Mazilla Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3401 Del Skrevet 16. november 2010 Begynner å nærme meg noe jeg kan sende til veileder nå. Har god tro på å få sendt det i løpet av formiddagen. Kanskje jeg skal si innen lunsj, bare sånn for moro skyld og galskap? Ja, det gjør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. november 2010 #3402 Del Skrevet 16. november 2010 Moro og galskap er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2010 #3403 Del Skrevet 16. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3404 Del Skrevet 16. november 2010 Snart klart til avsending! I den grad en kladd til en kladd kan bli klar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3405 Del Skrevet 16. november 2010 Sendt! Tror sannelig jeg skal lage meg en kopp kakao jeg. Har gitt opp kaféen og gått til innkjøp av poser som skal blandes med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3406 Del Skrevet 16. november 2010 Brannsår på tunga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. november 2010 #3407 Del Skrevet 16. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. november 2010 #3408 Del Skrevet 16. november 2010 Æh, nå satt jeg plutselig med en kopp kakao jeg og... *skylder på mazilla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3409 Del Skrevet 16. november 2010 Bare hyggelig å kunne bidra til positiv påvirkning! Snart en time siden jeg sendte avsted alt, har foreløpig ikke gjort annet enn å surre på nettet og brenne meg på kakaoen siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2010 #3410 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg tror det er vanlig praksis å få fri resten av dagen etter at man har sendt noe til veileder! Dette lønner det seg derfor alltid å gjøre tidlig på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3411 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde jo fri i går da, så jeg vet ikke helt om jeg har fortjent det.. Planen er ihvertfall å lese ferdig en artikkel jeg har slåss med i noen dager nå først, og så evt dra etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 17. november 2010 #3412 Del Skrevet 17. november 2010 God morgen Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3413 Del Skrevet 17. november 2010 God formiddag D.O.A. (og dere andre!) Hittil i dag har jeg faktisk klart å være litt effektiv. Ikke verst! Måtte ha en liten kg-pause nå, men jeg tror ikke den blir så lang, for da er det så vanskelig å komme inn igjen i lesinga etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. november 2010 #3414 Del Skrevet 17. november 2010 Heia Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3415 Del Skrevet 17. november 2010 Dilemma: Fullføre dagbokrunden eller gå tilbake til pensum? Tror sannelig jeg skal være overmenneske og gå tilbake til pensum, og så heller ta en liten dagbokrunde igjen halvveis i kapitlet, f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2010 #3416 Del Skrevet 17. november 2010 på deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3417 Del Skrevet 17. november 2010 Så koselig! Denne boka er ikke så fryktelig spennende for tida, den handler mest om skolen, men du er hjertelig velkommen til å stikke innom i blant likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2010 #3418 Del Skrevet 17. november 2010 Så koselig! Denne boka er ikke så fryktelig spennende for tida, den handler mest om skolen, men du er hjertelig velkommen til å stikke innom i blant likevel! jeg liker meg i boka di jeg og vil gjerne følge skolegangen videre har ikke helt styr på hvor du ligger an i studiene nå, men kanskje en liten oppsumering?? (kan ta det på PM altås, hvis du vil.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3419 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har begynt på masteroppgaven nå for et par uker siden, og skal levere 1.april. Har termin 21. (men det står det mer om i Mazziluskboka som ligger blant graviditetsbøkene). Etter det er jeg ferdig med studier for en stund. Synes det holder nå, etter snart 6 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2010 #3420 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har begynt på masteroppgaven nå for et par uker siden, og skal levere 1.april. Har termin 21. (men det står det mer om i Mazziluskboka som ligger blant graviditetsbøkene). Etter det er jeg ferdig med studier for en stund. Synes det holder nå, etter snart 6 år.. det virker som om du har nok å henge fingrene i om dagen så flink du er så spennende med både masteroppgave og baby!! lette etter link til babydagboka, men fant den ikke... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå