Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne komme med noe mer konstruktivt, men....

Mannfolk er håpløse.

Min er intet unntak når det kommer til husarbeid, skjønt han glimter til når han blir spurt om det.

Men hvorfor må jeg spørre for at det skal skje noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe konstruktivt er ikke alltid nødvendig, MarianneE! Det er vel så god trøst å høre at andre også har det sånn.. ;)

Takk for :klemmer: , Neferet. Det hjelper godt det og! :)

Nå har vi hatt en riktig fin morgen. Først sov vi til vi våkna (for min del var det til blæra sa ifra). Så fikk jeg en nydelig massasje, og da gikk det som det måtte.. :sjenert: Har litt dårlig samvittighet for at det har blitt mindre av :sengekos: i det siste, men det er ikke bare-bare å overprøve kroppen heller! :riste: Etter en lang dusj har jeg nå satt på to vaskemaskiner og tømt trappa for is, mens han godeste har henta vintersko på boden. En fin og effektiv morgen! :jepp:

Skrevet

Skjer lite på husarbeidsfronten på eget initiativ her heller. Med unntak av innsetting og tømming av oppvaskmaskinen da, det er innarbeidet som hans oppgave. Får begynne i det små. ;)

Håper lørdagen har fortsatt like bra. :)

Skrevet

Flott morgen! :jepp:

:jepp:

Skjer lite på husarbeidsfronten på eget initiativ her heller. Med unntak av innsetting og tømming av oppvaskmaskinen da, det er innarbeidet som hans oppgave. Får begynne i det små. ;)

Håper lørdagen har fortsatt like bra. :)

Ja, å begynne i det små er tydeligvis det eneste som nytter. Nå fikk jeg akkurat beskjed om å sette meg, så skulle han ta oppvasken. Kanskje noe har gått inn? Ihvertfall for en liten stund.. ;)

Lørdagen har fortsatt minst like bra. :) Vi var lenge i byen i formiddag. Satt på kafé og spilte brettspill, så gikk vi på Tilbords og kjøpte et par tallerkener. Serviset vi ønska oss til bryllupet er på vei ut, så vi kjøpte et par vi kan ha i backup i tilfelle noe knuser. Kosta nesten ingenting :nigo:

Nå har vi sett en episode av Mad Men og spist forrett; Asparges med serranoskinke, stekt i ovnen. Min første spekeskinke som :gravid: , og det var helt fantastisk! :sikle: Snart skal vi ha biff. Finfint! :spise:

Skrevet

På plass på lesesalen igjen. Hvor ble helga av? :klø: I dag er planen å bli helt ferdig med en oppgave som skal inn om noen uker, sånn at den er helt ute av verden. Hvor mye jobb det er, gjenstår å se. Jeg har fått noen nye ideer som gjør at jeg må omrokkere en del, men forhåpentligvis skal det være overkommelig å bli ferdig i løpet av en arbeidsdag. Det er visst bare å skride til verket! :Nikke:

Skrevet

På plass på lesesalen igjen. Hvor ble helga av? :klø:

Aner ikke, den har ikke oppholdt seg noe lengre i disse traktene :vetikke:

Lykke til med oppgaveskriving! :kaffekopp:

Skrevet

Takk takk. Jeg har dessverre allerede støtt på dagens første problem: Skriveren funker ikke. Dvs at jeg må gå i sikkert tre minutter for å komme til en annen skriver. Det er for mye stress. Ergo får jeg ikke skrevet ut. Det gjør det mye vanskeligere å få oversikt. :Gjesp:

Skrevet (endret)

:fnise:

Ta deg en liten gåtur nå ;)

Endret av Minttu
Skrevet

Jammen, jeg hadde akkurat en liten gåtur for å kjøpe kakao. Nå må jeg da få lov til å surre på KG en times tid mens jeg nyter den! :jolie:

:sjenert:

Skrevet

Ja det skal du få lov til, men du kan gå etterpå :fnise:

Men nå må du huske at jeg kanskje ikke er den rette til å si slikt ;)

Det hadde tatt meg langt tid også :ler:

Skrevet

Løsningsorientert som jeg er, har jeg nå funnet ut at jeg lar oppgaven ligge til printeren funker igjen. I mellomtida kan jeg lese pensum i det andre faget. :idesmil:

Skrevet

Hva gjør man vel ikke for å slippe en tre minutters tur til neste printer? Latskapen lenge leve! ;)

:Gjesp:

Skrevet

Har det grønne plusstegnet for å gi positiv tilbakemelding på hvert innlegg vært der tidligere? :klø:

Skrevet

Det kom i går, tror jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...