Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er full vinter ute, og laver fortsatt ned med snø, så jeg har nettopp forlatt min lune hule under dyna. Har lest i en roman i et par timer, men fant ut at det var på tide å stå opp. Nå har jeg lagd meg en kopp Baileys-te. Spent på hvordan den er. Daffer rundt i ullundertøy og tøfler, og har ikke planer om å kle meg noe mer med det første.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke så veldig god. Mulig jeg hadde for lite søtning i.. Nå er det slutt på sofalivet, for nå har han godeste funnet ut at vi skal ut og lage snølykt! :overrasket: Jeg prøver å si at det er verdens kjedeligste ting å lage i snø, men han gir seg ikke. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Koselig å se på snølykten etter det er blitt mørkt hvis man tenner et lys inni da. Men ellers er det en døll ting å lage ja... :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snølykta ble fin den, sett bort fra at den var litt skjeve tårn i Pisa-aktig.. ;) Vi tente den for tidlig, så den var slukket innen det ble mørkt, men pytt sann. Da lykta var ferdig gikk vi en tur, siden vi først var ute. Godt å komme seg litt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Jeg har lyst til å dra hjem til senga mi, trekke dyna godt rundt meg, og bli der til våren kommer. Det hadde vært deilig det! :sleeping:

:snø: :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for hvis du går hjem og legger deg, kan jeg også gjøre det! :Nikke: Du er jo mitt store lesesalsforbilde vettu! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Åneidu, jeg har tenkt å site her til 5-tiden i dag!

Og, eh, oi, hva gjør jeg her inne igjen...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prokrastinerer såklart! :jepp: Det må til i en travel studiehverdag! :Nikke:

Femtida, sier du? Jeg hadde planer om fire, men hvis jeg skal være like flink som deg, så må jeg vel sitte til fem! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"Flinke-Mazzi" er nå oppdatert i dagbøkene og på den siste halvtimen på Twitter. Har gjort noe fornuftig også, men ikke på langt nær nok. Fortsetter jeg sånn blir det trøstekakao istedet for belønningskakao! :sukk: (Kakao blir det med andre ord tydeligvis uansett..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke kakao. Da klokka ble tre hadde jeg ikke lyst på. Tror jeg drar snart jeg. Bedre lykke neste gang. Dvs i morgen. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyst på kakao!? Er det mulig det a? :blink:

En møkkakonsentrasjonsdag gjør ikke så stor forskjell, egentlig. Og er helt umulig å unngå. *sender gode morgendagsvibber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersosial kveld i dag. :roll: Han godeste er på et lønnsdiskusjonsmøte hjemme hos en kollega. De begynte kl 18, og jeg har enda ikke hørt noe fra han. Merkelig! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...