Mazilla Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2801 Del Skrevet 18. august 2010 Har kost meg masse jeg! Først kjørte jeg til nabobyen og shoppa litt. Et par gensere på Cubus, så ikke den helt store utgiften.. Så dro jeg innom til besteforeldrene mine for å si hadet, siden jeg drar snart. Der ble det tid til både vafler og kaffe før jeg måtte kjøre avsted for å treffe Mokkon83. Koselig! Filmen (Karate Kid) var artig, men litt lang for en trøtt og småkvalm Mazzi.. Leggetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. august 2010 #2802 Del Skrevet 18. august 2010 Koselig å treffe deg før du reiser! Filmen var bra, men litt lang.. du gjespet og jeg tørket tårer jeg er utrolig sentimental!! godt det er om kvelden du er kvalm og ikke morgenen da, mtp kake på jobben i morgen Lykke til på siste dagen på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2803 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Koselig å treffe deg før du reiser! Filmen var bra, men litt lang.. du gjespet og jeg tørket tårer jeg er utrolig sentimental!! godt det er om kvelden du er kvalm og ikke morgenen da, mtp kake på jobben i morgen Lykke til på siste dagen på jobben! Ja, det var det da.. Var ganske kvalm da jeg våkna i dag morges også, men det gikk heldigvis greit etter frokost. Selv om søtsaker ikke frister i det hele tatt for tida får jeg vel kanskje prøve å få i meg et kakestykke senere! Oooog - kjempekoselig å treffe deg og igjen! Måtte forresten nesten tørke en tåre et par ganger jeg og, bare så det er sagt.. Siste arbeidsdag! Har rydda i masse papirer nå, og så holder jeg litt på med et dokument jeg bør få ferdig, men jeg tror i grunnen det blir en ganske rolig dag. Ergo blir det sikkert litt kg-tid også! Etter jobb skal jeg og mamma spise i byen, bare vi to! Endret 19. august 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2010 #2804 Del Skrevet 19. august 2010 Har du fortalt nyheten til foreldre og besteforeldre enda forresten, eller venter dere med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2805 Del Skrevet 19. august 2010 Nei, vi venter litt med det. Tror muligens vi forteller det når vi er hjemme i bryllup i begynnelsen av september, for da kommer vi ikke hjem igjen før til jul. Har lyst til å fortelle det ansikt til ansikt, ikke pr telefon.. Men samtidig er det jo litt tidlig å fortelle det etter bare 9 uker da, så jeg vet ikke helt. Tror det blir vanskelig å fortelle det "bare" til foreldre og besteforeldre, for de er jo rimelig pratesjuke hele gjengen, ihvertfall når det kommer til godt gammeldags sladder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. august 2010 #2806 Del Skrevet 19. august 2010 Her har du en klem klokka 13:08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2807 Del Skrevet 19. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2010 #2808 Del Skrevet 19. august 2010 13.20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. august 2010 #2809 Del Skrevet 19. august 2010 Ja alltid litt skremmende også....må si jeg savner ikke kvalme eller oppkast....men det positive er at da er det som regel alt bra med lille spira i magen Håper familien forstår at det er ikke et sladder emne om dere forteller det tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2010 #2810 Del Skrevet 19. august 2010 Og en 17.46! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2811 Del Skrevet 19. august 2010 Ferdig med siste arbeidsdag, middag i byen med mamma OG besøk hos farmor med pappa.. Har gått i ett helt frem til nå... :dåne: Kaka på jobb var god, men veldig mektig. En av de andre klarte å tyne i seg tre svære stykker marsipankake, jeg fatter ikke at det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. august 2010 #2812 Del Skrevet 19. august 2010 En av de andre klarte å tyne i seg tre svære stykker marsipankake, jeg fatter ikke at det er mulig! Skal jeg lære deg? Skjønner det blir vanskelig om man skal fortelle eller ikke. Er stadig så imponert over de som klarer å holde kjeft i mer enn et døgn, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2010 #2813 Del Skrevet 19. august 2010 Koselig med kake på siste arbeidsdag. Du gleder deg vel til å reise opp til han godeste igjen nå. Syns du sommeren har gått greit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2814 Del Skrevet 19. august 2010 Sommeren har gått fint den. Vi fikk jo ei ekstra helg sammen i forhold til det som var planen i utgangspunktet, siden vi feira bryllupsdag sammen i Oslo :rødme: Likevel skal det bli greit å komme tilbake til vanlige rutiner og kjæresteliv igjen nå! Selv om vi ikke får slappa av så lenge av gangen sammen, for vi skal jo farte landet rundt de neste tre helgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. august 2010 #2815 Del Skrevet 20. august 2010 God tur, Mazzi! Håper ingen gjennomskuer vintrikset.. Og god tur til bartebyen! tenker det blir herlig å komme tilbake din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2010 Forfatter #2816 Del Skrevet 20. august 2010 Ja, nå gleder jeg meg til søndag! I ettermiddag reiser jeg. Først skal jeg spise lunsj med mamma, og forhåpentligvis finne en frisør som har en ledig time til meg. Begynner å bli altfor lenge siden sist, så det er vel på tide! Kjekt å være litt mer fresh før de neste tre helgenes festligheter, pluss nytt skoleår! Ebaykjolene mine har forresten kommet til Barteby! Gleder meg til å prøve, og forhåpentligvis har jeg antrekket til bryllupet om to uker i boks! Må bare finne sko og annet tilbehør først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. august 2010 #2817 Del Skrevet 20. august 2010 Kl 9 klem! Ha en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2010 #2818 Del Skrevet 20. august 2010 Håper du fikk frisørtime og fikk fin sveis Har lyst til å dra til frisøren en gang jeg også, endre håret helt! God tur og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. august 2010 #2819 Del Skrevet 20. august 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2010 Forfatter #2820 Del Skrevet 23. august 2010 Hjemme igjen. Godt å være her hos han godeste, men samtidig er jeg litt rastløs. Han er på jobb hele dagen, og det må jeg jo bare bli vant til, men det er jo en helt ny hverdag for oss! Skal bare få satt på et par vaskemaskiner nå, så tror jeg jeg skal ta meg en tur ut i byen. Må få ordna meg busskort og litt sånn, men det er jeg vel neppe alene om i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå