Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3301 Del Skrevet 2. november 2010 Har ikke internett, og får ikke skrevet ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3302 Del Skrevet 2. november 2010 Nettet er i det minste tilbake. Har satt sammen det jeg har av tekst til masteroppgaven hittil. Mye/alt må nok skrives gjennom en gang eller to til, men likevel: Jeg har 22 sider! Oppgaven skal ende på mellom 50 og 70, så jeg ligger i grunnen godt an, synes jeg. Må bare få gjort den dumme datainnsamlinga, så jeg har noe å analysere... Det er jo tross alt det viktigste i oppgaven. Også må jeg få godkjent tema da. Men det tar jeg nesten for gitt.. Får se om jeg er like optimistisk etter morgendagens kontraktinngåelse! Nå skal jeg bare nyte tilværelsen og hvile på mine laurbær, så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2010 #3303 Del Skrevet 2. november 2010 Herregud så mange sider man må skrive a! :dåne: At folk gidder å lese gjennom og rette sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3304 Del Skrevet 2. november 2010 Det er jo ikke akkurat snakk om å rette det da.. Oppgaven er et selvstendig forskningsprosjekt, og da ser de på hva slags teori jeg har brukt for å underbygge analysen, hvilken metode jeg har brukt og hva slags funn jeg kommer frem til. Det finnes derfor ikke riktige eller gale svar, bare ulike måter å komme til målet på, og ulike konklusjoner å trekke ut av et materiale... Om det gjorde deg noe klokere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2010 #3305 Del Skrevet 2. november 2010 Alt for avansert for min vidregåendehjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. november 2010 #3306 Del Skrevet 2. november 2010 Alt for avansert for min yrkesfaghjerne også. Men sikkert artig for deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3307 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg håper jeg skjønner det selv med tid og stunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2010 #3308 Del Skrevet 2. november 2010 Eh, okei Da skjønte jeg det litt, men synes allikevel det er litt rart Men, at de gidder å lese gjennom så mye da Kan ikke si jeg ser frem til å begynne på høyskole, om jeg må drive med sånne hermåduvrihjernenogtenketildublørutavøra oppgaver som må ha altfor mange sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3309 Del Skrevet 2. november 2010 Det er jo stor forskjell på studier da, så det tror jeg ikke du skal være redd for! Dessuten begynner man jo ikke med masteroppgaveskriving.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. november 2010 #3310 Del Skrevet 2. november 2010 Og takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. november 2010 #3311 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke for avansert for min har-én-mastergrad-og-holder-på-med-den-andre-hjerne! (men vis den noe praktisk anlagte greier, så går den og gråter litt i et hjørne. Ulempen med å være akademiker - det er ikke alle av oss som er like funksjonelle, gitt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. november 2010 #3312 Del Skrevet 2. november 2010 Det er som regel ikke noe problem å få nok sider på masteroppgaven, snarere tvert imot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3313 Del Skrevet 3. november 2010 Sant det Androide, jeg er forsåvidt ikke redd for å ikke få nok sider.. Nå sitter jeg på kafé med en latte og psyker meg opp til veiledermøtet etterpå. Det kan vel umulig gå veldig galt, men samtidig er det jo spennende å se om vi finner tonen og har noen form for kjemi. Det kan jo være litt avgjørende... Ja ja, om ikke annet får vi skravle i vei om graviditet og småbarn. Hun har nemlig egentlig svangerskapspermisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3314 Del Skrevet 3. november 2010 *rykk tilbake til start* Sitter her og slåss med verdens tyngste artikkel, mens jeg koser meg med verdens vondeste kjeks... :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. november 2010 #3315 Del Skrevet 3. november 2010 1. legg fra deg kjeksen 2. true artikkelen med å fore den med vond kjeks hvis den ikke ser til å bli litt mer spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2010 Forfatter #3316 Del Skrevet 3. november 2010 Endelig på vei hjem. Ble nesten ferdig med artikkelen, men sparte noen sider jeg kan kose meg med i morgen tidlig. Nå gleder jeg meg til å komme hjem til (forhåpentligvis) ferdig middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2010 #3317 Del Skrevet 3. november 2010 Hvordan gikk møtet med veileder? Det er tydeligvis forksjell på masteroppgaver også, hvis dere må lage dataene dere skal analysere selv. Det gjorde ikke vi på mitt studie, så der var det ikke sankk om å finne opp noe krutt. Men det tok jammen tid og energi allikevel... Drita glad jeg er ferdig med det!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3318 Del Skrevet 5. november 2010 Møtet med veileder gikk fint, selv om jeg ble litt stressa av det. Det er ikke noe krav at vi skal gjennomføre egen datainnsamling, men alle gjør det. Det er bare snakk om å gjøre noen intervjuer og sånt da. Tid og energi vil nok dette også da, ingen tvil om det. Likevel sitter jeg her og glaner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2010 #3319 Del Skrevet 5. november 2010 Heh - miste-piffen-etter-møte er da et velkjent fenomen. Skal du intervjue altså? Kult! Har intervjuet selv i forbindelse med masteren min, det er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2010 Forfatter #3320 Del Skrevet 6. november 2010 Først styrketrening, så spinning, nå lesesalen. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå