Muffin! Skrevet 23. august 2010 #2821 Del Skrevet 23. august 2010 Så herlig at du er tilbake hos din kjære igjen. Det er en ny hverdag nå, og om noen måneder blir den endret enda mer drastisk. Syns forresten ikke den undertittelen på boka di passer så bra lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. august 2010 #2822 Del Skrevet 24. august 2010 Så herlig at du er tilbake hos din kjære igjen. Det er en ny hverdag nå, og om noen måneder blir den endret enda mer drastisk. Syns forresten ikke den undertittelen på boka di passer så bra lenger. det har jeg og tenkt på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. august 2010 #2823 Del Skrevet 24. august 2010 Her har ting gått meg hus forbi også ser jeg, men så har jeg ikke fulgt den andre boka di heller da GRATULERER SÅ MASSE MED SPIRE I MAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2824 Del Skrevet 25. august 2010 Undertittelen er herved endret! Takk, MaiL! Nå står i lange baner for tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. august 2010 #2825 Del Skrevet 25. august 2010 Den nye undertittelen passet bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2826 Del Skrevet 26. august 2010 I dag var jeg en tur på Ikea. Fikk kjøpt mange lure småting vi trengte, og da jeg kom hjem fikk jeg inspirasjon til å rydde opp i noe gammelt rot. Nå er det ganske mye bedre her, men fortsatt et stykke å gå. Måtte bare ha en pause, for jeg fikk så vondt i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. august 2010 #2827 Del Skrevet 26. august 2010 for Ikea og inspirasjon. Håper hodet er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. august 2010 #2828 Del Skrevet 27. august 2010 Å... jeg og vil på IKEA! Håper du er frisk i hodet (!!) nå. Det ble litt rar setning, men du skjønner hva jeg mener... God helg, vennen! Spennende planer, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2829 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er så frisk som jeg kan bli, ihverfall.. Har planer, men hvor spennende de er vet jeg ikke. Vi skal sørover i bursdag til onkelen til han godeste, på ei hytte på en øy.. Drar i kveld og blir til søndag. Tror jeg kan bli passe gåen i hodet etter ei hel helg med over 20 stk fra hans noe høylytte familie... I tillegg blir det en utfordring å skjule at jeg ikke drikker! Drikke er de nemlig glade i i den familien.. Nei, nå må jeg mobilisere litt positivitet her! Det blir sikkert kjempegøy! Det er bare det at vi skal nedover neste helg også, da i bryllup. Jeg kjenner at det hadde vært deilig å bare slappe av sammen med han godeste i helga. Vi har jo tross alt vært fra hverandre en god stund, og på ukedagene jobber han fra tidlig om morgenen til langt utpå ettermiddagen/kveldinga. Trenger litt kjærestetid! Får prøve å snike oss unna på en liten måneskinnstur i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. august 2010 #2830 Del Skrevet 27. august 2010 Høres ut som om du har litt av en helg foran deg Den ikke-drikkinga kan ikke være lett å skjule, nei. Hva med å tømme alkoholfri vin på en vanlig vinflaske? (vanskelig hvis du blir tilbudt noe annet da, men...) Å si at du går på medisiner hvor du ikke kan ta alkohol er vel kanskje litt... oppbrukt? (antibiotika pga en UVI eller sterke smertestillende fordi du har trukket en tann... eller noe sånt. Er vel ingen som sjekker at du mangler en tann? ) Kos deg med høylydt svigerfamilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2831 Del Skrevet 27. august 2010 Alkoholfri vin på vanlig flaske funka i utdrikningslag forrige helg, men denne helga blir det verre. Vi flyr ned med bare håndbagasje, og kan derfor ikke ha med noe flytende. Dessuten er det de "gamle" som er ansvarlige for å handle inn alt, vi er jo tross alt bare gjester.. Har fått sms fra svigermor om hva slags øl jeg tåler, så jeg har en liten plan om å helle ut ølen i smug og fylle opp boksen med vann. Spørs hvor godt det smaker, men må man, så må man.. UVI tenkte jeg kanskje å ha neste helg.. Det er jo ikke sikkert den unnskyldninga er så oppbrukt i familiekretser! Ellers kan jeg jo bare være sjåfør, men det er litt usaklig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. august 2010 #2832 Del Skrevet 27. august 2010 UVI tenkte jeg kanskje å ha neste helg.. ...der er en setning man ikke hører så ofte! Å tømme ut ølen i smug var kanskje ikke så dumt, nei. Du kan jo få hjelp av han godeste og, så blir det ikke like innlysende. Hvis det smaker vondt så drikker du jo saktere og, så da slipper du å tømme ut så mange bokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2833 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) ...der er en setning man ikke hører så ofte! Nei, det er vel kanskje ikke det! Det ordner seg sikkert på et vis med alkoholen i helga. Jeg kan jo bare si at jeg ikke er helt i form også, for det stemmer jo. Da er det ikke så rart om jeg ikke drikker så mye. Da er det kanskje ikke så overraskende at jeg plutselig går på antibiotika neste helg, heller? Det er nemlig i den familien det er bryllup også.. Endret 27. august 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2010 #2834 Del Skrevet 27. august 2010 Smarting Men man blir vel smart av å få mastergrad i noe der hørtes ikke jeg så smart ut, men det er nok sannsynligvis for at jeg bare har et svennebrev Det er nemlig sånn her på KG at har man ikke bachelor eller master i et eller annet så er man ikke skikket til å ha hverken hjem eller barn Jaja.. jeg babler i vei i dag jeg.. Er sånn bablete... vet ikke helt hvorfor for jeg har veldig lite intressant å fortelle, men jeg føler liksom bare at jeg må si det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. august 2010 #2835 Del Skrevet 27. august 2010 Syns du er klok jeg Dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2836 Del Skrevet 27. august 2010 Du er så søt når du babler, Dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2010 #2837 Del Skrevet 27. august 2010 Gut gut Det er forøvrig tysk Jeg er så intelektuell at jeg faktisk har et omfattende språkforråd som jeg liker å utfolde meg i i hverdagen :gjeiper: Herrejesufader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2010 #2838 Del Skrevet 27. august 2010 Naw :rødme: :rødme:(det er en engelsk lyd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #2839 Del Skrevet 27. august 2010 (<- det er ganske universelt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2010 #2840 Del Skrevet 27. august 2010 Flerkulturelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå