Gjest Neferet Skrevet 20. september 2010 #3021 Del Skrevet 20. september 2010 Eplekaka er herved prøvd og godkjent på alle mulige måter!!! Lykke til med hjemmekontor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. september 2010 #3022 Del Skrevet 20. september 2010 *sender gode arbeidsvibber* (så har jeg en unnskyldning hvis jeg ikke er så flink i dag, jeg har jo sendt alle vibbene til deg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #3023 Del Skrevet 20. september 2010 Ettersom jeg er treg: Gratulerer så fantastisk mye med baby i magen Mazilla! :rødme: Så herlig! Klem (reka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3024 Del Skrevet 20. september 2010 did not! jeg kjøpte bare en brus, og det holdt perfekt Da så.. Eplekaka er herved prøvd og godkjent på alle mulige måter!!! Lykke til med hjemmekontor! Så bra! Hjemmekontor ja.. Bør vel kanskje komme i gang snart... *sender gode arbeidsvibber* (så har jeg en unnskyldning hvis jeg ikke er så flink i dag, jeg har jo sendt alle vibbene til deg! ) Takk for vibbene, men jeg tror dessverre de enten må ha kommet bort på veien, eller at de bare ikke har kommet enda, for foreløpig har jeg ikke vært i nærheten av å finne arbeidslyst.. Ettersom jeg er treg: Gratulerer så fantastisk mye med baby i magen Mazilla! :rødme: Så herlig! Klem (reka) Tusen takk! :rødme: Gleder meg til det blir litt mer virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 #3025 Del Skrevet 20. september 2010 Kan jeg spørre om det er noe som skjer med deg på tirsdag? Pga det i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3026 Del Skrevet 20. september 2010 Skjer ikke noe spesielt, bortsett fra at jeg har levd i et kvart århundre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 #3027 Del Skrevet 20. september 2010 Åjaaa Det kommer ikke opp "bursdag i morgen" på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3028 Del Skrevet 20. september 2010 Gjør det ikke? Merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. september 2010 #3029 Del Skrevet 20. september 2010 Gjør det ikke? Merkelig! Joda, jeg fikk deg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 #3030 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg må trykke sånn at jeg får opp liste over mange som har bursdag fremover. På hovedsida står det bare hvem som har bursdag idag Men før sto det sånn i dag, i morgen osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 #3031 Del Skrevet 20. september 2010 Gratulerer så mye med dagen!! Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea, Mazzi paljon onnea vaan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2010 #3032 Del Skrevet 20. september 2010 Oh happy day! Håper den blir kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 21. september 2010 #3033 Del Skrevet 21. september 2010 Hurra for Mazzi! Håper du får en strålende bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. september 2010 #3034 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer så mye med dagen!! Håper han godeste får gjort litt stas på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. september 2010 #3035 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3036 Del Skrevet 21. september 2010 Tusen takk, søte snille dere! Foreløpig har han ikke gratulert meg engang, men det kommer vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. september 2010 #3037 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer med dagen kjære Mazilla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3038 Del Skrevet 21. september 2010 Han huska det rett før han gikk på jobb, og ble veldig flau stakkars.. Men han var veldig urolig og grudde seg til noe som skulle skje på jobben i dag, så han hadde sånn sett en god unnskyldning! Blir ikke rare feiringa i dag, tror jeg. Skal først på lesesalen, så på seminar om masteroppgaven, deretter treningsveiledning.. Han godeste skal jobbe heeeele kvelden, men har heldigvis fri noen dager på ettermiddagen. Men uansett, en litt stusselig feiring blir det nok. Men det er vel bare sånn det er å være voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. september 2010 #3039 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer med dagen! Jepp, blir litt stuslige bursdager som voksen, ihvertfall når de er på hverdager. Kjedelig, men man kan alltids ta igjen i nærmeste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3040 Del Skrevet 21. september 2010 Sant det. Det var jo forsåvidt derfor vi spiste ute på fredag... Men det er liksom glemt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå