Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nicolai Cleve Broch :sikle:

Tuller du nå?? :spy:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, jeg syns han er fin :sikle:

Også han Roland i himmelblå.. Det er hunk :sikle:

Skrevet (endret)

Dere har litt dårlig smak :ler:

Endret av Minttu
Skrevet

Jeg syns det var mange :wow: mannfolk nevnt her jeg da :jepp:

Men av norske menn så er det ikke mange som slår Trond Espen Seim altså :hjerte: Spesielt i litt sånn røff,ubarbert Varg Veum stil. Han kunne gjerne fått gjort en privat etterforskning av meg, for å si det sånn :lur:

Skrevet

Men av norske menn så er det ikke mange som slår Trond Espen Seim altså :hjerte: Spesielt i litt sånn røff,ubarbert Varg Veum stil. Han kunne gjerne fått gjort en privat etterforskning av meg, for å si det sånn :lur:

Signerer denne, altså!

Skrevet

:hoho: eneste jeg er enig om her er Roland i Himmelblå :)

:fnise:

Skrevet

Vet ikke hvem han er jeg, for jeg har aldri sett Himmelblå.. :sjenert: Men jeg kan sikkert google det en gang jeg gidder! :fnise:

Dagen i dag er full av mange ting jeg absolutt ikke har lyst til, men som har blitt prakket på meg mot min vilje.. Hjemme og lader batteriene litt nå, men ellers blir det ikke noe fritid før lenge etter vanlig leggetid.. :murvegg:

Skrevet

Håper det i det minste er deilig å være ferdig med alt du måtte gjør i dag.

:klemmer:

Skrevet

Endelig hjemme og i seng, og i det jeg la hodet på puta begynte de å sende opp fyrverkeri 100 meter unna.. :rolleyes: Så nå sitter jeg i senga og ser på. Han godeste begynner på jobb 0645 og vil helst sove, stakkars.

Skrevet (endret)

Dobbelpost.. Sannelig godt det ikke er hver dag NTNU fyller 100 år.. ;)

Endret av Mazilla
Skrevet

Så gørt at de begynner med fyrverkeri på en hverdag, så sent! :dåne:

Håper dere får sove snart! :klem:

Skrevet

Det var jo heldigvis ikke så sent da, og det må jo nesten være mørkt for at det skal være noen vits.. Og, som sagt, ikke hver dag skolen fyller 100! ;) Uansett var det ferdig etter fem minutter, så det var bare såvidt jeg rakk å lukke vinduet før det var over.. :ler:

Over til noe annet....

Gjett hvem som er på lesesalen??? :bolledeig:

Skrevet
:hakeslepp: På lesesalen før halv åtte???? :dåne: Det må jeg si er imponerende Mazilla!! Later til å bli en effektiv dag for deg da!! :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...