DDuck Skrevet 25. oktober 2010 #3261 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hva i all verden skal vi med det? :klø: Er det sånn type facebook "dinedama liker dette" knapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #3262 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror det. Så en tråd fra admin om det. Kan sikkert være nyttig på bable/krangleforumet, men i dagbøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2010 #3263 Del Skrevet 25. oktober 2010 Teit å ha sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3264 Del Skrevet 27. oktober 2010 For andre dag på rad dropper jeg lesesalen til fordel for kafé. Jeg er utrolig lei av bussturen til og fra skolen, lesesalen i seg selv, (noen av) folka og lukta av gamle teposer og brukt snus, så jeg trengte en liten timeout derfra. I går fikk jeg skrevet et helt utkast til metodekapitlet til masteroppgaven, dvs nesten 10 sider. Jeg var rett og slett supereffektiv, om jeg får si det selv. I dag jobber jeg litt med innledning, bakgrunn osv, men jeg får ikke gjort så fryktelig mye mer før jeg har fått gjort datainnsamling. Koselig å være kaféstudent i grunnen. Jeg jobba mye mer på kafé før, og hadde nesten glemt hvor bra jeg jobber her. Sitter på vindusplass med en stor appelsinte og levende lys og ser utover byen. Morgenrushet har nå gått over i en litt roligere takt. Koser meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 #3265 Del Skrevet 27. oktober 2010 høres mye bedre ut enn lesesalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. oktober 2010 #3266 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det hørtes mye bedre ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. oktober 2010 #3267 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hørtes veldig koselig ut å være kaféstudent. Og så flink og effektiv du har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3268 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kaféstudentlivet passer meg ganske fint, ihvertfall når jeg holder på med ting som ikke krever så mye pensumlitteratur tilgjengelig. I dag må jeg opp på skolen igjen, men etter en liten pause skal det forhåpentligvis gå greit. I går var vi på kino. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3269 Del Skrevet 28. oktober 2010 Må vel kanskje surre meg til skolen snart... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2010 #3270 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, du får henge i! Kafèstudent høres bra ut, ihvertfall så lenge du får gjort noe! Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. oktober 2010 #3271 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg må enten ha 99,9% stillhet eller konstant bråk for å få konsentrere meg, jeg. Kaféstudering er slett ikke dumt sånn sett, men det er sjeldent jeg kommer på å gjøre det. Kanskje jeg blir inspirert av deg en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3272 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sånn er jeg og, Pingting. 100% ro er det ihvertfall ikke her.. Ti minutter på lesesalen, og jeg holder allerede på å bli gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. oktober 2010 #3273 Del Skrevet 28. oktober 2010 Auda! Har dere stor lesesal eller? Her er det rundt 40 plasser, tror jeg - men det er sjeldent mer enn 10 stk her samtidig Det er klart det blir slitsomt hvis det er endel mennesker, også med "lovlig" bråk som å gå i døre, pakke sekk, lete i bøker, snufsing etc. Det eneste som klarer å irritere meg er at hun som sitter ved siden av meg har sånn innmari pipenese. Konstant. Tror ikke hun vet det selv, men jeg kan liksom ikke si noe heller. (måtte klage litt i noen andres dagbok, tror hun vet hvem jeg er her inne ) Kommet deg til skolen, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3274 Del Skrevet 28. oktober 2010 Auda! Har dere stor lesesal eller? Her er det rundt 40 plasser, tror jeg - men det er sjeldent mer enn 10 stk her samtidig Det er klart det blir slitsomt hvis det er endel mennesker, også med "lovlig" bråk som å gå i døre, pakke sekk, lete i bøker, snufsing etc. Det eneste som klarer å irritere meg er at hun som sitter ved siden av meg har sånn innmari pipenese. Konstant. Tror ikke hun vet det selv, men jeg kan liksom ikke si noe heller. (måtte klage litt i noen andres dagbok, tror hun vet hvem jeg er her inne ) Kommet deg til skolen, forresten? Om jeg har kommet meg til skolen? Jeg skrev jo at jeg er på lesesalen, tulling! Her er det 12 plasser, men vi er sjeldent mer enn 5-6 stykker. Ikke akkurat store rommet altså. Problemet er bare at alle kjenner alle, og noen er veldig glade i å prate, og skjønner ikke at ikke hele verden synes nettopp deres oppgave er superinteressant for gud og hvermann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2010 #3275 Del Skrevet 28. oktober 2010 I gamledager, da jeg studerte , så klarte jeg aldri å lære meg å bruke lesesalen. Jeg var alltid mye mer interessert i hva de andre leste, enn det jeg skulle lese selv. Ergo ble det mest hjemmelesing på meg... Håper du klarer å ignorere tullingene og få gjort det du skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3276 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gamle dager, du liksom! Jeg har aldri lest på lesesal tidligere, men nå har jeg så mye bøker og ting og tang at jeg ikke kunne klart meg uten. Det er på en måte arbeidsplassen min, mer enn en tilfeldig leseplass. Han som sitter ved siden av meg er her heldigvis ikke så ofte, for jeg er ganske god til å se hva andre driver med jeg og.. Men i dag er jeg egentlig flinkest til å ikke gjøre noe som helst. Lengter hjem til sofaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. oktober 2010 #3277 Del Skrevet 28. oktober 2010 Åja, du skrev jo det jo! *tar et hint og øker koffeininntaket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2010 #3278 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er jo nesten gamledager da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3279 Del Skrevet 28. oktober 2010 Når var du ferdig med studiene da, Neferet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2010 #3280 Del Skrevet 28. oktober 2010 I 2005! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå