Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg erklærer herved dagens hjemmekontor for åpnet.

:romeo:

:romeo: :romeo: :romeo:

:romeo: :romeo: :romeo: :romeo: :romeo:

:romeo: :romeo: :romeo:

:romeo:

(Musikk må jo til på en åpningsseremoni...)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei :vinker:

Ser ut som om du koser deg med både stuider og knerten i magen :jepp:

Hørte du noe mer fra han godeste angående lønnsdiskusjonene? Nå ha vært virkelig serious business siden de holdt på så lenge..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg MaiL! :klemmer:

Jeg koser meg forsåvidt jeg, samtidig som jeg er litt småstressa.. ;)

Han godeste kom hjem litt før kl 23. Det er visst litt konflikter på gang mellom ledelsen og de ansatte. Forhåpentligvis ordner det seg. Spiller forsåvidt ingen stor rolle for han siden vi skal flytte til sommeren, men samtidig er det jo kjedelig å jobbe i et dårlig klima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til skolen for en halvtime siden. Skulle være kjempeeffektiv så fort jeg hadde spist yoghurten min, men det skulle visst ikke skje. I stedet havna jeg på musejakt. Nå er musa innesperret på kopirommet (usikker på hvor lurt det er, men jeg har ihvertfall hindra rømning!), og vaktmesteren er varsla. (Flinke-Mazzi eller dumme-Mazzi? Mus klarer vel ikke å ødelegge kopimaskiner? :klø: :sjenert: )

Nå sitter jeg her og beundrer (?) dagens fangst. Det er nemlig glassvinduer hele veien rundt, så jeg ser krypet løpe frem og tilbake over gulvet. :haar:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, jeg har vanskelig for å se det søte i den, men det er mulig jeg er rar. Det gikk nettopp ei forbi som sa "ååååh" da hun så den, så den er sikkert av typen søt! :fnise: Vil tippe den er i underkant av 10 cm fra snute til haletipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Er det nå jeg skal gå helt inn i helterollen og fortelle hvor vanskelig det var??)

Ehm.. Jo, altså.. :sjenert:

Den løp inn der av seg selv da jeg nærma meg for å ta bilde. Og vips så lukka jeg døra bak den. Så det var vel ikke akkurat den største bragden på rullebladet mitt. Riktignok en av de største dyrefangerbragdene, men det henger mer sammen med at jeg ikke har fanga sånn fryktelig mange dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en bragd med musa :jepp: Du bør være litt stolt av deg selv ihvertfall ;)

Aå kjedelig med konflikter på jobben til han godeste, skjønner jo at siden dere flytter så er det ikke "krise" for han, men som du sier - ingen er tjent med å jobbe i et konfliktfylt arbeidsmiljø :)

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror Crocodile Dundee ville vært stolt av deg! :Nikke:

Uansett er det vel greit å si fra - mus kan såvidt jeg vet gnage i stykker ledninger om de får nok tid på seg.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt mail til vaktmesteren, men det har ikke vært noen der foreløpig. Nå har musa gått i dekning i tillegg.. :roll: Enten har den på magisk vis klart å finne en utvei, eller så ligger den lunt og godt og klekker ut masse små musunger i haugen med papirsøppel. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg undersøkte den ikke så nøye, men er ikke mus gjerne gravide da? Synes ikke de gjør annet enn å få unger jeg. Så joda, snart er nok skolen full av småkryp! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se dem fordi de ikke har øyne? :klø: :fnise:

Nå har jeg levert en oppgave. Deilig å ha den ute av verden! :bolledeig: Straks er det lunsj med ei venninne som har permisjon, men som kommer en tur innom skolen med knøttet sitt. Koselig! :)

Etter det får jeg heller prøve å være litt produktiv når det kommer til det jeg snart skal sende til veilederen min. Alt til sin tid! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...