begynt å steke åh gid så morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3459 Del Skrevet 26. november 2010 Litt trøtt i kveld ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. november 2010 #3460 Del Skrevet 26. november 2010 Du er ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå