Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:vinke:

Håper du fikk til å lese litt igår på lesesalen:)

Har sittet å lest gjennom de siste sidene i boka di og er forresten helt enig i at mennene våre ikke burde ta våre hjemlige sysler for gitt! :) Godt du fikk massasje med noko attåt på lørdagen som en slags takk for innsatsen! ;) Menn er tross alt ikke så verst å ha, når jeg tenker meg om :gjeiper:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Håper du fikk til å lese litt igår på lesesalen:)

Har sittet å lest gjennom de siste sidene i boka di og er forresten helt enig i at mennene våre ikke burde ta våre hjemlige sysler for gitt! :) Godt du fikk massasje med noko attåt på lørdagen som en slags takk for innsatsen! ;) Menn er tross alt ikke så verst å ha, når jeg tenker meg om :gjeiper:

God helg!

...de gjør det bare så vanskelig og bli satt pris på noen ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! :Nikke:

Nå har vi vært på trening. Planlegger å gå tur etterhvert, men det får bli litt senere. Først må vi hvile oss litt.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sånn ut ja.. Søkte til og med opp brukeren og vis innlegg/emner, men fikk ikke opp noen bok. :( Håper det går bra med henne!

Ser på Robinson. De har smugla inn masse goder, bl.a tannbørster og kaffe, men også penger. Hvordan i alle dager skulle det hjelpe med penger på en øde øy? :klø: Dumme folk altså! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, jada. :sprettoy:

Men dte passer ganske godt overens med mine antagelser om at det hverken er de skarpeste knivene, dypeste skjeene eller gaflene med flest tagger som blir med i de programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig arbeidsdag i dag. Føler meg veldig effektiv, men når jeg ser på hva jeg har gjort er det ikke stort. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått utretta noe også, så nå er følelsene litt mer enige.. Snart er det vel kanskje tid for å planlegge ukas middager? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det burde jeg gjøre også. (eh, våre middager altså. Ikke deres. :ler:)

Men noen ting går treigere å få gjort, altså. Så man kan både være effektiv og ikke få gjort så mye. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne planlegge våre også altså! :fnise: Bare ikke :fisk: !

Noen ting tar helt klart mer tid. Problemet er bare at i dag morges satt jeg på KG og følte meg effektiv. Skivebom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært effektiv med ordentlige ting etterpå altså! Så det er ikke bare dagbokrunden som står igjen som dagens prestasjon.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en skummel mail.. Må ringe ei dame jeg ikke kjenner. Jeg liker ikke å ringe fremmede folk! :bond::redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, nå er jeg rent sjokkert over meg selv! Jeg tok mot til meg og ringte med en gang! (Tenkte det var best, for da husket hun kanskje hvem jeg var...) Det gikk finfint, og vips så er mange papirting på vei ut av verden. Ooooog... Masterkontrakten skal signeres i overimorgen! :bond: :bond: :bond:

Plutselig ble jeg en smule stressa her.... :bond:

Dette kommer aldri til å gå!

Jordmor har sagt: stress minst mulig, ikke ta sikte på for mye jobb. Mazzi gjør: sikter på å skrive masteroppgave innen Mazzilusken kommer.

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke annet å gjøre enn å ta ett skritt om gangen. Det første skrittet i dag bør kanskje være å komme meg avgårde til skolen... :sjenert: Jeg har ikke kunnet dra før nå, for jeg måtte sette på et par vaskemaskiner, og så lagde jeg omelett til lunsjen, og den måtte jo tross alt avkjøles før den kunne pakkes ned.

Men nå: Skolen. :Nikke: Må bare pusse tennene, skifte, pakke, legge tøyet i tørketrommelen og litt sånn først... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...