MarianneE Skrevet 16. september 2010 #2961 Del Skrevet 16. september 2010 ...men tilbake til mannfolkprat... Mon tro jeg ble inspirert av boka di i natt? Drømte nemlig at jeg hadde en kalender på veggen med nakne menn på. Men, lesesalen så tidlig? :dåne: Ingen skal si at du ikke får utnytta dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. september 2010 #2962 Del Skrevet 16. september 2010 Flinkis! Hilsen din fellow alene-på-lesesalen-KG'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2963 Del Skrevet 16. september 2010 Oh yes, jeg var her 07.04! Liker meg best her når jeg er helt alene. Det er bare 12 plasser her, og alle er fra "klassen" min, men spesielt hun ene prater i vei om alt mulig rart.. Jeg satt nettopp og kjempa meg gjennom en übertung tekst, da hun plutselig avbrøt for å spørre om noen visste hvordan man endrer navn på Facebook fra sitt vanlige navn til et tullenavn... For all del, veldig koselig jente, men akkurat konsentrasjon i mer enn 5 minutter sammenhengende er kanskje ikke hennes sterkeste side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klatremusen Skrevet 16. september 2010 #2964 Del Skrevet 16. september 2010 hei vennen sniker innom å legger igjen en liten til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2965 Del Skrevet 16. september 2010 Så koselig!! Det gjorde lesesalstilværelsen litt lysere! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. september 2010 #2966 Del Skrevet 16. september 2010 Innom og heier på en supereffektiv lesesalsdag!! ...kanskje jeg burde jobbe litt selv også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klatremusen Skrevet 16. september 2010 #2967 Del Skrevet 16. september 2010 bare si fra om det trengs flere jeg har mange å gi hvis du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2968 Del Skrevet 16. september 2010 Her kan det aldri bli for mange klemmer! Skulle til å foreslå én klem pr lest pensumside, men da hadde det ikke blitt mange klemmene.. Skylder på at jeg tenker og kverner rundt oppgavetema, men det er vel egentlig ingen unnskyldning. Dessuten tenker jeg egentlig mer på eplekake enn oppgaver.. I ettermiddag blir det baking, det er helt sikkert! Klarer bare ikke å bestemme meg for om vi skal ha krem eller vaniljeis til.. Har sendt en melding til han godeste for å høre hva han mente om saken, men det virker som han har viktigere ting å gjøre på jobben enn å svare på akkurat det.. Tror nok det må bli begge deler.. Og cypress - jobbing er oppskrytt.. Hovedoppgaven vår nå er jo å ruge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2010 #2969 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2010 #2970 Del Skrevet 16. september 2010 Det er jo sant, men allikevel Herlighet, så tidlig! Da sov godt Flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2971 Del Skrevet 16. september 2010 Ja, nå har jeg faktisk vært flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiink! Har nemlig klart å snekre sammen et slags dokument om tema for masteroppgaven! :dåne: Nå gjenstår bare å snekre sammen noe tilsvarende om en bitteliten semesteroppgave, men det er visst ikke like lett.. Skulle tro det ville være omvendt, men dengang ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. september 2010 #2972 Del Skrevet 16. september 2010 et steg videre i rett retning!!! deilig når en føler at en har kommet litt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2973 Del Skrevet 16. september 2010 Nå står verdens beste (og enkleste) eplekake i ovnen... :dåne: Gleeeeder meg!! Eplekake med is og krem, kan det bli bedre? :dåne: Nevnte jeg at jeg gleder meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2010 #2974 Del Skrevet 16. september 2010 Du nevnte ikke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 Forfatter #2975 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg skal aldri spise igjen... :dåne: Og - om jeg ikke trengte mammabukser før, så gjør jeg det nok nå... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2010 #2976 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2010 #2977 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. september 2010 #2978 Del Skrevet 16. september 2010 Hva inneholder denne verdens beste eplekaken da?? Bortsett fra epler.. Og hvordan lages den?? Det jeg prøver å be om er altså en oppskrift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2010 #2979 Del Skrevet 17. september 2010 Hva inneholder denne verdens beste eplekaken da?? Bortsett fra epler.. Og hvordan lages den?? Det jeg prøver å be om er altså en oppskrift... Takk cypress, her kom du meg i forkjøpet! Så Mazzi, når du er ute av kaketåka, så må oppskrift sendes til oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2010 Forfatter #2980 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Flaks for dere at jeg akkurat har kommet meg til lesesalen, men fortsatt ikke har kommet i gang med lesinga da! Eplekake (nok til en lasagneform, hvis det gir noen mening..) 4-5 epler Kanel&sukker 200 gram mel, sukker og smør Skrell eplene og del dem i båter. Strø over kanel og sukker. Smuldre sammen smør, mel og sukker, og fordel over eplene i små hauger/klumper/topper. Stekes ved 200 grader til toppen er sprø og gylden. (Det tar muligens 20-25 minutter, men jeg er ikke helt sikker, for den oppfører seg litt annerledes med glutenfritt mel...) Serveres rykende varm med is eller krem (eller begge deler ) Voilà, verdens enkleste kake! Bare å huske at det er like mengder smør, sukker og mel, og tilpasse til hvilken som helst formstørrelse! Endret 17. september 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå